Mercedes-Benz třídy S: na světě jsou další podrobnosti

Patnáctého května se představí nová generace vlajkové lodi automobilky Mercedes-Benz. Jak bude vypadat, to už víme. Dnes můžeme nabídnout další podrobnosti.
Mercedes-Benz třídy S: na světě jsou další podrobnosti

Mercedes odhalil podrobnější informace o připravované nové generaci třídy S. Před časem unikly na internet první fotografie, takže už víme, jak bude novinka vypadat. Podle německé značky půjde o nejlepší automobil na světě stvořený podle hesla „to nejlepší nebo nic“. Na rozdíl od předchozích generací, kdy vznikl základní sedan a od něj byla odvozena verze s prodlouženým rozvorem, zvolili tentokrát konstruktéři opačný postup. Nejprve udělali prodlouženou verzi a tu pak zkrátili na tu standardní.

Mercedes-Benz třídy S zcela bez maskování (aktualizováno)

Mercedes-Benz třídy S zcela bez maskování (aktualizováno)

Interiér má být tím nejlepším, co bude dostupné na trhu. Dominantní roli bude hrát dřevo a perfektní materiály. Na místo přístrojového štítu čeká na řidiče jeden displej. Druhým zdrojem informací je centrální obrazovka s úhlopříčkou 12,3 palce umístěná uprostřed palubní desky. O patřičný komfort se postarají sedadla vybavená samozřejmě masáží, přičemž do druhé řady má Mercedes připraveno hned pět variant. Kromě samotných sedadel nabídne Mercedes také vyhřívané loketní opěrky a výplně dveří.

Ohlédnutí za superluxusní značkou Maybach

Ohlédnutí za superluxusní značkou Maybach

Další ze zajímavých novinek je airbag v bezpečnostním pásu. Pokud majitel zvolí vzadu lehátkové sedadlo, dostane také airbag v sedáku, aby při nehodě pan generální neproklouzl pod pásem. Mimochodem zámek bezpečnostních pásů podává elektromotor. Aby bylo zajištěno opravdu maximální pohodlí, budou moci případně všichni čtyři osoby v automobilu používat, co chtějí (rádio, televizi, DVD, USB, navigaci nebo internet), a to nezávisle na sobě.

Tím zhruba výčet novinek týkajících se třídy S prozatím končí, takže to můžeme brát od Mercedesu jako takovou malou ochutnávku. Každopádně je už teď jasné, že se skutečně máme na co těšit. 


 

bazar

Mercedes C 2,1
Rok výroby: 2008
Stav: 159 796 km
Cena: 180 000 Kč
Mercedes C 2,7
Rok výroby: 2001
Stav: 49 329 km
Cena: 170 000 Kč
Mercedes B 1,5
Rok výroby: 2012
Stav: 44 823 km
Cena: 340 000 Kč
Mercedes Sprinter 2,1
Rok výroby: 2010
Stav: 192 892 km
Cena: 245 000 Kč
Mercedes E 2,2
Rok výroby: 2010
Stav: 47 545 km
Cena: 480 000 Kč
Mercedes Citan 1,5
Rok výroby: 2014
Stav: 120 670 km
Cena: 180 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

dnes | Milan Lažanský | 1 příspěvek
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků