Mercedes-Benz třídy G dostal osmiválec z AMG GT a další novinky

Mercedes představil facelift pro třídu G. Ten přinesl několik menších změn typu nových barev nebo jinak nastaveného podvozku, ale došlo také na jednu podstatnou novinku. Do nabídky zamířil nový čtyřlitrový osmiválec, který se už představil pod kapotou sportovního kupé AMG GT.

Hošek Motor dovezl na brněnský okruh všechny Mercedesy fotogalerie

Hošek Motor dovezl na brněnský okruh všechny Mercedesy fotogalerie

Nový osmiválec dostala verze G 500, přičemž jeho parametry mají v tomto případě hodnoty 310 kW (422 k) při 5250 - 5500 ot./min a 610 Nm dostupných při 2250 až 4750 ot/min. Osmiválec to je dvakrát přeplňovaný a nechybí ani systém přímého vstřiku paliva. „Géčko“ se s tímto motorem rozjede na stovku za 5,9 s. 

Upravovaly se ale také další verze. Naftový šestiválec G 350 d posílil z původních 155 kW (211 k) na 180 kW (245 k) a jeho točivý moment vzrostl o 60 Nm na 600 Nm. Osmiválec G 63 AMG nabízí aktuálně 420 kW (571 k) a 760 Nm a posílil i vrcholný dvanáctiválec, který vám dopřeje plných 450 kW (630 k) a 1000 Nm. Kromě dvanáctiválce má každý motor jako standard systém start/stop.

Mercedes-Benz G 63 AMG: první jízdní dojmy  

Mercedes-Benz G 63 AMG: první jízdní dojmy  

Jak už bylo řečeno, úprav se dočkal i podvozek, který je jinak nastavený, na přání lze dostat pro třídu G také adaptivní tlumiče. G 350 d a 500 pak dostaly ještě upravené nárazníky, standardem jsou rozšířené blatníky a v interiéru můžeme očekávat třeba přepracovaný přístrojový štít.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekNovinkou jsou rovněž barvy karoserie Solar Beam, Tomato Red, Alien Green, Sunset Beam a Galactic Beam. Pokud zvolíte jeden z těchto odstínů, nárazníky, blatníky, zrcátka a střecha budou černé.

A nakonec došlo i na příchod nové verze AMG Edition 463. Ta má standardně kola o velikosti 21" a pár jiných detailů na karoserii. Tím hlavním poznávacím znamením je ale interiér, kde najdeme dvoubarevné kožené čalounění, přičemž boční části sedadel jsou čalouněné kůží vypadající jako karbon. Edition 463 se týká pouze verzí G 63 AMG a G 65 AMG. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků