Nový Mercedes-Benz E oficiálně: Už jsme v něm seděli! Je to auto pro všechny, zatím má čtyřválce

45 komentářů

Pablo Escobar podnikatel
27. dubna • 8:03

Za jeden menší pytlík si koupím 2 !

Květoslav 87 let, Brno
27. dubna • 0:49

Nádherné auto. Nejhezčí generace. Jen nechápu na co potřebuji 2 navigace 10 cm od sebe.

Emil Závistivý
26. dubna • 18:02

Doufám, že se nebudou držet při zdi. Auto vyšší střední třídy stejně jako jeho vyspělí uživatelé z vyšší střední třidy mají nárok minimálně na 1000 HP a 2000 Nm. Je mi líto, ale pokrok nezastavíš.

Kontrolor
27. dubna • 0:53

Ze třídy ve které ty nikdy nebudeš a budeš jen tiše mrmlat, jak je tvůj život zbytečný a bezcenný. No jo no

Emil Závistivý
26. dubna • 17:58

Škoda, promarněná šance. Ale auto, které dnes nemá 1000 HP a 2000 Nm je prakticky nepoužitelné.

OnlyTruth
26. dubna • 15:39

auto bude dobre, rad by som zobral vo verzi v6 E450 , ale bojim sa, ze to bude 120k € a to je uz na takuto kategoriu vela .. kde su tie casy ked to bolo 60-80k

josephko
26. dubna • 2:49

Nový Mercedes E je auto pro všechny. I pro socky... Nebo ne?
Mimochodem není ten centrální displej nějaký malinkatý? Čekal bych, že bude končit až u zadního okna... :-)

Stifler
26. dubna • 2:16

Ač je to auto na které (nové) mít nikdy nebudu, tak je to nádhera. I tak na Voktáfku f ropě, f čipu, f topu , z Rajchu , na hlínách, f klementu po servise co jezdí za 2 L na 5000 km a má klimatorium to stejně nemá. Protože to je perla světového automobilismu

MUDr. Vyklátil
25. dubna • 22:14

Automobilka BYD největší čínský výrobce automobilů představil mini MPV Seagull velikosti Fabie, 208,Polo . Uveřejnila startovací cenu od 250 000 Kč !!!!!!!!!
Pozor a to v elektrickém motoru. Na jedno nabití max dojezd 400 km!
V krátké době bude v Evropě.
https://youtu.be/gk07Z4IBlkk

Omg
25. dubna • 22:41

Tak ještě, že to není výkřik mimo téma článku, že.

MUDr. Vyklátil
26. dubna • 2:21

Reagoval jsem na nadpis, že je to auto pro všechny. Můj názor je ten, že auto pro všechny to není. A přidal jsem odkaz na auto pro všechny. Čurá.čku

MUDr. Vyklátil
26. dubna • 2:23

Dle mého kdo pracuje si na auto za 250 000 musí vydělat. Kdo tvrdí, že ne, tak lže nebo vše prochlastá prohulí prosází.
MB pro každého bohužel není. Tak to na světě chodí.

Mino
27. dubna • 11:50

Akorát je problém, že za 250 tisíc tady určitě nebude. Spíš za dvojnásobek.

David
25. dubna • 21:04

Pro místní odborníky na autoforu na ty jsou všechny technologie krátké. Jelikož pro většinu socek zde je stejně vlhkým vrcholem odbornosti 15 let vyklepaná Oktáfka f čipu f tédéíčku na hlínách f topu, která má dálkové centrální zamykání a klimatórium. Na ty si nějaký našlapaný Mercedes nepřijde. Co víc 95% všech z nich se v tomto autě nikdy nesedělo ani se nikdy nesveze. Nedej bože kdyby to bylo třeba nové E-class co si dovoluje jezdit na elektřinu se čtyřválcem při představení.

Frankie
25. dubna • 21:43

Ty si prostě č.rak

GTI
25. dubna • 20:50

Když se člověk podívá trochu do historie, na takovou W124, to je aspoň poctivý kus auta. Pravé dřevo, poctivé tlačítka a přepínače, pořádné motory. Tento upatlaný displejový interiér je opravdu šílenost. Svět se bohužel v pr.el obrací👍!!

neodborník
25. dubna • 22:02

"poctivý" je reklamní oblbovák pro hlupáky co se nechtějí a neumějí se naučit něco nového, čehož se logicky bojí a tak chtějí mít všechno furt stejné, silné, aby si tím dodávali před okolím kuráž.

GTI
25. dubna • 23:00

Co to píšete za blábol???

neodborník
26. dubna • 9:28

Učit se, učit se, učit se a naučit se. A potom si to přečtěte znovu ještě několikrát.

Karel
25. dubna • 19:00

Nebojte 6 hrnky jsou do půl roku na trhu

.
25. dubna • 18:02

Takže dojebali Cčko čtyřválcemi a teď to zkouší i u Ečka. Tož good luck s těmi srágorami.

Rex
25. dubna • 18:32

Zase je pravda, že jsou dost povedené- vzhledem k výkonu mají vynikající reálnou spotřebu.

.
25. dubna • 21:22

Nemají, v německé srovnávačce M340i vs C43 dostal čtyřhrnek na prdel úplně ve všem, v dynamice (přestože je o 25kW na papíře silnější), v kultivovanosti, v hlučnosti, v reakci na plyn, v převodovce, a nejvíce právě ve spotřebě (9,4 l/100 vs 11,2 l/100). Totální Waterloo pro čtyřválec.

rembaz
26. dubna • 11:07

Kto chce kultivovanosť, dynamiku a nízku spotrebu, tak si radšej kúpi elektrickú verziu.

