Mercedes-Benz třídy E posílil na 702 koní a 1000 Nm

Mercedes-Benz třídy E posílil na 702 koní a 1000 Nm

Stávající Mercedes-Benz třídy E ve svém vrcholném provedení 63 AMG umí nabídnout zájemcům o expresní svezení velmi solidní parametry, jenže jak známo, výkonu není nikdy dost. A tak aktuálně přichází německý úpravce Performmaster s možností posunout maximum tohoto modelu ještě výše.

Mercedes-Benz třídy E: Z Afriky do Goodwoodu na jednu nádrž

Mercedes-Benz třídy E: Z Afriky do Goodwoodu na jednu nádrž

Pod kapotou vrcholného „éčka“ je dvakrát přeplňovaný osmiválec o objemu 5,5 litru, který ve standardu, pokud se budeme bavit o silnější verzi S 4Matic, nabídne 430 kW (585 k) a 800 Nm. Po zásahu lidí od Performmaster se parametry motoru posunou na 516 kW (702 k) a 1000 Nm.

Mercedes-Benz E63 AMG: 585 koní, 4Matic a stovka za 3,6 s

Mercedes-Benz E63 AMG: 585 koní, 4Matic a stovka za 3,6 s

Přesná čísla týkající se zrychlení zatím k dispozici nejsou, jisté ovšem je, že tato disciplína nebude mít příliš dlouhé trvání. Už základní E 63 AMG S 4Matic s karoserií sedan totiž zrychlí na 100 km/h za 3,6 s.

Nejvyšší rychlost je 250 km/h a je samozřejmě daná omezovačem, za příplatek můžete dostat 300 km/h. Tento problém Performmaster snadno vyřeší. Upravený sedan pak zvládne až 320 km/h. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 17 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 207 příspěvků