Mercedes-Benz třídy M již dostal nový naftový osmiválec

Všichni ti, kteří čekali, až model M dostane pořádný naftový motor, se dočkali. Mercedes již začal nabízet v tomto SUV osmiválcový diesel s označením 420 CDI. Jedná se o čtyřlitrový osmiválec s výkonem 225 kW (306 k) a točivým momentem 700 Nm. Že se jedná o skutečně výkonný motor hovoří parametry, které jsou jen o 8 koní a 50 Nm horší, než u konkurenčního VW Touaregu s motorem 5,0 V10 TDI. S novým nafťákem zrychlí 2 200 kg těžký model na stovku za 6,5 s a dosáhne maximální rychlosti 235 km/h. O přenos výkonu na všechna kola se bude již ve standardu automatická převodovka 7G-Tronic.

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 20 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 10 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků