Mercedes-Benz v Paříži: nové C 63 AMG, AMG GT a také facelift B

Všechny novinky Mercedesu se představily už s předstihem, tak si je teď pojďme prohlédnout naživo a připomeňme si ty nejdůležitější údaje. Na rozdíl od jiných automobilek nepřistupuje Mercedes k emisnímu downsizingu tak bláznivě.

Mercedes-Benz AMG GT

O novém kupé, které má konkurovat třeba Porsche 911 nebo Jaguaru F-Type toho bylo napsáno už dost. Pohání ho dvakrát přeplňovaný benzínový osmiválec 4,0 l a můžete si vybrat ze dvou verzí. AMG GT posílá na zadní kola 463 koní, silněšjí AMG GT S pak 510 koní. Slabší verze má široký rozsha točivého momentu 600 Nm mezi 1600 a 5000 ot./min. Základní model má prý hmotnost 1540 kg.

Prohlédněte si Mercedes-AMG GT v obří galerii a na sedmi videích

Prohlédněte si Mercedes-AMG GT v obří galerii a na sedmi videích

Mercedes-Benz C 63 AMG

I když jsou oba motory v AMG GT a C 63 AMG příbuzné, nejsou úplně stejné a mají dokonce jiné kódové označení. Nicméně v novém supersedanu nabídne osmiválec 4,0 l s dvojitým přeplňováním výkon 510 koní ve verzi S a to je moc hezká porce. Základní verze disponuje už tak velmi slušným maximem 476 koní. 

Mercedes-Benz C 63 AMG dostal 510 koní. Stovku zvládne za 4,1 s

Mercedes-Benz C 63 AMG dostal 510 koní. Stovku zvládne za 4,1 s

Mercedes-Benz třídy B

Facelift pro třídu B přinesl především nové a efektivnější pohonné jednotky, ovšem nad dieselem 1,5 l od Renaultu pro verzi 180 CDI možná budou rýpalové kroutit hlavou. Ale to je prostě globalizace a Mercedes určitě na jednotkách zapracoval, aby byly kultivovanější. Navíc mají fungovat hlavně jako lákadlo na „cena dieselu od...“. Mercedes představil i elektrické Béčko, které má výkon 180 koní, stovku zvládne za 7,9 sekundy a s jeho přípravou pomáhala Tesla.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 1 příspěvek
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků