Mercedes-Benz v Paříži: nové C 63 AMG, AMG GT a také facelift B

Všechny novinky Mercedesu se představily už s předstihem, tak si je teď pojďme prohlédnout naživo a připomeňme si ty nejdůležitější údaje. Na rozdíl od jiných automobilek nepřistupuje Mercedes k emisnímu downsizingu tak bláznivě.

Mercedes-Benz AMG GT

O novém kupé, které má konkurovat třeba Porsche 911 nebo Jaguaru F-Type toho bylo napsáno už dost. Pohání ho dvakrát přeplňovaný benzínový osmiválec 4,0 l a můžete si vybrat ze dvou verzí. AMG GT posílá na zadní kola 463 koní, silněšjí AMG GT S pak 510 koní. Slabší verze má široký rozsha točivého momentu 600 Nm mezi 1600 a 5000 ot./min. Základní model má prý hmotnost 1540 kg.

Prohlédněte si Mercedes-AMG GT v obří galerii a na sedmi videích

Prohlédněte si Mercedes-AMG GT v obří galerii a na sedmi videích

Mercedes-Benz C 63 AMG

I když jsou oba motory v AMG GT a C 63 AMG příbuzné, nejsou úplně stejné a mají dokonce jiné kódové označení. Nicméně v novém supersedanu nabídne osmiválec 4,0 l s dvojitým přeplňováním výkon 510 koní ve verzi S a to je moc hezká porce. Základní verze disponuje už tak velmi slušným maximem 476 koní. 

Mercedes-Benz C 63 AMG dostal 510 koní. Stovku zvládne za 4,1 s

Mercedes-Benz C 63 AMG dostal 510 koní. Stovku zvládne za 4,1 s

Mercedes-Benz třídy B

Facelift pro třídu B přinesl především nové a efektivnější pohonné jednotky, ovšem nad dieselem 1,5 l od Renaultu pro verzi 180 CDI možná budou rýpalové kroutit hlavou. Ale to je prostě globalizace a Mercedes určitě na jednotkách zapracoval, aby byly kultivovanější. Navíc mají fungovat hlavně jako lákadlo na „cena dieselu od...“. Mercedes představil i elektrické Béčko, které má výkon 180 koní, stovku zvládne za 7,9 sekundy a s jeho přípravou pomáhala Tesla.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 68 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků