Mercedes-Benz třídy S jde na dračku. Na svém kontě má už 100 000 kusů

Mercedes-Benz třídy S jde na dračku. Na svém kontě má už 100 000 kusů

Mercedes-Benz třídy S slaví prodejní úspěch, jaký tento model u předchozích generací nikdy nezažil. Přibližně rok od doby, kdy automobilka začala přijímat objednávky, překročilo „esko“ sto tisíc prodaných exemplářů.

Nový Mercedes třídy C musí do servisu, hrozí mu porucha řízení

Nový Mercedes třídy C musí do servisu, hrozí mu porucha řízení

Důvodem je velký zájem ze strany zákazníků, ale také fakt, že Mercedes neotálel a během relativně krátké chvíle začal novou třídu S prodávat na všech hlavních trzích. Zatímco koncem července minulého roku si mohli vrchol nabídky automobilky Mercedes pořídit v Německu, koncem září už vůz dorazil do Číny a v polovině října 2013 byl k dostání i v Americe.

Test Mercedes-Benz S 350 BlueTec: V naprostém pořádku

Test Mercedes-Benz S 350 BlueTec: V naprostém pořádku

Za letošní roku prodal Mercedes-Benz prozatím 75 391 exemplářů. Protože se vůz začal prodávat až od července minulého roku, nepřekvapí, že srovnání s rokem 2013 představuje nárůst o 105,8 procent. Pro září pak statistiky hlásí 9501 prodaných kusů, což je oproti loňskému září nárůst téměř o 140 procent.

Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků
TEST Nissan Leaf: Začneme už elektromobily brát vážně?

Nissan Leaf

Nissan je prvním mainstreamovým výrobcem, který nabízí svůj relativně dostupný elektromobil ve druhé generaci. Jedná se o konkurenční výhodu?

11.  9.  2018 | Milan Lažanský | 145 příspěvků