Mercedes-Benz Třídy S se dočká faceliftu i u kupé a cabrioletu. Je na co se těšit?

Pokud jde o Mercedes, ve Frankfurtu ho čeká pořádný kus práce. Nejen, že světlo světa oficiálně spatří faceliftované "Esko", ale i jeho sourozenci kupé a cabriolet dostali nový vzhled a motory.

Velký luxusní kabriolet není zrovna to, co by drželo prodeje Mercedesu nad vodou a ani o kupé jejich vlajkové lodi, třídě S, se to určitě nedá říct. Každopádně jsou to ale impozantní vozy a jejich představení vždy vyvolá příliv zájmu o tradiční německou automobilku. Spolu s premiérou již zmińovaného "Eska", přichází i cabriolet a kupé. Také tyto modely totiž prošly malými změnami a chtějí se předvést světu.

Hlavní úpravy sedanu se točí kolem motorizací. To samé můžeme tedy očekávat i u dvoudveřových variant tohoto nejluxusnějšího kočáru od Mercedesu.

Video: Elektrický koncept Mercedesu uvede samostatnou značku EQ

Video: Elektrický koncept Mercedesu uvede samostatnou značku EQ

Třída S dostala namísto S550 motor S560, což je V8 s dvojitým turbem a výkonem 463 koní. Stejné je to i u verze S63, taktéž se totiž jedná o motor V8 s dvěma turbodmychadly, výkon je však vyšší, 603 koňských sil. Nad všemi stojí vrcholná pohonná jednotka. S65, poctivá V12 s twin-turbo, objemem 6.0 litrů a 621 koňmi. Doplňeny budou u verzí S550 a S63 devítistupňovou automatickou převodovkou, S65 pak má sedmistupňový automat. Cabriolet je dodáván s pohonem zadních kol a kupé s variantou 4matic.

Poslední rozloučení? Mercedes-AMG připravil edici Exclusive pro třídu G

Poslední rozloučení? Mercedes-AMG připravil edici Exclusive pro třídu G

Vylepšení u odvozených verzí se rovněž týkají především vnitřních částí vozu, nových nárazníků a obrovského displeje uvnitř, který je na rozdíl od předchozího modelu celistvý (zmizela dělící lišta). Dalším vylepšením jsou pak nové OLED koncovky, které obsahují tenké vrstvy organických látek, vytištěných  a osvětlených na skleněné desce světel. Je jich celkem 66 a budí dojem, jakoby ve světlech plavaly. AMG Line bodykit pak vozu dodá ostré sportovní rysy.

Na palubě je nejmodernější systém od Mercedesu, COMAND s Apple CarPlay, Android Auto a bezdrátovým napájením. Samotné auto však bude i samo o sobě velmi inteligentní. Dočkáme se automatického přispůsobování jízdy v kolonách, na dálnici, v křižovatce a kruhových objezdech i u mýtných bran. Vše je závislé na propracované síti kamer a radarů. K dispozici bude též mnoho variant nastavení podvozku, které by se měly měnit v závislosti na stavu vozovky.

Vozy se do showroomů dostanou asi v polovině roku 2018, ceny se budeme postupně dozvídat během roku.

Foto:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

 

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

včera | Jan Mička | 32 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků