Mercedes-Benz v Paříži: nové C 63 AMG, AMG GT a také facelift B

Všechny novinky Mercedesu se představily už s předstihem, tak si je teď pojďme prohlédnout naživo a připomeňme si ty nejdůležitější údaje. Na rozdíl od jiných automobilek nepřistupuje Mercedes k emisnímu downsizingu tak bláznivě.

Mercedes-Benz AMG GT

O novém kupé, které má konkurovat třeba Porsche 911 nebo Jaguaru F-Type toho bylo napsáno už dost. Pohání ho dvakrát přeplňovaný benzínový osmiválec 4,0 l a můžete si vybrat ze dvou verzí. AMG GT posílá na zadní kola 463 koní, silněšjí AMG GT S pak 510 koní. Slabší verze má široký rozsha točivého momentu 600 Nm mezi 1600 a 5000 ot./min. Základní model má prý hmotnost 1540 kg.

Prohlédněte si Mercedes-AMG GT v obří galerii a na sedmi videích

Prohlédněte si Mercedes-AMG GT v obří galerii a na sedmi videích

Mercedes-Benz C 63 AMG

I když jsou oba motory v AMG GT a C 63 AMG příbuzné, nejsou úplně stejné a mají dokonce jiné kódové označení. Nicméně v novém supersedanu nabídne osmiválec 4,0 l s dvojitým přeplňováním výkon 510 koní ve verzi S a to je moc hezká porce. Základní verze disponuje už tak velmi slušným maximem 476 koní. 

Mercedes-Benz C 63 AMG dostal 510 koní. Stovku zvládne za 4,1 s

Mercedes-Benz C 63 AMG dostal 510 koní. Stovku zvládne za 4,1 s

Mercedes-Benz třídy B

Facelift pro třídu B přinesl především nové a efektivnější pohonné jednotky, ovšem nad dieselem 1,5 l od Renaultu pro verzi 180 CDI možná budou rýpalové kroutit hlavou. Ale to je prostě globalizace a Mercedes určitě na jednotkách zapracoval, aby byly kultivovanější. Navíc mají fungovat hlavně jako lákadlo na „cena dieselu od...“. Mercedes představil i elektrické Béčko, které má výkon 180 koní, stovku zvládne za 7,9 sekundy a s jeho přípravou pomáhala Tesla.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Citroën Spacetourer XL 2.0 BlueHDi: Maximální pohodlí pro sedm

Citroën Spacetourer XL

Citroën v nové generaci svého užitkového vozu změnil partnera a zvelebil osobní verzi. Vyzkoušeli jsme to nejlepší, co nabídne Spacetourer.

dnes | Milan Lažanský
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

19.  11.  2017 | David Rusol | 16 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků