Mercedes-Benz Vision CLS: kupé pro čtyři (Frankfurt)

Na jaře roku 2004 představí Mercedes čtyřdveřové kupé na bázi éčkové třídy. První informace tohoto typu jsme přinesli už dříve, můžete se o tom přesvědčit zde. To, jak by takový vůz mohl vypadat, ukazuje automobilka ze Stuttgartu na svém stánku ve Frankfurtu. Studie Mercedes Vision CLS navíc taky trošku provokuje, a to pohonnou jednotkou, která tepe pod jeho kapotou, o tom ale až dále.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Koncept měří na délku 4910 mm a rozvor kol je dlouhý 2854 mm, svým stylingem představuje eleganci a dynamiku kupé s funkčností a komfortem čtyřdveřové limuzíny. Právě o tom má takový vůz být. Vnitřní prostor je přizpůsoben pobytu výhradně čtyř osob, zavazadlový prostor nabízí 470 litrů. Spojení s okolním světem obstarává rozměrná prosklená panoramatická střecha, která bude součástí standardní výbavy. Interiér je laděn do světle krémové barvy a nabízí odpovídající porci elektroniky a dalších prvků pro dostatečný komfort a pocit bezpečí.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Pohonnou jednotkou není zážehový motor, nýbrž šestiválcový turbodiesel CDI o výkonu 195 kW/265 koní s točivým momentem 560 Nm. Průměrná spotřeba se má pohybovat okolo 7,5 litru. V kombinaci s automatickou sedmistupňovou převodovkou dokáže tento mercedes zrychlit na stovku za 6,4 sekundy a rafička rychloměru se zastaví až u číslice 250. Abyste se posádka cítila jako v peřince, vůz je vybaven vzduchovým pérováním. O kontakt s vozovkou se starají 19palcová kola.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků