Mercedes-Benz třídy S v ladění z dílen firmy Carlsson

Specializovaná společnost Carlsson je jednou z prvních firem svého druhu, jež si posvítila na nejnovější generaci modelu Mercedes-Benz třídy S (W222).

Polovina letošního roku se do dějin zapíše jako léto M-B třídy S. Stalo se tak zřejmě také díky naprostému nedostatku jiných významných premiér, ale pravdou zůstává, že premiéra nové vlajkové lodi koncernu Daimler v podobě sedanu Mercedes-Benz S (W222) se stala opravdu zásadní novinkou soudobé automobilové techniky. První živé zkušenosti s tímto autem jsme vám nabídli už v polovině července, ale tím to nekončí.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Modifikace Carlssonu se nesou ve velmi decentním duchu

Ještě před tím bylo představeno (prozatím) špičkové provedení Mercedes-Benz S 63 AMG a všemu nasadila korunu premiéra konceptu Mercedes-Benz S Coupé na letošním autosalonu ve Frankfurtu. Nyní vám ale můžeme ukázat jeden z prvních ladičských programů pro tento impozantní automobil. Postarali se o něj pánové z Carlssonu.

Mercedes-Benz S Coupé Concept: ohromné, ale překvapivě elegantní

Mercedes-Benz S Coupé Concept: ohromné, ale překvapivě elegantní

Na první pohled si na voze všimneme nového předního nárazníku s lízátkem pod jeho středovou částí. Navazují na něj podobně tvarované prahové obklady a spodní částí zadního nárazníku vystupují dva páry koncovek sportovní výfukové soustavy s víceúhelníkovým průřezem a různými průměry. Dojem dotvoří některé ze specifických litých ráfků s průměrem 19 až 21 palců.

Je nutno dodat, že k ladění exteriéru nového M-B třídy S u Carlssonu přistoupili se značnou dávkou decentnosti, skoro by se chtělo říct až bezradnosti. Podobný dojem prostupuje také do útrob karoserie tohoto vozu, kde zatím najdeme jen drobné novinky vesměs vylepšující vlastnosti zábavních a multimediálních soustav. Co se pohonných jednotek týče, třeba verze S 63 AMG může zásahem Carlssonu posílit až na 780 koní (573 kW) a 1 050 Nm, což je mimochodem o 195 koní, resp. 150 Nm více než ve standardu.

bazar

Mercedes C 2,7
Rok výroby: 2001
Stav: 49 329 km
Cena: 158 000 Kč
Mercedes B 1,5
Rok výroby: 2012
Stav: 44 856 km
Cena: 310 000 Kč
Mercedes GLK 2,1
Rok výroby: 2010
Stav: 125 544 km
Cena: 350 000 Kč
Mercedes Viano 2,1
Rok výroby: 2006
Stav: 187 647 km
Cena: 290 000 Kč
Mercedes CLS 3,5
Rok výroby: 2005
Stav: 185 012 km
Cena: 250 000 Kč
Mercedes B 1,5
Rok výroby: 2014
Stav: 34 727 km
Cena: 470 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

včera | Milan Lažanský | 22 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků