Mercedes-Benz Vito nabídne pohon předních, zadních i všech čtyř kol

Seznam kapitol
  1. Mercedes-Benz Vito nové generace
  2. Fotogalerie

Mercedes představil novou generaci modelu Vito. Ta podle očekávání nemá designově příliš daleko k třídě V, nabízet se ale bude ve více verzích. Automobilka slibuje tři délky, dva rozvory a hned tři verze pohonu. Nové Vito se bude nabízet jak coby předokolka, tak také s pohonem zadních a všech čtyř kol. Do prodeje dorazí letos na podzim.

Premiéry | Užitková auta | Cestování | Mercedes-Benz

Mercedes-Benz V Marco Polo: Německá novinka ve volnočasovém provedení

Mercedes-Benz Vito nové generace si budou moci zájemci pořídit ve třech délkách: 4895 mm, 5140 mm a 5370 mm. Ve všech případech platí, že je novinka delší než starší verze.

Rodina modelů Vito zahrnuje klasickou dodávku, verzi Crew a Tourer. Automobilka nabídne dvě možnosti odpružení. Tourer dostane standardně komfortní podvozek, u zbylých variant bude možné měkčí podvozek, se kterým se na druhou stranu pojí nižší užitková hmotnost, dodat na přání zákazníka. Nejschopnější provedení zvládnou odvézt až 1369 kg.

Video | Premiéry | Technika | Mercedes-Benz | Design | Ženeva 2014

Nový Mercedes-Benz třídy V chce být „Mercedes mezi MPV“

Nejlevnější a také nejlehčí Vito s pohonem přední nápravy dostane naftový čtyřválec o objemu 1,6 l. Základní verze 109 CDI disponuje výkonem 65 kW (88 k), silnější alternativa 111 CDI má 84 kW (144 k). Pro varianty s pohonem zadní nápravy a pro 4x4 bude k dispozici čtyřválec o objemu 2,15 l. V nabídce najdeme tři provedení: Vito 114 CDI (100 kW, 136 k), Vito 116 CDI (120 kW, 163 k) a Vito 119 BlueTEC (140 kW, 190 k).

Standardem je šestistupňová manuální převodovka. K verzím 114 CDI a 116 CDI bude možné dokoupit sedmistupňový automat. Vrcholné provedení 119 BlueTEC je s automatickou převodovkou spojené vždy, stejně (jak je tomu u Mercedesu zvykem) jako verze osazené pohonem 4x4.

Mercedes-Benz | Off-roady | Design

Chystáte dovolenou v přírodě a máte rádi luxus? Pak potřebujete tohle!

Nové Vito nabídne taktéž celou řadu elektronických pomocníků. Jako příklad můžeme uvést sledování únavy řidiče, Corsswind Assist, hlídání mrtvého úhlu, Lane Keeping Assist, Active Parking Assist a tak dále.

Jako první se dočkají zájemci v Německu, kde se novinka začne prodávat v říjnu. Další trhy budou následovat. Německá „cena od“ za základní dodávku 109 CDI začíná na 17 990 euro.

Zobrazit tiskovou zprávu
Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Mercedes-Benz Vito nové generace
  2. Fotogalerie
Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

25.  6.  2017 | Michal Žďárský | 9 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků