Mercedes-Benz třídy S: na světě jsou další podrobnosti

Patnáctého května se představí nová generace vlajkové lodi automobilky Mercedes-Benz. Jak bude vypadat, to už víme. Dnes můžeme nabídnout další podrobnosti.
Mercedes-Benz třídy S: na světě jsou další podrobnosti

Mercedes odhalil podrobnější informace o připravované nové generaci třídy S. Před časem unikly na internet první fotografie, takže už víme, jak bude novinka vypadat. Podle německé značky půjde o nejlepší automobil na světě stvořený podle hesla „to nejlepší nebo nic“. Na rozdíl od předchozích generací, kdy vznikl základní sedan a od něj byla odvozena verze s prodlouženým rozvorem, zvolili tentokrát konstruktéři opačný postup. Nejprve udělali prodlouženou verzi a tu pak zkrátili na tu standardní.

Mercedes-Benz třídy S zcela bez maskování (aktualizováno)

Mercedes-Benz třídy S zcela bez maskování (aktualizováno)

Interiér má být tím nejlepším, co bude dostupné na trhu. Dominantní roli bude hrát dřevo a perfektní materiály. Na místo přístrojového štítu čeká na řidiče jeden displej. Druhým zdrojem informací je centrální obrazovka s úhlopříčkou 12,3 palce umístěná uprostřed palubní desky. O patřičný komfort se postarají sedadla vybavená samozřejmě masáží, přičemž do druhé řady má Mercedes připraveno hned pět variant. Kromě samotných sedadel nabídne Mercedes také vyhřívané loketní opěrky a výplně dveří.

Ohlédnutí za superluxusní značkou Maybach

Ohlédnutí za superluxusní značkou Maybach

Další ze zajímavých novinek je airbag v bezpečnostním pásu. Pokud majitel zvolí vzadu lehátkové sedadlo, dostane také airbag v sedáku, aby při nehodě pan generální neproklouzl pod pásem. Mimochodem zámek bezpečnostních pásů podává elektromotor. Aby bylo zajištěno opravdu maximální pohodlí, budou moci případně všichni čtyři osoby v automobilu používat, co chtějí (rádio, televizi, DVD, USB, navigaci nebo internet), a to nezávisle na sobě.

Tím zhruba výčet novinek týkajících se třídy S prozatím končí, takže to můžeme brát od Mercedesu jako takovou malou ochutnávku. Každopádně je už teď jasné, že se skutečně máme na co těšit. 


 

TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

včera | Miro Mihálik | 11 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků