Mercedes-Benz ukáže ve Frankfurtu aerodynamický koncept IAA

Mercedes-Benz ukáže ve Frankfurtu aerodynamický koncept IAA

Vlastní vizi aerodynamického vozu po vzoru Volkswagenu XL1 přiveze na autosalon do Frankfurtu automobilka Mercedes-Benz. Ačkoli jsou technické detaily stále ještě tajné, koncept IAA bude mít součinitel odporu vzduchu jen cd=0,19.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Mercedes zatím ukázal pouze dvě upoutávky aerodynamického konceptu IAA

Má jít o čtyřdveřové kupé a více informací vlastně Mercedes neprozradil. Víme jen to, že se novinka jmenuje IAA a to má znamenat „Intelligent Aerodynamic Automobile“. Není náhoda, že se stejnou zkratkou označuje tradičně i autosalon ve Frankfurtu.

Po 44 letech je tu kabriolet Mercedes-Benz třídy S a rovnou i jako AMG

Po 44 letech je tu kabriolet Mercedes-Benz třídy S a rovnou i jako AMG

Volkswagen u svého modelu XL1 udává součinitel odporu vzduchu cd=0,189, takže se dá předpokládat, že koncept Mercedes-Benz IAA bude velmi podobný a rovněž nabídne spíše užší a nižší karoserii s velmi protáhlou zádí. Ještě nevíme, zda jde o elektromobil nebo hybrid.

Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

včera | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4: Potvrdila i u nás, že je dobře postavena?

Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4

Škodu Karoq v provedení s turbodieselem 2,0 TDI, manuální převodovkou a pohonem všech kol získala redakce Autorevue.cz na test jako jeden z prvních tuzemských sdělovacích prostředků. Jak funguje na českých silnicích?

10.  11.  2017 | Radek Pecák | 83 příspěvků