Mercedes-Benz třídy S v ladění z dílen firmy Carlsson

Specializovaná společnost Carlsson je jednou z prvních firem svého druhu, jež si posvítila na nejnovější generaci modelu Mercedes-Benz třídy S (W222).

Polovina letošního roku se do dějin zapíše jako léto M-B třídy S. Stalo se tak zřejmě také díky naprostému nedostatku jiných významných premiér, ale pravdou zůstává, že premiéra nové vlajkové lodi koncernu Daimler v podobě sedanu Mercedes-Benz S (W222) se stala opravdu zásadní novinkou soudobé automobilové techniky. První živé zkušenosti s tímto autem jsme vám nabídli už v polovině července, ale tím to nekončí.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Modifikace Carlssonu se nesou ve velmi decentním duchu

Ještě před tím bylo představeno (prozatím) špičkové provedení Mercedes-Benz S 63 AMG a všemu nasadila korunu premiéra konceptu Mercedes-Benz S Coupé na letošním autosalonu ve Frankfurtu. Nyní vám ale můžeme ukázat jeden z prvních ladičských programů pro tento impozantní automobil. Postarali se o něj pánové z Carlssonu.

Mercedes-Benz S Coupé Concept: ohromné, ale překvapivě elegantní

Mercedes-Benz S Coupé Concept: ohromné, ale překvapivě elegantní

Na první pohled si na voze všimneme nového předního nárazníku s lízátkem pod jeho středovou částí. Navazují na něj podobně tvarované prahové obklady a spodní částí zadního nárazníku vystupují dva páry koncovek sportovní výfukové soustavy s víceúhelníkovým průřezem a různými průměry. Dojem dotvoří některé ze specifických litých ráfků s průměrem 19 až 21 palců.

Je nutno dodat, že k ladění exteriéru nového M-B třídy S u Carlssonu přistoupili se značnou dávkou decentnosti, skoro by se chtělo říct až bezradnosti. Podobný dojem prostupuje také do útrob karoserie tohoto vozu, kde zatím najdeme jen drobné novinky vesměs vylepšující vlastnosti zábavních a multimediálních soustav. Co se pohonných jednotek týče, třeba verze S 63 AMG může zásahem Carlssonu posílit až na 780 koní (573 kW) a 1 050 Nm, což je mimochodem o 195 koní, resp. 150 Nm více než ve standardu.

TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

dnes | Miro Mihálik | 12 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 19 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 205 příspěvků