Mercedes-Benz třídy G dostal osmiválec z AMG GT a další novinky

Mercedes představil facelift pro třídu G. Ten přinesl několik menších změn typu nových barev nebo jinak nastaveného podvozku, ale došlo také na jednu podstatnou novinku. Do nabídky zamířil nový čtyřlitrový osmiválec, který se už představil pod kapotou sportovního kupé AMG GT.

Hošek Motor dovezl na brněnský okruh všechny Mercedesy fotogalerie

Hošek Motor dovezl na brněnský okruh všechny Mercedesy fotogalerie

Nový osmiválec dostala verze G 500, přičemž jeho parametry mají v tomto případě hodnoty 310 kW (422 k) při 5250 - 5500 ot./min a 610 Nm dostupných při 2250 až 4750 ot/min. Osmiválec to je dvakrát přeplňovaný a nechybí ani systém přímého vstřiku paliva. „Géčko“ se s tímto motorem rozjede na stovku za 5,9 s. 

Upravovaly se ale také další verze. Naftový šestiválec G 350 d posílil z původních 155 kW (211 k) na 180 kW (245 k) a jeho točivý moment vzrostl o 60 Nm na 600 Nm. Osmiválec G 63 AMG nabízí aktuálně 420 kW (571 k) a 760 Nm a posílil i vrcholný dvanáctiválec, který vám dopřeje plných 450 kW (630 k) a 1000 Nm. Kromě dvanáctiválce má každý motor jako standard systém start/stop.

Mercedes-Benz G 63 AMG: první jízdní dojmy  

Mercedes-Benz G 63 AMG: první jízdní dojmy  

Jak už bylo řečeno, úprav se dočkal i podvozek, který je jinak nastavený, na přání lze dostat pro třídu G také adaptivní tlumiče. G 350 d a 500 pak dostaly ještě upravené nárazníky, standardem jsou rozšířené blatníky a v interiéru můžeme očekávat třeba přepracovaný přístrojový štít.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekNovinkou jsou rovněž barvy karoserie Solar Beam, Tomato Red, Alien Green, Sunset Beam a Galactic Beam. Pokud zvolíte jeden z těchto odstínů, nárazníky, blatníky, zrcátka a střecha budou černé.

A nakonec došlo i na příchod nové verze AMG Edition 463. Ta má standardně kola o velikosti 21" a pár jiných detailů na karoserii. Tím hlavním poznávacím znamením je ale interiér, kde najdeme dvoubarevné kožené čalounění, přičemž boční části sedadel jsou čalouněné kůží vypadající jako karbon. Edition 463 se týká pouze verzí G 63 AMG a G 65 AMG. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků