Mercedes-Benz třídy X oficiálně: Zapomeňte na Navaru! Nebo ne?

13 komentářů

George
26. října • 14:38

Poctivá rámová konstrukce, v nabídce motorů nepodvyživené šestiválce, uzávěrky diferenciálů, redukce (= motory podél, = žádný středový Haldex = mechanický Torsen) - tento mix parametrů vypadá velmi OK. Ještě by si měl výrobce, zejména pro evropské zákazníky, pospíšit s uvedením karosářské verze s uzavřenou karoserií (bez otevřené ložné plochy, variabilně s plnohodnotným 7-8mi místným interiérem se 3. řadou sedadel - ne pick-up, něco na způsob o něco většího Nissanu Pathfinder, přece jen je o tuto variantu v Evropě mnohem větší poptávka). V této kategorii bychom tak měli velmi schopné zástupce v podobě nového bezrámového LandRoveru Discovery a VW Touareg (přičemž pokud chce koncern VW reagovat a mít svého zástupce i v "rámové", tj. nej off-roadové kategorii, tak si také musí pospíšit s vývojem a prezentací avizovaného velkého off-roadu s uzavřenou karoserií na bázi VW Amarok). No a tak nám to začíná do sebe tak nějak všechno zapadat - evropští výrobci automobilů začínají pomalu, ale jistě do svého výrobního portfolia zařazovat i pick-upy (neboť euro-americká dohoda o zóně volného obchodu bude ještě jistě mít nějaké "porodní" bolesti, ale její příchod/přijetí je nevyhnutelný [a pro Evropu nutný, neboť je to asi jediná (a možná i poslední) cesta/způsob, jak se vymanit z bludného kruhu úpadku] = bude možné bezcelně dovážet americká auta, která ještě stále, alespoň v nějaké míře základní slušnosti, zohledňují právo zákazníka na relativně kvalitní, bezporuchový výrobek s dostatečnou životností), vylhaný extrémní downsizing a zástavba vznětových motorů (motůrků) do malých a městských aut (což se, mimochodem, mimo "poblázněnou" Evropu nikde jinde ve světě nijak zvlášť neprosadilo) se také opouští (budou opouštět). Tak to nakonec vypadá, že svět (tj. pro nás Evropany Evropa), nejspíš pod tlakem (zbytků?) zdravého rozumu, začíná být tak nějak zase v pořádku.

erewg45
26. října • 1:01

Auto, ktere jasne nazacuje, co je jeho majitel zac. B-]

Radim
26. října • 8:43

Vidlák?

Joe Doe
26. října • 19:32

Vkus a inteligencia sa kupit nedaju.Je smutne, ze automobilka ako Mercedes sa musi v zaujme prezitia znizovat k prieniku do urcitych segmentov z technikou prevzatou z mainstreamu.Lenze zakaznikov si vychovala sama automobilka - majetni ludia bez zaujmu o technologie, ktorych primarnym cielom zakupenia auta je prezentacia vnimaneho statusu a pocit luxusu.Mercedes dodnes nie je schopny postavit zivotaschopny a v reale fungujuci full-hybrid, o seriovej vyrobe elektromobilov len fantaziruje a seriovej vyrobe aut na vodik ani to nie. Namiesto toho sa spolieha na zastarale dieselove motory a hore popisanu klientelu. Uz ste poculi o krvilacnych diktatoroch, ktori jazdia na Lexuse? Ja nie. Vsetci chcu Mercedes a firma im rada vyhovie.

erwgve
26. října • 21:55

Potiz krvelacnych diktatoru spociva v tom, ze z detstvi znaji jen ten MB. V dospelosti pak maji tendenci kazdeho pripravit o zivot, takze jaxi nezbyva nikdo, kdo by jim o Lexusu rekl. ;-)

audax
26. října • 0:41

som zvedavý,čo znamená priaznivá cena v podaní mercedesu...čo to vlastne bude za auto,nejak mi ušiel význam luxusného úžitkového auta ,alebo to bude luxusné auto,ktoré sa bude tváriť ako úžitkový pickup,ale v skutočnosti to bude len luxusná pseudolimuzína v tvare minináklaďáčiku ? v EU to určite zabije cena,euro-eko-predpisy a ceny/poplatky aspoň najnutnejších servisných záležitostí v oficiálnych servisoch,neviem,možno nie,ale asi áno,lebo mercedes a "označenie" luxusný pickup.......

dpcstb
25. října • 22:27

huste, zacinam setrit :) jeden z mala medakov co vyzera dobre

mpolan
26. října • 12:43

To je docela smutné, když dobře vypadající Mercedes je... Nissan. :-D
No, Navarra je stále hezčí.

Ne321
25. října • 21:11

Mercedes opet prukopnikem. Byl prvni D3 kdo zacal s SUV, tehdy si mnozi klepali na celo a dnes prodaji D3 v SUV tridach velmi vyznamnou cast sve produkce. Tohle urcite nebude takova revoluce, ale nejaka cisla tim v USA asi nahoni.

tomi852
25. října • 22:49

toto auto sa US trh nedostane :-D

Ne321
26. října • 9:32

Tomu nikdo neveri. Pokud se povede, tak rozhodne nebude Mercedes s luxusnim pickupem dlouho obchazet nejvetsi pickupovy trh na svete.

Zombot
25. října • 21:02

První luxusní středně velký pick-up na světě to rozhodně není, protože GMC Canyon (luxusnější derivát Chevroletu Colorado) už se nějakou dobu prodává. Každopádně interiér vypadá parádně.

OnlyTruth
25. října • 19:48

krasavec, rozmyslal som, ze pojdem do pickupu , chcel som ranger ale ked vidim toto tak uz asi viem.. skoda toho automatu , mohol byt ako v ostatnych mercedesoch pri volante, uz som si nato zvykol ale vsak to nie je taky problem, to zelene keby mohlo mat tie kolesa tak to by bola pecka

Doporučujeme

Články odjinud