Mercedes-Benz třídy V dostane hezký dárek. Ani nemusí psát Ježíškovi

Infotainment MBUX pokračuje v expanzi napříč modelovou nabídkou. Další v řadě je oblíbené MPV včetně obytných verzí.

Mercedes-Benz Třídy V se můžu těšit na příjemnou modernizaci interiéru. Od prosince letošního roku totiž dostane i nový infotainment MBUX. Nabídka výbavy se vztahuje i k obytným verzím Marco Polo a Marco Polo Horizon.

Mercedes-Maybach GLS oficiálně: Opulence nejen pro Čínu má komfort nejvyšší třídy

Mercedes-Maybach GLS oficiálně: Opulence nejen pro Čínu má komfort nejvyšší třídy

Mercedes tak pokračuje v expanzi tohoto infotainmentu, který si jako první našel cestu do nové třídy A. Postupně se dostal třeba i do modelů CLA nebo GLC. Třída V bude mít k dispozici dvě verze dotykové obrazovky o velikosti 7 a 10,25 palců. 

Obrazovku bude možné ovládat i touchpadem na středovém tunelu. Nejbezpečnější a nejpokročilejší je ale samozřejmě varianta hlasového ovládání. Stačí stisknout tlačítko na volantu nebo vyvolat asistentku povelem „Hej Mercedesi“.

Mercedes-Benz EQV oficiálně: Prémiové MPV na baterky se pyšní dojezdem 405 km

Mercedes-Benz EQV oficiálně: Prémiové MPV na baterky se pyšní dojezdem 405 km

Vedle hlasového ovládání se k dalším užitečným funkcím řadí i schopnost učit se. Infotainment tiše pozoruje vaše kroky a trasy a vše si zaznamenává. Když si pak sednete v pátek ve tři do auta, už bude dávno vědět, kam nastavit navigaci. Stačí pak říct jenom: „Domů“.

Minitest Volkswagen T-Cross 1.5 TSI ACT DSG: Kluk z plakátu

Volkswagen T-Cross 1.5 TSI ACT DSG

Nebude trvat dlouho a nabídka pohonných jednotek Volkswagen T-Cross projde drobnou úpravou. Benzinová patnáctistovka však zůstane, proto není od věci si říci, co od ní vlastně můžete očekávat.

včera | Jan Mička | 12 příspěvků
Minitest Dacia Duster 1.0 TCe Prestige: V plné výbavě za cenu holé Fabie Combi!

Dacia Duster 1.0 TCe

Druhá Dacie Duster není žádnou horkou novinkou. Novinkou je ale akční ceník. SUV od Dacie totiž aktuálně můžete mít za necelých 220 tisíc, s plnou výbavou za 326.900 Kč. Vždy to ale bude tříválec s předním pohonem. Dává smysl?

31.  5.  2020 | Petr Schnagl | 114 příspěvků
První jízda s novým Seatem Leon 1.5 TSI: Tak dobrý, že vás dostane na kolena

Seat Leon 1.5 TSI ACT 110 kW

První dostaveníčko s novou generací Seatu Leon považujme za hodně letmé seznámení. Vyzkoušeli jsme benzinovou patnáctistovku s manuálem, největší radost nám však dělal podvozek.

28.  5.  2020 | Jan Mička | 52 příspěvků