Mercedes-Benz třídy V na českém trhu, ceny začínají nad milionem

Mercedes-Benz zveřejnil oficiální české ceníky nové třídy V, kterou jsme vám podrobně představili v souvislosti s její světovou premiérou v Mnichově. Model s kódovým označením W447 konstrukčně vychází z užitkového modelu třídy V, ale designem, interiérem i výbavou se prezentuje jako velké luxusní MPV.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Náročnějším záejmcům o novou třídu V je určena verze Avantgarde 

Nejlevněji lze nový Mercedes třídy V pořídit za 1 035 155 Kč (včetně DPH, kterou si většina kupců  takového vozu bezpochyby odečte). Za tuto částku dostanete model V 200 CDI K se šesti sedadly, krátkou karoserií a vznětovým čtyřválcem 2,1 l naladěným na 136 koní. 

Standardní výbava obsahuje mimo jiné klimatizaci, rádio bez CD, posuvné dveře na obou stranách, vyhřívání předních sedadel a čtyři samostatná sedadla vzadu. 

Dále si můžete zvolit model V 200 CDI L se stejným rozvorem 3200 mm, ale prodlouženou karoserií. Jeho zavazadlový prostor naroste z 4,65 na 5,19 m3 a cena se zvýší na 1 056 935 Kč. Mercedes-Benz V 200 CDI XL má navíc rozvor náprav prodloužený na 3430 mm a stojí 1 078 715 Kč.

Všechny tři varianty karoserie si můžete pořídit rovněž s výkonnějšími verzemi motoru. V 220 CDI (163 k) začíná na 1 067 220 Kč, stodevadesátikoňový V 250 BlueTec na 1 191 850 Kč. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKromě samostatných otočných sedadel lze objednat i třímístnou lavici

Tím ale možnosti výběru nekončí. Devět kombinací délky karoserie a motoru můžete dostat i v luxusním výbavovém stupni Avantgarde. Ten má lepší materiály v interiéru, ale také například 17palcová kola, adaptivní tlumiče pérování nebo LED světla. Mercedes-Benz V 200 CDI K Avantgarde je při ceně 1 247 510 Kč o 212 355 Kč dražší než ekvivalentní základní model. 

Absolutní vrchol představuje varianta V 250 Bluetec XL s nejvýkonnějším motorem, prodlouženým rozvorem a nejdelší karoserií. Za tu si u Mercedesu naúčtují 1 447 765 Kč.

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 3 příspěvky
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků