Mercedes-Benz třídy E posílil na 702 koní a 1000 Nm

Mercedes-Benz třídy E posílil na 702 koní a 1000 Nm

Stávající Mercedes-Benz třídy E ve svém vrcholném provedení 63 AMG umí nabídnout zájemcům o expresní svezení velmi solidní parametry, jenže jak známo, výkonu není nikdy dost. A tak aktuálně přichází německý úpravce Performmaster s možností posunout maximum tohoto modelu ještě výše.

Mercedes-Benz třídy E: Z Afriky do Goodwoodu na jednu nádrž

Mercedes-Benz třídy E: Z Afriky do Goodwoodu na jednu nádrž

Pod kapotou vrcholného „éčka“ je dvakrát přeplňovaný osmiválec o objemu 5,5 litru, který ve standardu, pokud se budeme bavit o silnější verzi S 4Matic, nabídne 430 kW (585 k) a 800 Nm. Po zásahu lidí od Performmaster se parametry motoru posunou na 516 kW (702 k) a 1000 Nm.

Mercedes-Benz E63 AMG: 585 koní, 4Matic a stovka za 3,6 s

Mercedes-Benz E63 AMG: 585 koní, 4Matic a stovka za 3,6 s

Přesná čísla týkající se zrychlení zatím k dispozici nejsou, jisté ovšem je, že tato disciplína nebude mít příliš dlouhé trvání. Už základní E 63 AMG S 4Matic s karoserií sedan totiž zrychlí na 100 km/h za 3,6 s.

Nejvyšší rychlost je 250 km/h a je samozřejmě daná omezovačem, za příplatek můžete dostat 300 km/h. Tento problém Performmaster snadno vyřeší. Upravený sedan pak zvládne až 320 km/h. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT: Přepísknutý budget

Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT (minitest)

Pokud potřebujete levný kombík, důvod vynechat z výběru Tipo vážně nemáte. Fiat ho prodává za slušné peníze. Co když ale chcete diesel, automat a lepší výbavu? Bude Ital pořád ještě takové terno?

21.  10.  2018 | Miro Mihálik | 32 příspěvků
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků