Mercedes-Benz Vito nabídne pohon předních, zadních i všech čtyř kol

Seznam kapitol
  1. Mercedes-Benz Vito nové generace
  2. Fotogalerie

Mercedes představil novou generaci modelu Vito. Ta podle očekávání nemá designově příliš daleko k třídě V, nabízet se ale bude ve více verzích. Automobilka slibuje tři délky, dva rozvory a hned tři verze pohonu. Nové Vito se bude nabízet jak coby předokolka, tak také s pohonem zadních a všech čtyř kol. Do prodeje dorazí letos na podzim.

Mercedes-Benz V Marco Polo: Německá novinka ve volnočasovém provedení

Mercedes-Benz V Marco Polo: Německá novinka ve volnočasovém provedení

Mercedes-Benz Vito nové generace si budou moci zájemci pořídit ve třech délkách: 4895 mm, 5140 mm a 5370 mm. Ve všech případech platí, že je novinka delší než starší verze.

Rodina modelů Vito zahrnuje klasickou dodávku, verzi Crew a Tourer. Automobilka nabídne dvě možnosti odpružení. Tourer dostane standardně komfortní podvozek, u zbylých variant bude možné měkčí podvozek, se kterým se na druhou stranu pojí nižší užitková hmotnost, dodat na přání zákazníka. Nejschopnější provedení zvládnou odvézt až 1369 kg.

Nový Mercedes-Benz třídy V chce být „Mercedes mezi MPV“

Nový Mercedes-Benz třídy V chce být „Mercedes mezi MPV“

Nejlevnější a také nejlehčí Vito s pohonem přední nápravy dostane naftový čtyřválec o objemu 1,6 l. Základní verze 109 CDI disponuje výkonem 65 kW (88 k), silnější alternativa 111 CDI má 84 kW (144 k). Pro varianty s pohonem zadní nápravy a pro 4x4 bude k dispozici čtyřválec o objemu 2,15 l. V nabídce najdeme tři provedení: Vito 114 CDI (100 kW, 136 k), Vito 116 CDI (120 kW, 163 k) a Vito 119 BlueTEC (140 kW, 190 k).

Standardem je šestistupňová manuální převodovka. K verzím 114 CDI a 116 CDI bude možné dokoupit sedmistupňový automat. Vrcholné provedení 119 BlueTEC je s automatickou převodovkou spojené vždy, stejně (jak je tomu u Mercedesu zvykem) jako verze osazené pohonem 4x4.

Chystáte dovolenou v přírodě a máte rádi luxus? Pak potřebujete tohle!

Chystáte dovolenou v přírodě a máte rádi luxus? Pak potřebujete tohle!

Nové Vito nabídne taktéž celou řadu elektronických pomocníků. Jako příklad můžeme uvést sledování únavy řidiče, Corsswind Assist, hlídání mrtvého úhlu, Lane Keeping Assist, Active Parking Assist a tak dále.

Jako první se dočkají zájemci v Německu, kde se novinka začne prodávat v říjnu. Další trhy budou následovat. Německá „cena od“ za základní dodávku 109 CDI začíná na 17 990 euro.

Zobrazit tiskovou zprávu
Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Mercedes-Benz Vito nové generace
  2. Fotogalerie

bazar

Mercedes C 2,1
Rok výroby: 2008
Stav: 159 796 km
Cena: 180 000 Kč
Mercedes C 2,7
Rok výroby: 2001
Stav: 49 329 km
Cena: 170 000 Kč
Mercedes B 1,5
Rok výroby: 2012
Stav: 44 823 km
Cena: 340 000 Kč
Mercedes Sprinter 2,1
Rok výroby: 2010
Stav: 192 892 km
Cena: 245 000 Kč
Mercedes E 2,2
Rok výroby: 2010
Stav: 47 545 km
Cena: 480 000 Kč
Mercedes Citan 1,5
Rok výroby: 2014
Stav: 120 670 km
Cena: 180 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

dnes | Milan Lažanský | 1 příspěvek
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků