Mercedes-Benz třídy S Pullman na prvních fotkách

Mercedes-Benz třídy S Pullman na prvních fotkách

Nová vlajková loď automobilky Mercedes-Benz je po všech stránkách velmi zajímavý vůz. Za zmínku určitě stojí fakt, že při vývoji bylo nejprve postaveno provedení s prodlouženým rozvorem náprav a jeho zkrácením pak vznikla standardní varianta. Obvykle se postupuje zcela opačně. Každopádně hned od začátku prodejů si mohou zájemci vybrat mezi rozvory o velikosti 3035 mm nebo 3165 mm, respektive mezi délkou 5116 mm a 5246 mm. Jenže tím to u třídy S nekončí.

Nový Mercedes-Benz třídy S hodlá být nejlepším autem na světě

Nový Mercedes-Benz třídy S hodlá být nejlepším autem na světě

Jak se všeobecně ví, nová třída S musí nahradit taky doslouživší značku Maybach. Mercedes proto připravuje ještě vrcholnou variantu, která by měla být zajímavá pro ty nejmovitější zákazníky. Ponese jméno Pullman a v nabídce by se měla objevit v prvním čtvrtletí příštího roku. Tento model dostane ještě větší rozvor náprav. Neoficiálně se spekuluje o 3,5 m, celková délka by se mohla pohybovat kolem 5,5 m.

Jak bude nejluxusnější třída S vypadat, to prozrazují první špionážní snímky. Patřičně zajištění zákazníci se mají určitě na co těšit.

bazar

Mercedes ML 3
Rok výroby: 2012
Stav: 135 617 km
Cena: 780 000 Kč
Mercedes A 1,7
Rok výroby: 2005
Stav: 152 847 km
Cena: 89 000 Kč
Mercedes C 1,8
Rok výroby: 2007
Stav: 207 525 km
Cena: 150 000 Kč
Mercedes ML 3
Rok výroby: 2010
Stav: 140 817 km
Cena: 600 000 Kč
Mercedes Vito 2,1
Rok výroby: 2004
Stav: 207 939 km
Cena: 120 000 Kč
Mercedes A 1,6
Rok výroby: 2002
Stav: 147 354 km
Cena: 60 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 22 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků