Mercedes-Benz třídy M již dostal nový naftový osmiválec

Všichni ti, kteří čekali, až model M dostane pořádný naftový motor, se dočkali. Mercedes již začal nabízet v tomto SUV osmiválcový diesel s označením 420 CDI. Jedná se o čtyřlitrový osmiválec s výkonem 225 kW (306 k) a točivým momentem 700 Nm. Že se jedná o skutečně výkonný motor hovoří parametry, které jsou jen o 8 koní a 50 Nm horší, než u konkurenčního VW Touaregu s motorem 5,0 V10 TDI. S novým nafťákem zrychlí 2 200 kg těžký model na stovku za 6,5 s a dosáhne maximální rychlosti 235 km/h. O přenos výkonu na všechna kola se bude již ve standardu automatická převodovka 7G-Tronic.

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

včera | Radek Pecák | 74 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků