Mercedes-Benz Třídy S se dočká faceliftu i u kupé a cabrioletu. Je na co se těšit?

Pokud jde o Mercedes, ve Frankfurtu ho čeká pořádný kus práce. Nejen, že světlo světa oficiálně spatří faceliftované "Esko", ale i jeho sourozenci kupé a cabriolet dostali nový vzhled a motory.

Velký luxusní kabriolet není zrovna to, co by drželo prodeje Mercedesu nad vodou a ani o kupé jejich vlajkové lodi, třídě S, se to určitě nedá říct. Každopádně jsou to ale impozantní vozy a jejich představení vždy vyvolá příliv zájmu o tradiční německou automobilku. Spolu s premiérou již zmińovaného "Eska", přichází i cabriolet a kupé. Také tyto modely totiž prošly malými změnami a chtějí se předvést světu.

Hlavní úpravy sedanu se točí kolem motorizací. To samé můžeme tedy očekávat i u dvoudveřových variant tohoto nejluxusnějšího kočáru od Mercedesu.

Video: Elektrický koncept Mercedesu uvede samostatnou značku EQ

Video: Elektrický koncept Mercedesu uvede samostatnou značku EQ

Třída S dostala namísto S550 motor S560, což je V8 s dvojitým turbem a výkonem 463 koní. Stejné je to i u verze S63, taktéž se totiž jedná o motor V8 s dvěma turbodmychadly, výkon je však vyšší, 603 koňských sil. Nad všemi stojí vrcholná pohonná jednotka. S65, poctivá V12 s twin-turbo, objemem 6.0 litrů a 621 koňmi. Doplňeny budou u verzí S550 a S63 devítistupňovou automatickou převodovkou, S65 pak má sedmistupňový automat. Cabriolet je dodáván s pohonem zadních kol a kupé s variantou 4matic.

Poslední rozloučení? Mercedes-AMG připravil edici Exclusive pro třídu G

Poslední rozloučení? Mercedes-AMG připravil edici Exclusive pro třídu G

Vylepšení u odvozených verzí se rovněž týkají především vnitřních částí vozu, nových nárazníků a obrovského displeje uvnitř, který je na rozdíl od předchozího modelu celistvý (zmizela dělící lišta). Dalším vylepšením jsou pak nové OLED koncovky, které obsahují tenké vrstvy organických látek, vytištěných  a osvětlených na skleněné desce světel. Je jich celkem 66 a budí dojem, jakoby ve světlech plavaly. AMG Line bodykit pak vozu dodá ostré sportovní rysy.

Na palubě je nejmodernější systém od Mercedesu, COMAND s Apple CarPlay, Android Auto a bezdrátovým napájením. Samotné auto však bude i samo o sobě velmi inteligentní. Dočkáme se automatického přispůsobování jízdy v kolonách, na dálnici, v křižovatce a kruhových objezdech i u mýtných bran. Vše je závislé na propracované síti kamer a radarů. K dispozici bude též mnoho variant nastavení podvozku, které by se měly měnit v závislosti na stavu vozovky.

Vozy se do showroomů dostanou asi v polovině roku 2018, ceny se budeme postupně dozvídat během roku.

Foto:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

 

Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

včera | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC (minitest )

Mitsubishi ASX se v provedení modelového roku 2018 nezměnilo po technické stránce, zapracovalo ale na designu.

13.  1.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
TEST Kia Stinger GT 3.3 T-GDI AWD: Díky, Alberte!

Kia Stinger GT 3.3 T-GDI AWD

Trvalo více než pět let, než Kia přetavila fantastický koncept GT v produkční auto. Najala na to ty správné lidi a výsledkem je gran turismo, který nemá v historii značky obdoby.

11.  1.  2018 | Jan Mička | 114 příspěvků