Rex
26. dubna • 11:49

Na elektriku chybí v čr veřejná infrastruktura. I když elektromobilisté jsou opačného názoru.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Petr
27. dubna • 12:41

Chybí infrastruktura? Cože? Já vím o 5 nabíječkách kolem sebe a viděl jsem jen 2x někoho nabíjet... Řekl bych, že jich je zatím spíše přebytek...

Honimir
26. dubna • 14:19

Budete si kupovat nový Mercedes a bude parkovat před panelákem? A jezdit nebude do žádných garáži s nabijeckou či do obchodních center, ale vždy někam do divočiny bez elektřiny?Jo a ještě jezdíte ob den na otočku Chorvatsko a mocite do láhve, aby to bylo celé bez zastávky.Chápu to tak správně?

Rex
26. dubna • 16:39

Mám domek, domácí dobíjení ok. Často jezdím z Prahy na Liberec. V Mladé Boleslavi je jedna, opakuji JEDNA rychlá dobíječka, v Liberci ŽÁDNÁ. Jeden stojan 75kw, pak 25-50kwh. Pokuď budu chtít z zimě s kratším dojezdem přidobít na 50-100km, tak budu čekat hodinu? Ok, někdo si otevře notebook a čas využije, já se v takových podmínkách na práci nedokáži soustředit, pro mě ztracená cenná hodina za dne. Pro mě dost nekomfortní řešení. Proto zatím raději benzín.

rembaz
26. dubna • 16:49

Záleží od auta. Napr. s mojou Teslou MY to dáš úplne normálne aj pri -15 bez potrebného nabíjania. https://abetterrouteplanner.com/...

Honimir
26. dubna • 16:46

Pokud tu cestu neplanujete jezdit s Dacii Spring, tak většina nových EV tu cestu tam a zpět úplně v pohodě dá dvakrát. Pokud nabijite doma, nevidím důvod, proč by vás měla trapit nabíječka v Bolce. Nikdy tam dobíjet nebudete...

Rex
26. dubna • 17:26

Počítám dojezd 320 km. Pha - Lbc a zpět 240 km + pojížďky po Lbc 10 - 20 km, někdy návštěva Žitavy, když už jsem tam - dalších cca 50 km, to jsme celkově na 300 km, v zimě snížený dojezd + 2 - 3 x na cestě vytopit prochladlou kabinu + rezerva, kdyby z zimě stála dálnice nebo byla objížďka. Budu muset natankovat. Chápu lidi co to mají jako druhý vůz a občas si vezmou spalovák.

rembaz
26. dubna • 19:44

Stále je to možné aj bez nabíjania a v zime. Mercedesom E určite a aj Model 3 LR to zvládne.

rembaz
26. dubna • 12:00

To neviem, este som u vas nenabijal. Ale ked to tvrdia ludia co s EV jazdia, tak asi vedia o com hovoria.

Rex
26. dubna • 13:57

V ČR vlastní EV z velké většiny zatím jen elektrofanatici a jejich názory nemají jakoukoliv vypovídající hodnotu.

Cassidy
26. dubna • 15:29

EV vlastní i normální lidé, ale většinou jako druhé nebo třetí auto v rodině na pojížďky po městě a okolí. Nicméně Ečko je typický hltač kilometrů s velkými porcemi po dálnicích a ten zatím žádné EV plnohodnotně není schopné nahradit.

Rex
26. dubna • 15:40

Kdybychom měli dostatek 200 - 350kw stojanů, tak není problém. V Číně máš s křemíkovými bateriemi nabito za 5min ještě větším příkonem. Jenže to je u nás sci-fi.

rembaz
26. dubna • 16:20

Aj 150 stačia. Reálne je veľmi malo aut čo by to využilo a hlavne pokial viem tak to nie je tak, že by človek namiesto 1/2h dobíjal len 15min.

rembaz
26. dubna • 14:48

Je ich veru relatívne dosť. Ono niet nad osobnú skúsenosť. Ja som sa tiež toho nabíjania obával a nakoniec sa v porovnani s mojimi predchádzajúcimi autami nič nezmenilo.“Počet elektromobilů na českých silnicích se loni zvýšil o 5075 na 14.316 vozů. Ještě před pěti lety to byla zhruba desetina a před deseti lety v tuzemsku elektromobily prakticky nejezdily. Vyplývá to z údajů Centra dopravního výzkumu (CDV).”

Rex
26. dubna • 15:42

Stále se u nás prodá v přepočtu na celkový počet prodaných vozů 4x méně EV proti průměru EU. Ono se to změní, ale infrastruktura nebude stíhat.

rembaz
26. dubna • 16:15

Keď máš 4x menej aut ako je priemer tak nemôžeš očakávať priemernú infraštruktúru v EU. To by bolo veľmi neekonomické.

Rex
26. dubna • 16:31

To máš pravdu, ale když vidím ty žalostné příkony pár dobíjecích stojanů, tak to je smutné.

neodborník
25. dubna • 22:04

Srovnávaček je víc než má pes chlupů, najděte si jinou.

D
25. dubna • 17:45

Je to Mercedes, tak to asi bude skvělá kara. Asi nikdo neumí postavit lepší auto. Ale 4 valce, tik tak (co to do háje vůbec je?), svetylka jako na pouti, selfie, same displeje... A 4 valce s nějakým nesmyslem plugin. Zvenčí pěkný.

Vrábelův bratranec
17. května • 17:20

V 50 letech byl čtyřválec a tříválec u MB zcela normální.

Honimir
25. dubna • 18:58

Ještě stávající generace začínala první půl taky jen a 2l benzínem, 220d a 350dTady je místo toho čtyřkolka a plug-ins.

Doporučujeme

Články odjinud