Mercedes-Benz třídy M již dostal nový naftový osmiválec

Všichni ti, kteří čekali, až model M dostane pořádný naftový motor, se dočkali. Mercedes již začal nabízet v tomto SUV osmiválcový diesel s označením 420 CDI. Jedná se o čtyřlitrový osmiválec s výkonem 225 kW (306 k) a točivým momentem 700 Nm. Že se jedná o skutečně výkonný motor hovoří parametry, které jsou jen o 8 koní a 50 Nm horší, než u konkurenčního VW Touaregu s motorem 5,0 V10 TDI. S novým nafťákem zrychlí 2 200 kg těžký model na stovku za 6,5 s a dosáhne maximální rychlosti 235 km/h. O přenos výkonu na všechna kola se bude již ve standardu automatická převodovka 7G-Tronic.

TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 17 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 207 příspěvků