Vyzkoušeli jsme Mercedes-Benz X se šestiválcem. Jasný vrchol třídy!

26 komentářů

Kuk Vykuk
9. července • 15:12

Mergl pickup voňafka postavenej na rámu Nissanu Navara co se láme vejpůl jak párátko. Nekup to! :-D:-D:-D
https://www.thesun.co.uk/news/2791663/nissan-navar... ...

světelná tyč
4. července • 12:14

Docela zajímavé, ale Dacia je lepší.

a
4. července • 22:51

Jo, to je pravda. Ten Duster pick-up, co postavili tuším v Rakousku, je bezkonkurenční B-]

JH
4. července • 8:39

Lebo p.Lažansky nevie o tom, že Amarok má aj taký motor. A u mňa je to zasa pán redaktor úplne opačne. Nielen, že X je hanbou MB a nezachrani to ani 6-val tak dizajn je každého osobna vec a keď. sa Vám páči viac dizajn X prosím je to Vaša vec ,mne zasa príde oveľa lepší a hodnotnejši interiér Amaroku. A to tu píšem ako fan a majiteľ Mercedesu. Trocha objektivity by Vám nezaškodilo.

kari
4. července • 8:20

Proč to v tabulce neporovnáváte s porovnatelným Amarokem V6 190 KW?

Jan Taraba
5. července • 0:36

To byla podmínka, aby jim ho půjčili k testu, přeci.... "Nezmíníte se o Amaroku a napíšete, že tohle je nejlepší"

wtf
4. července • 7:59

SUV mě nechává chladným, však kdo chce jezdit v obludě, proč ne, některé prémiové jsou luxusní, ale tyhle Navara traktory, když to mají myslivci a zemědělci, tak super, lepší než Felicia Pick-up, ale jak se v tom prohání nadšeně bankéři po dálnicích, jako by jeli v GLS, to je fakt úlet :-D

Zelí
3. července • 22:01

Loukoťová placka na chladiči je nejsilnější znak v automobilovém světě. Když se plácne na jakýkoli trakař je hned o několik levelů výš.

Jan Taraba
4. července • 1:09

Hvězda, woe. Trojcípá.
Ale v zásadě to fakt funguje. Na lowcostovou minidodávku pro malíře pokojů se nalepí dopředu a dozadu a je z toho Citan "vod měďoura"

Zelí
4. července • 18:51

Žádná hvězda.. to nedává smysl... to je znak kola !!!!

Jan Taraba
5. července • 0:39

nojono, to máte jak Béemvé, je to vrtule, nebo valašský frgál?

Joe Doe
4. července • 8:59

Ale budeme nadavat mercedesu, ze vyuziva blbost zakaznikov? :)

Jan Taraba
5. července • 0:38

No tak renomé prestižní značky by měla být jistá hodnota..... Překabátěný rendlík ji zrovna nezvedá.

Joe Doe
3. července • 21:42

Nissan offroady a pickupy vzdy vedel ;)

Jan Taraba
3. července • 22:23

Jo, a proto Amarok nemá problém s odbytem....

Niemand
4. července • 8:27

VW len využil, že do EU prišla móda pick-upov a jeho značku každý v EU pozná. To isté spravil aj Mercedes. Ale mimo EU tie autá nevidieť a tam kde sa očakáva náročne využitie je ich minimum.

JH
4. července • 9:07

Aha.... Severná Amerika, Južná Amerika, Ázia kam sa len pozrieš vidíš nejaký pick up. A tam ho na rozdiel od nás väčšinou využívajú na tvrdú prácu. A to už dlhé roky.

JH
4. července • 9:13

Asi som tá Niemand zle pochopil, ja som mal na mysli pick-up všeobecne a ty zrejme len VW a MB, tak potom sorry, je to tak ako si napísal. Troška rýchlejšie som čítal ako myslel no...:-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Niemand
4. července • 12:48

Na druhy krát si to pochopil správne. Pick-upy sú časte pracovne auto ale v podaní týchto dvoch značiek ide hlavne o leštenky pre EU, ktoré síce niečo zvládnu, ale s ich pracovným nasadením sa kvôli cene a komplikovanej technike často nestretneš.

JH
4. července • 19:23

Súhlas :-)

bzzz
3. července • 19:12

Predni i zadni svetlomety naprosto libove ;-)

bzzz
3. července • 23:02

To melpo byt u BMW8 ;-)

Aladin
3. července • 19:07

Překvapuje mě tachometr. U vozu, který bude většinu času jezdit do 80km/h, tak rozsah 0-50 je v rozmezí 30st.

Rosťa
3. července • 20:50

Že by většinu času jezdil do 80 kmh nepředpokládám. Tento bratr bude z větší části na parádu a zbývající dva bratři Alaskan a Navara jsou na práci. Navara na tu nejtěžší.
Jinak mne v reálu překvapilo, že je méně mohutný než vypadá na fotkách.

Vocatpocat
3. července • 18:00

Pritom je to sprosta kopie Skody Pickup.

Nepřítel VW
3. července • 18:11

A na to jsi přišel kde?

Doporučujeme

Články odjinud