Mercedes-Benz Třídy E v hlavní roli filmu „Muži v černém II“

Od července vstupuje nová generace vozu Mercedes-Benz Třídy E do celosvětového povědomí také v prominentní roli druhé části hollywoodského trháku "Men in Black II" (MIB II).
Mercedes-Benz Třídy E v hlavní roli filmu „Muži v černém II“
Speciálně upravený černý sedan Třídy E pomáhá, coby „superauto“, oběma agentům Kayovi a Jayovi při zvlášť nebezpečných filmových honičkách, stejně tak i jako mimozemské vozidlo. Využití automobilu Mercedes-Benz Třídy E pro atraktivní roli v tomto filmu je výsledkem mezinárodní marketingové spolupráce značky Mercedes-Benz se společností Columbia TriStar a Sony Pictures Entertainment Group. Na ni navazují globální marketingové aktivity i propagační kampaň v kinech, televizi a dalších médiích, kde je představitel hlavní role, vůz značky Mercedes Benz, zachycen v napínavých scénách s agenty - muži v černém.

Součástí kampaně je i napínavá "online-hra" staň se agentem u mužů v černém, kterou naleznete na internetové adrese: http://www.mercedes-benz.com/MIB2.

V online-hře "Staň se agentem MIB" musí hráči zvládnout čtyři stupně obtížnosti, od agenta-začátečníka až k top-agentovi. Cílem je zabránit odcizení technologie mimozemských palivových článků Mercedes-Benz.

Od 1. července bude k dispozici první mise této hry ve čtyřech jazykových verzích (německy, anglicky, francouzsky a španělsky). Zájemci o trénink agentů, který se jim bude hodit později při hře, mohou vyzkoušet své schopnosti již nyní. Uživatelé Internetu se tak mohou pustit do honby na vetřelce ještě před agenty Kayem a Jayem a jejich celosvětovou filmovou premiérou 3. července, resp. před premiérami v jednotlivých zemích.

Česká premiéra „MIB II“ se odehraje 11. 7. 2002 v rámci MFF v Karlových Varech (v kinech od 18. 7.). Po celou dobu festivalu budou oficiální hosté vychutnávat vůz agentů na vlastní kůži. Automobily Mercedes-Benz jsou již tradičně partnerem festivalu a černé limuzíny nové Třídy E proto nebudou v Karlových Varech chybět.

Film "Men in Black II" by měl navázat na velký úspěch první části z roku 1997, která od té doby vydělala přes 589 milionů dolarů. Vedoucí oddělení marketingu a komunikace Mercedes-Benz pro osobní vozy J. Justus Schneider řekl: "Ve filmu představuje Mercedes-Benz Třídy E dynamickou radost z jízdy a nové technologie" a dodal ještě: "S angažováním se na filmu " Men in Black II" chce značka Mercedes-Benz také zapůsobit zábavnou formou a okouzlujícími vlastnostmi na pocity diváků“.
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Volkswagen Touareg Masaj 3.0 TDI: Nesnáším loučení!

VW Touareg Masaj 3.0 TDI (minitest)

Dnešním testem dáváme poslední sbohem druhé generaci Volkswagenu Touareg. Velké a bytelné SUV s oprávněnými terénními ambicemi tady s námi bude už doslova jenom pár týdnů.

21.  1.  2018 | Jan Mička | 26 příspěvků
Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

18.  1.  2018 | Radek Pecák | 14 příspěvků
Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

16.  1.  2018 | Milan Lažanský | 2 příspěvky