Mercedes-Benz třídy E s novým motorem E350

Začátkem příštího roku nahradí v Éčku starší šestiválec 3.2 V6 s výkonem 165 kW (315 Nm/3 000-4 800 ot.) nový agregát o objemu 3.5 l a výkonu 200 kW (350 Nm/3 500 ot.). Tento motor už můžete najít např. v novém SLK. Kombinovaná spotřeba E350 bude 9,7 l na sto km, u kombi o dvě deci vyšší. Na stovku zrychlí Éčko za 6,9 sekund (kombi +0,3 s), maximálka je obvyklá, tedy 250 km/h. Standardně bude motor spojen s automatickým sedmikvaltem 7G-Tronic, pokud zvolíte pohon všech kol 4Matic, dostanete starší pětistupňovou verzi.

Tip: Test modelu E270 CDI a E320 CDI kombi

Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

včera | Radek Pecák | 6 příspěvků
Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

16.  1.  2018 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC (minitest )

Mitsubishi ASX se v provedení modelového roku 2018 nezměnilo po technické stránce, zapracovalo ale na designu.

13.  1.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků