Mercedes-Benz třídy G dostal osmiválec z AMG GT a další novinky

Mercedes představil facelift pro třídu G. Ten přinesl několik menších změn typu nových barev nebo jinak nastaveného podvozku, ale došlo také na jednu podstatnou novinku. Do nabídky zamířil nový čtyřlitrový osmiválec, který se už představil pod kapotou sportovního kupé AMG GT.

Hošek Motor dovezl na brněnský okruh všechny Mercedesy fotogalerie

Hošek Motor dovezl na brněnský okruh všechny Mercedesy fotogalerie

Nový osmiválec dostala verze G 500, přičemž jeho parametry mají v tomto případě hodnoty 310 kW (422 k) při 5250 - 5500 ot./min a 610 Nm dostupných při 2250 až 4750 ot/min. Osmiválec to je dvakrát přeplňovaný a nechybí ani systém přímého vstřiku paliva. „Géčko“ se s tímto motorem rozjede na stovku za 5,9 s. 

Upravovaly se ale také další verze. Naftový šestiválec G 350 d posílil z původních 155 kW (211 k) na 180 kW (245 k) a jeho točivý moment vzrostl o 60 Nm na 600 Nm. Osmiválec G 63 AMG nabízí aktuálně 420 kW (571 k) a 760 Nm a posílil i vrcholný dvanáctiválec, který vám dopřeje plných 450 kW (630 k) a 1000 Nm. Kromě dvanáctiválce má každý motor jako standard systém start/stop.

Mercedes-Benz G 63 AMG: první jízdní dojmy  

Mercedes-Benz G 63 AMG: první jízdní dojmy  

Jak už bylo řečeno, úprav se dočkal i podvozek, který je jinak nastavený, na přání lze dostat pro třídu G také adaptivní tlumiče. G 350 d a 500 pak dostaly ještě upravené nárazníky, standardem jsou rozšířené blatníky a v interiéru můžeme očekávat třeba přepracovaný přístrojový štít.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekNovinkou jsou rovněž barvy karoserie Solar Beam, Tomato Red, Alien Green, Sunset Beam a Galactic Beam. Pokud zvolíte jeden z těchto odstínů, nárazníky, blatníky, zrcátka a střecha budou černé.

A nakonec došlo i na příchod nové verze AMG Edition 463. Ta má standardně kola o velikosti 21" a pár jiných detailů na karoserii. Tím hlavním poznávacím znamením je ale interiér, kde najdeme dvoubarevné kožené čalounění, přičemž boční části sedadel jsou čalouněné kůží vypadající jako karbon. Edition 463 se týká pouze verzí G 63 AMG a G 65 AMG. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

24.  5.  2018 | Miro Mihálik | 16 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků