Mercedes-Benz třídy G dostal osmiválec z AMG GT a další novinky

Mercedes představil facelift pro třídu G. Ten přinesl několik menších změn typu nových barev nebo jinak nastaveného podvozku, ale došlo také na jednu podstatnou novinku. Do nabídky zamířil nový čtyřlitrový osmiválec, který se už představil pod kapotou sportovního kupé AMG GT.

Zajímavosti | Sportovní auta | Mercedes-Benz

Hošek Motor dovezl na brněnský okruh všechny Mercedesy fotogalerie

Nový osmiválec dostala verze G 500, přičemž jeho parametry mají v tomto případě hodnoty 310 kW (422 k) při 5250 - 5500 ot./min a 610 Nm dostupných při 2250 až 4750 ot/min. Osmiválec to je dvakrát přeplňovaný a nechybí ani systém přímého vstřiku paliva. „Géčko“ se s tímto motorem rozjede na stovku za 5,9 s. 

Upravovaly se ale také další verze. Naftový šestiválec G 350 d posílil z původních 155 kW (211 k) na 180 kW (245 k) a jeho točivý moment vzrostl o 60 Nm na 600 Nm. Osmiválec G 63 AMG nabízí aktuálně 420 kW (571 k) a 760 Nm a posílil i vrcholný dvanáctiválec, který vám dopřeje plných 450 kW (630 k) a 1000 Nm. Kromě dvanáctiválce má každý motor jako standard systém start/stop.

SUV | Mercedes-Benz | Off-roady | První svezení

Mercedes-Benz G 63 AMG: první jízdní dojmy  

Jak už bylo řečeno, úprav se dočkal i podvozek, který je jinak nastavený, na přání lze dostat pro třídu G také adaptivní tlumiče. G 350 d a 500 pak dostaly ještě upravené nárazníky, standardem jsou rozšířené blatníky a v interiéru můžeme očekávat třeba přepracovaný přístrojový štít.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekNovinkou jsou rovněž barvy karoserie Solar Beam, Tomato Red, Alien Green, Sunset Beam a Galactic Beam. Pokud zvolíte jeden z těchto odstínů, nárazníky, blatníky, zrcátka a střecha budou černé.

A nakonec došlo i na příchod nové verze AMG Edition 463. Ta má standardně kola o velikosti 21" a pár jiných detailů na karoserii. Tím hlavním poznávacím znamením je ale interiér, kde najdeme dvoubarevné kožené čalounění, přičemž boční části sedadel jsou čalouněné kůží vypadající jako karbon. Edition 463 se týká pouze verzí G 63 AMG a G 65 AMG. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků