Mercedes-Benz třídy S Lorinser: hodně stylu, výkon „jen“ 530 koní

Ladičská firma Lorinser o víkendu v Essenu představila svoji sadu modifikací pro nový velký sedan Mercedes-Benz třídy S.

Hned na úvod je třeba poněkud vysvětlit titulek tohoto článku. Jistě, 530 koní je opravdu slušná porce výkonu, ale jakmile jsme tento vůz spatřili, ihned jsme si vzpomněli na stavbu Mercedes-Benz S70 Lorinser. Ta byla představena loni v létě a vycházela z tehdejší generace modelu Mercedes-Benz třídy S, který byl posílen až na 805 koní (592 kW), čímž se neoficiálně stal „nejsilnějším eskem“ všech dob, když přebral pomyslné prvenství stavbě Brabus 800i

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Lorinser v této stavbě vsadil hlavně na styl

Na autosalonu v Essenu se o uplynulém víkendu objevila novinka v podobě laděného vozu Mercedes-Benz třídy S z dílen Lorinseru, jež ale hraje hlavně na dojem. A to celkem dovedně. Na první pohled zaznamenáme celou škálu výrazných aerodynamických doplňků zahrnující hlavně důsledně přepracované nárazníky (ten přední vypadá trochu jako po zásahu horkovzdušnou pistolí), plošky podél předních částí prahů a novou masku chladiče zbavenou trojcípé hvězdy.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Důraz na detail a celá řada litých ráfků

Samozřejmostí je upravená výfuková soustava s dvěma páry oválných koncovek výfuků, vybírat lze z celé řady litých ráfků. Základem vozu na snímcích se stalo provedení Mercedes-Benz S500, jehož motor prošel jen dílčími úpravami. Díky nim standardní osmiválec s objemem 4,7 l, výkonem 455 koní (335 kW) a točivým momentem 700 Nm posílil o 75 koní (55 kW) a 100 Nm.

Jistě, i to jsou působivé hodnoty, ale oproti kombíku Mercedesu E 63 AMG Brabus, o kterém byla řeč včera, je to trochu nuda…

TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků