Mercedes-Benz třídy M již dostal nový naftový osmiválec

Všichni ti, kteří čekali, až model M dostane pořádný naftový motor, se dočkali. Mercedes již začal nabízet v tomto SUV osmiválcový diesel s označením 420 CDI. Jedná se o čtyřlitrový osmiválec s výkonem 225 kW (306 k) a točivým momentem 700 Nm. Že se jedná o skutečně výkonný motor hovoří parametry, které jsou jen o 8 koní a 50 Nm horší, než u konkurenčního VW Touaregu s motorem 5,0 V10 TDI. S novým nafťákem zrychlí 2 200 kg těžký model na stovku za 6,5 s a dosáhne maximální rychlosti 235 km/h. O přenos výkonu na všechna kola se bude již ve standardu automatická převodovka 7G-Tronic.

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků