Mercedes-Benz třídy S: na světě jsou další podrobnosti

Patnáctého května se představí nová generace vlajkové lodi automobilky Mercedes-Benz. Jak bude vypadat, to už víme. Dnes můžeme nabídnout další podrobnosti.
Mercedes-Benz třídy S: na světě jsou další podrobnosti

Mercedes odhalil podrobnější informace o připravované nové generaci třídy S. Před časem unikly na internet první fotografie, takže už víme, jak bude novinka vypadat. Podle německé značky půjde o nejlepší automobil na světě stvořený podle hesla „to nejlepší nebo nic“. Na rozdíl od předchozích generací, kdy vznikl základní sedan a od něj byla odvozena verze s prodlouženým rozvorem, zvolili tentokrát konstruktéři opačný postup. Nejprve udělali prodlouženou verzi a tu pak zkrátili na tu standardní.

Mercedes-Benz třídy S zcela bez maskování (aktualizováno)

Mercedes-Benz třídy S zcela bez maskování (aktualizováno)

Interiér má být tím nejlepším, co bude dostupné na trhu. Dominantní roli bude hrát dřevo a perfektní materiály. Na místo přístrojového štítu čeká na řidiče jeden displej. Druhým zdrojem informací je centrální obrazovka s úhlopříčkou 12,3 palce umístěná uprostřed palubní desky. O patřičný komfort se postarají sedadla vybavená samozřejmě masáží, přičemž do druhé řady má Mercedes připraveno hned pět variant. Kromě samotných sedadel nabídne Mercedes také vyhřívané loketní opěrky a výplně dveří.

Ohlédnutí za superluxusní značkou Maybach

Ohlédnutí za superluxusní značkou Maybach

Další ze zajímavých novinek je airbag v bezpečnostním pásu. Pokud majitel zvolí vzadu lehátkové sedadlo, dostane také airbag v sedáku, aby při nehodě pan generální neproklouzl pod pásem. Mimochodem zámek bezpečnostních pásů podává elektromotor. Aby bylo zajištěno opravdu maximální pohodlí, budou moci případně všichni čtyři osoby v automobilu používat, co chtějí (rádio, televizi, DVD, USB, navigaci nebo internet), a to nezávisle na sobě.

Tím zhruba výčet novinek týkajících se třídy S prozatím končí, takže to můžeme brát od Mercedesu jako takovou malou ochutnávku. Každopádně je už teď jasné, že se skutečně máme na co těšit. 


 

bazar

Mercedes C 2,7
Rok výroby: 2001
Stav: 49 329 km
Cena: 158 000 Kč
Mercedes B 1,5
Rok výroby: 2012
Stav: 44 856 km
Cena: 310 000 Kč
Mercedes GLK 2,1
Rok výroby: 2010
Stav: 125 544 km
Cena: 350 000 Kč
Mercedes Viano 2,1
Rok výroby: 2006
Stav: 187 647 km
Cena: 290 000 Kč
Mercedes CLS 3,5
Rok výroby: 2005
Stav: 185 012 km
Cena: 250 000 Kč
Mercedes B 1,5
Rok výroby: 2014
Stav: 34 727 km
Cena: 470 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků