Mercedes-Benz třídy M již dostal nový naftový osmiválec

8 komentářů

tuky
7. června • 3:57

spolahlivost bude dost mizerna...
silny 5at co bol doteraz, mal porblemy s 400CDI [majitelia G-ciek neurobli viac ako 100000km a jednou prevodovkou]
Kde je dvojspojkova 6 mat ?

furgon
7. června • 11:02

to je pravda, prej ta prevodovka tak abnormalne silnej tocak nezvlada

vedeni
7. června • 11:23

To je zajimavy, ze v E63 AMG to zvlada.

tuky
7. června • 20:39

hey, pane, pozrite sa na priebeh krutaiceho momentu + trochy zakladov z fyziky = spojky menaju radi nizko polozeny vysoky tocivy moment
=> 6.2 V8 nebude nicit prevodovky ako diesle/V12 TT/5.4 V8 K

mayklmaykl
7. června • 13:33

myslim že to jsou řeči....podle me to snad dimenzovaný maj

furgon
7. června • 19:16

to nejsou reci, to jsou slova Dr. Danese, nejvetsiho experta na opravy automatu M-B v CZ. 

sysquen
7. června • 16:51

mechanici mi sami potichu prezradili, ze na ML 400 CDI odchadzalo skoro vsetko, nie tie prevodovky a ine k tomu veci to nezvladaju taku silu. A dost ze odchadzali turba, hmmm

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Ráďa
7. června • 17:45

Zlaté Piáno neboli W123 to vydrželo 500tkm bez problémů

Doporučujeme

Články odjinud