Mercedes-Benz třídy E se začíná odhalovat. Tady jsou první fotky interiéru

Už víme, jak vypadá nový Mercedes třídy E s označením W213 uvnitř. Exteriér je ale stále ještě záhadou.
Seznam kapitol
  1. Interiér Mercedesu třídy E
  2. Fotogalerie: Interiér Mercedesu třídy E

Už brzy uvidíme úplně novou generaci sedanu (W213) a kombi (S213) Mercedes-Benz třídy E. Automobilka uplatňuje stejnou metodiku odhalování, kterou uplatnila Škoda v případě Superbu. Nejprve si tak můžeme prohlédnout nový interiér. Asi není překvapením, že se ve velkém inspiruje ve větším Mercedesu třídy S.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Interiér je prakticky převzatý z třídy S. Ačkoli na fotkách vypadá velmi luxusně, základní fleetové verze „cena od již...“ dostanou látkové čalounění a zřejmě i analogové přístroje

Jak můžete vidět, i nový Mercedes-Benz třídy E dostane dva veliké displeje. Je ale možné, že v některé ze základních verzí bude obyčejný analogový přístrojový panel. Těšit se můžeme na komfortní sedadla s masáží a odvětráváním, ale taková budou pochopitelně za tučný příplatek.

Test Mercedes-Benz S 350 BlueTec: V naprostém pořádku

Test Mercedes-Benz S 350 BlueTec: V naprostém pořádku

Podobně jako nové BMW řady 7 i Mercedes třídy E dostane dálkové ovládání, se kterým budete moci zaparkovat do úzké mezery. Stejně tak bude mít auto parkovací asistent a novinkou bude to, že už nemusíte mít klíček. Se speciální SIM kartou si auto odemknete telefonem, respektive auto pozná, že jste poblíž, a odemkne se.

O motorech zatím mnoho nevíme, ale dá se předpokládat modernizovaná motorová paleta, kterou známe ze současných modelů. Očekávejme čtyřválce, přeplňované šestiválce a snad i nějaký osmiválec. Veřejnou premiéru zažije nová třída E v lednu na autosalonu v Detroitu.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Interiér Mercedesu třídy E
  2. Fotogalerie: Interiér Mercedesu třídy E
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

včera | Milan Lažanský | 41 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 25 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků