Mercedes-Benz třídy E se začíná odhalovat. Tady jsou první fotky interiéru

Už víme, jak vypadá nový Mercedes třídy E s označením W213 uvnitř. Exteriér je ale stále ještě záhadou.
Seznam kapitol
  1. Interiér Mercedesu třídy E
  2. Fotogalerie: Interiér Mercedesu třídy E

Už brzy uvidíme úplně novou generaci sedanu (W213) a kombi (S213) Mercedes-Benz třídy E. Automobilka uplatňuje stejnou metodiku odhalování, kterou uplatnila Škoda v případě Superbu. Nejprve si tak můžeme prohlédnout nový interiér. Asi není překvapením, že se ve velkém inspiruje ve větším Mercedesu třídy S.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Interiér je prakticky převzatý z třídy S. Ačkoli na fotkách vypadá velmi luxusně, základní fleetové verze „cena od již...“ dostanou látkové čalounění a zřejmě i analogové přístroje

Jak můžete vidět, i nový Mercedes-Benz třídy E dostane dva veliké displeje. Je ale možné, že v některé ze základních verzí bude obyčejný analogový přístrojový panel. Těšit se můžeme na komfortní sedadla s masáží a odvětráváním, ale taková budou pochopitelně za tučný příplatek.

Test Mercedes-Benz S 350 BlueTec: V naprostém pořádku

Test Mercedes-Benz S 350 BlueTec: V naprostém pořádku

Podobně jako nové BMW řady 7 i Mercedes třídy E dostane dálkové ovládání, se kterým budete moci zaparkovat do úzké mezery. Stejně tak bude mít auto parkovací asistent a novinkou bude to, že už nemusíte mít klíček. Se speciální SIM kartou si auto odemknete telefonem, respektive auto pozná, že jste poblíž, a odemkne se.

O motorech zatím mnoho nevíme, ale dá se předpokládat modernizovaná motorová paleta, kterou známe ze současných modelů. Očekávejme čtyřválce, přeplňované šestiválce a snad i nějaký osmiválec. Veřejnou premiéru zažije nová třída E v lednu na autosalonu v Detroitu.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Interiér Mercedesu třídy E
  2. Fotogalerie: Interiér Mercedesu třídy E
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

včera | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků