Mercedes-Benz třídy E s novým motorem E350

Začátkem příštího roku nahradí v Éčku starší šestiválec 3.2 V6 s výkonem 165 kW (315 Nm/3 000-4 800 ot.) nový agregát o objemu 3.5 l a výkonu 200 kW (350 Nm/3 500 ot.). Tento motor už můžete najít např. v novém SLK. Kombinovaná spotřeba E350 bude 9,7 l na sto km, u kombi o dvě deci vyšší. Na stovku zrychlí Éčko za 6,9 sekund (kombi +0,3 s), maximálka je obvyklá, tedy 250 km/h. Standardně bude motor spojen s automatickým sedmikvaltem 7G-Tronic, pokud zvolíte pohon všech kol 4Matic, dostanete starší pětistupňovou verzi.

Tip: Test modelu E270 CDI a E320 CDI kombi

TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

dnes | Milan Lažanský | 20 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků