TEST Mercedes-Benz V 300 d Exclusive: Když pro vás přijede, tak už něco znamenáte

14 komentářů

CO?
21. května • 12:06

Jen trapné pokusy napodobit Lexus a jejich ultimátni luxus .

Leo
20. května • 1:10

První co mě napadlo u první fotky. Už jen rakev a věnce.

EL2020
19. května • 17:48

Skoro tři mega bez daně za čtyřválcovou dodávku? No proti gustu...

Pikus
18. května • 21:38

3M cena, krásný... pokud jako zrovna nemusím cestovat ve více než 4 lidech, není za ty peníze lepsi S class s sestivalcem?

Kankunen
19. května • 8:49

Ono se to nedá srovnávat, S prostě nemá ten prostor navíc, který dělá atmosféru svobody. Na služebku v S, na dovču ve V.

LOL
19. května • 7:54

Podle mě neni. Kdo si vyzkoušel komfort velkého auta, ten se k běžným konfekčním velikostem vracet nebude. A to ne že by S-klasse byla nějaký odpad. Ono to tak funguje stále, i v historii byla ta nejluxusnější auta spíše almary a kočáry, kde se sedělo v křeslech a na pohovkách (viz Bentley britské královny)

homer
19. května • 11:11

Tak to až si přečtou vyrobci premiovek přejde je humor. Aby rychle rozdali výpovědi a vyklidili fabriky ne?

LOL
19. května • 16:10

Proč by měli? Honorace zase tolik není a ta si určitě nebude kupovat něco tak ordinérního jako je BMW nebo běžné MB. Ta jezdí v aristokratických značkách, případně luxusních modifikacích např. toho MB.

homer
20. května • 13:58

Napsals: kdo si vyzkouší... Výslovně "honorace" nepoužils

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
LOL
21. května • 12:08

Kolik lidí, kteří si byli zkusit V-klasse, znáš?

Co?
18. května • 14:33

Teda kvalita se prodává sama. Jak vidno, od Autorevue je lepší nekoupit ani vodu.
Ubožáci nevzdělaní v redakci alespoň pobaví svou hloupostí a neschopnosti.

Nojono
18. května • 14:28

Sorryjako, ale na konec světa bych nejel ani tímhle ani top verzí Multivanu. Na to bych zvolil Audi SQ7 ještě ve verzi s naftovým osmiválcem, tedy v EU do podzimu 2020 (pro Austrálii se vyrábí pořád)..

martin
18. května • 14:09

motor OM654q zde také není.
opravdu o tom nepište, když těm autům nerozumíte!!!!

martin
18. května • 14:08

panu pisálkovi (ne, novinář to skutečně není) bych rád sdělil, že ve vozidle řady 447 nikdy šestiválec nebyl. tolik k tomu faceliftu v roce 2019

Doporučujeme

Články odjinud