Mercedes-Benz třídy G, facelift pro Audi A3

Audi chystá na podzim facelift pro hatchback A3, který dostane jednodílnou masku, Volkswagen testuje „offroad“ verzi Golfu, Mercedes-Benz pilně připravuje nový offroad třídy G a novou třídu C na rok 2007 a BMW X3 lehce upraví svůj model X3.
Mercedes-Benz třídy G, facelift pro Audi A3

Tip: Nezapomeňte se podívat na naše špionážní videa: Aston Martin V8 Vantage, BMW M6, BMW řady 3 C+C, Mercedes-Benz ML, Mercedes-Benz třídy R, Mitsubishi Lancer Evo 9, Range Rover Sport a Toyota TXS. Další špionážní fotografie najdete v naší speciální rubrice.

Facelift pro Audi A3

Audi A3 dostane brzy drobný facelift: její přední maska se sjednotí s modelem A3 Sportback. Dle mého názoru původní dvoudílná maska sedí vozu lépe, takže pokud máte podobný názor a o koupi A3 uvažujete, měli byste si pospíšit. Facelift se pravděpodobně představí na autosalonu v Lipsku. (doplněny další fotografie)

Tip: Novou jednodílnou masku dostala i Audi A8 s šesti a osmiválcovými motory.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Mercedes-Benz třídy C: nová ganerace

Ačkoliv současnou generaci Mercedes-Benzu třídy C čeká ještě dlouhý život (nedávno teprve prošla faceliftem), automobilka už testuje následující model. Zatím s velmi silnou dávkou maskování, takže pod kapotou by mohlo být v podstatě cokoliv. Můžete to ale naznačovat, že současná generace není tak úspěšná, jak by výrobce chtěl, a testováním v předstihu chce být připraven na rychlejší uvedení nové generace na trh.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Foto a ilustrace © Automedia

Facelift pro BMX X3

BMW X3 je nejmenší SUV z dílny bavorského výrobce. S postupem času se snižují ceny a přidávají nové motory, naposledy to byly čtyřválce 2.0i a 2.0d. S nimi stojí X3 1 027 800 Kč, resp. 1 084 500 Kč. Během letošního roku vůz prodělá drobný facelift, který upraví především nárazníky, a to jak vpředu, tak vzadu. Možná dojde i k vylepšení techniky, zatím se mi ale nepodařilo najít více podrobností.  

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Foto © Automedia

Mercedes-Benz třídy G

Nová třída bude oproti současné generaci o poznání více uhlazenější, s čímž dozajista zmizí jeho staré kouzlo. Jízdní vlastnosti v terénu by ale měly být zachovány, resp. vylepšeny, např. světlá výška bude 310 mm a hloubka brodění 600 mm. Podle starších informací Autobildu dostane třída G zážehové osmiválce s objemy 4.6 l (G450, 239 kW/326 k), 5.5 l (G550, 299 kW/408 k), 6.3 l (G63 AMG, 339 kW/462 k), vznětový šestiválec s objemem 3.0 l (G300 CDI, 169 kW/231 k) a osmiválec s objemem 4.0 l (G400 CDI, 219 kW/299 k). Novinka bude debutovat v Detroitu 2006.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Foto © Pascal Piérart

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Foto © Automedia

Tip: Další fotografie najdete v článku magazínu Autoweek.com.

Volkswagen CrossGolf

Tajemno okolo nového Volkswagenu CrossGolf nabývá jasnějších rysů. Špionážní fotografové zachytili novinku už podruhé, tentokrát při testovacích jízdách na sněhu. Základem bude model Golf Plus, který dostane pohon všech kol 4Motion s viskózní spojkou Haldex druhé generace a zvýšený podvozek; nebude chybět ani potřebné krytí podvozku proti poškození při průjezdu terénem.

Žádná překvapení neskrývají plánované motory, počítá se stejnými jako má Golf Plus, tedy 1.6 FSI 85 kW, 1.9 TDI 77 kW a 2.0 TDI 103 kW. Na evropský trh se CrossGolf dostane na přelomu letošního a příštího roku.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Foto © Automedia

TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

včera | Jan Mička | 2 příspěvky
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků