Mercedes-Benz třídy S v ladění z dílen firmy Carlsson

Specializovaná společnost Carlsson je jednou z prvních firem svého druhu, jež si posvítila na nejnovější generaci modelu Mercedes-Benz třídy S (W222).

Polovina letošního roku se do dějin zapíše jako léto M-B třídy S. Stalo se tak zřejmě také díky naprostému nedostatku jiných významných premiér, ale pravdou zůstává, že premiéra nové vlajkové lodi koncernu Daimler v podobě sedanu Mercedes-Benz S (W222) se stala opravdu zásadní novinkou soudobé automobilové techniky. První živé zkušenosti s tímto autem jsme vám nabídli už v polovině července, ale tím to nekončí.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Modifikace Carlssonu se nesou ve velmi decentním duchu

Ještě před tím bylo představeno (prozatím) špičkové provedení Mercedes-Benz S 63 AMG a všemu nasadila korunu premiéra konceptu Mercedes-Benz S Coupé na letošním autosalonu ve Frankfurtu. Nyní vám ale můžeme ukázat jeden z prvních ladičských programů pro tento impozantní automobil. Postarali se o něj pánové z Carlssonu.

Design | Zajímavosti | Video | Sportovní auta | Kupé | Premiéry | Fascinace | Mercedes-Benz | Frankfurt 2013

Mercedes-Benz S Coupé Concept: ohromné, ale překvapivě elegantní

Na první pohled si na voze všimneme nového předního nárazníku s lízátkem pod jeho středovou částí. Navazují na něj podobně tvarované prahové obklady a spodní částí zadního nárazníku vystupují dva páry koncovek sportovní výfukové soustavy s víceúhelníkovým průřezem a různými průměry. Dojem dotvoří některé ze specifických litých ráfků s průměrem 19 až 21 palců.

Je nutno dodat, že k ladění exteriéru nového M-B třídy S u Carlssonu přistoupili se značnou dávkou decentnosti, skoro by se chtělo říct až bezradnosti. Podobný dojem prostupuje také do útrob karoserie tohoto vozu, kde zatím najdeme jen drobné novinky vesměs vylepšující vlastnosti zábavních a multimediálních soustav. Co se pohonných jednotek týče, třeba verze S 63 AMG může zásahem Carlssonu posílit až na 780 koní (573 kW) a 1 050 Nm, což je mimochodem o 195 koní, resp. 150 Nm více než ve standardu.

Mercedes GLK 2.987
Rok výroby: 2008
Stav: 148 800 km
Cena: 385 000 Kč
Mercedes Vito 2.143
Rok výroby: 2011
Stav: 191 508 km
Cena: 191 000 Kč
Mercedes Citan 1.461
Rok výroby: 2013
Stav: 77 076 km
Cena: 185 000 Kč
Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků