Mercedes-Benz třídy S Lorinser: hodně stylu, výkon „jen“ 530 koní

Ladičská firma Lorinser o víkendu v Essenu představila svoji sadu modifikací pro nový velký sedan Mercedes-Benz třídy S.

Hned na úvod je třeba poněkud vysvětlit titulek tohoto článku. Jistě, 530 koní je opravdu slušná porce výkonu, ale jakmile jsme tento vůz spatřili, ihned jsme si vzpomněli na stavbu Mercedes-Benz S70 Lorinser. Ta byla představena loni v létě a vycházela z tehdejší generace modelu Mercedes-Benz třídy S, který byl posílen až na 805 koní (592 kW), čímž se neoficiálně stal „nejsilnějším eskem“ všech dob, když přebral pomyslné prvenství stavbě Brabus 800i

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Lorinser v této stavbě vsadil hlavně na styl

Na autosalonu v Essenu se o uplynulém víkendu objevila novinka v podobě laděného vozu Mercedes-Benz třídy S z dílen Lorinseru, jež ale hraje hlavně na dojem. A to celkem dovedně. Na první pohled zaznamenáme celou škálu výrazných aerodynamických doplňků zahrnující hlavně důsledně přepracované nárazníky (ten přední vypadá trochu jako po zásahu horkovzdušnou pistolí), plošky podél předních částí prahů a novou masku chladiče zbavenou trojcípé hvězdy.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Důraz na detail a celá řada litých ráfků

Samozřejmostí je upravená výfuková soustava s dvěma páry oválných koncovek výfuků, vybírat lze z celé řady litých ráfků. Základem vozu na snímcích se stalo provedení Mercedes-Benz S500, jehož motor prošel jen dílčími úpravami. Díky nim standardní osmiválec s objemem 4,7 l, výkonem 455 koní (335 kW) a točivým momentem 700 Nm posílil o 75 koní (55 kW) a 100 Nm.

Jistě, i to jsou působivé hodnoty, ale oproti kombíku Mercedesu E 63 AMG Brabus, o kterém byla řeč včera, je to trochu nuda…

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

dnes | Michal Žďárský
Kia je podruhé vítězem testu počáteční kvality

Kia je podruhé vítězem testu počáteční kvality

J.D. Power každoročně pořádá anketu o kvalitě vozů na trhu v USA. Už druhý rok z něho nejlépe vyšla Kia se svým výsledkem 72 PP100.

včera | Daniel Havlina | 12 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 32 příspěvků