Mercedes-Benz v Paříži: nové C 63 AMG, AMG GT a také facelift B

Všechny novinky Mercedesu se představily už s předstihem, tak si je teď pojďme prohlédnout naživo a připomeňme si ty nejdůležitější údaje. Na rozdíl od jiných automobilek nepřistupuje Mercedes k emisnímu downsizingu tak bláznivě.

Mercedes-Benz AMG GT

O novém kupé, které má konkurovat třeba Porsche 911 nebo Jaguaru F-Type toho bylo napsáno už dost. Pohání ho dvakrát přeplňovaný benzínový osmiválec 4,0 l a můžete si vybrat ze dvou verzí. AMG GT posílá na zadní kola 463 koní, silněšjí AMG GT S pak 510 koní. Slabší verze má široký rozsha točivého momentu 600 Nm mezi 1600 a 5000 ot./min. Základní model má prý hmotnost 1540 kg.

Video | Premiéry | Sportovní auta | Mercedes-Benz

Prohlédněte si Mercedes-AMG GT v obří galerii a na sedmi videích

Mercedes-Benz C 63 AMG

I když jsou oba motory v AMG GT a C 63 AMG příbuzné, nejsou úplně stejné a mají dokonce jiné kódové označení. Nicméně v novém supersedanu nabídne osmiválec 4,0 l s dvojitým přeplňováním výkon 510 koní ve verzi S a to je moc hezká porce. Základní verze disponuje už tak velmi slušným maximem 476 koní. 

Sportovní auta | Mercedes-Benz | Sedany | Design

Mercedes-Benz C 63 AMG dostal 510 koní. Stovku zvládne za 4,1 s

Mercedes-Benz třídy B

Facelift pro třídu B přinesl především nové a efektivnější pohonné jednotky, ovšem nad dieselem 1,5 l od Renaultu pro verzi 180 CDI možná budou rýpalové kroutit hlavou. Ale to je prostě globalizace a Mercedes určitě na jednotkách zapracoval, aby byly kultivovanější. Navíc mají fungovat hlavně jako lákadlo na „cena dieselu od...“. Mercedes představil i elektrické Béčko, které má výkon 180 koní, stovku zvládne za 7,9 sekundy a s jeho přípravou pomáhala Tesla.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

včera | Michal Žďárský | 3 příspěvky
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 32 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků