Mercedes-Benz třídy S Coupé ještě letos plus další novinky ze Stuttgartu

Dieter Zetsche představuje několik důležitých novinek, jimiž se značka Mercedes-Benz blýskne. Nikoli ve vzdálené budoucnosti, ale ještě letos.

Nejvyšší muž značky Mercedes-Benz Dieter Zetsche v Detroitu oznámil několik významných novinek, které si pro své zákazníky na letošní rok ve Stuttgartu připravili. Určitě tím nejdůležitějším sdělením bylo potvrzení informace o tom, že stávající řada velkých kupé Mercedes-Benz třídy CL končí. Na její místo nastoupí zcela nový vůz postavený podle podobného receptu, jenž ale bude výrazně dynamičtěji stylizován.

Mercedes-Benz S Coupé Concept: ohromné, ale překvapivě elegantní

Mercedes-Benz S Coupé Concept: ohromné, ale překvapivě elegantní

Vycházet bude samozřejmě z velmi zdařilé studie Mercedes-Benz S Coupé Concept. Ta byla představena loni ve Frankfurtu a od té doby se objevila při řadě příležitostí po celém světě včetně letošního autosalonu v Detroitu. Nové velké kupé tak bude oficiálně zařazeno do jedné řady se sedanem Mercedes-Benz třídy S (W222) a k prvním zákazníkům by se mohlo dostat už v druhé polovině letošního roku.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Studie Mercedes-Benz S Coupe Concept při své premiéře loni ve Frankfurtu

Na opačné straně spektra stane nejhospodárnější provedení v dějinách třídy S v podobě modelu Mercedes-Benz S 500 Hybrid, o němž jsme hovořili již loni v srpnu. Nyní je auto hotové a prodávat se začne v následujících měsících. Opatřeno je pohonnou soustavou typu plug-in hybrid, jež mu umožní jízdu na čistě elektrický pohon až do vzdálenosti 30 km a dosažení průměrně spotřeby 3 l/100 km při emisích CO2 o hmotnosti 69 g/km.

Test Mercedes-Benz S 350 BlueTec: V naprostém pořádku

Test Mercedes-Benz S 350 BlueTec: V naprostém pořádku

S podobnou pohonnou soustavou se počítá také pro menší Mercedes-Benz C 300 Hybrid, který by se tak měl stát vůbec prvním modelem svého segmentu nabízejícím systém plug-in hybrid.

Předchozí KAPITOLY Následující
Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků