Mercedes-Benz třídy E posílil na 702 koní a 1000 Nm

Mercedes-Benz třídy E posílil na 702 koní a 1000 Nm

Stávající Mercedes-Benz třídy E ve svém vrcholném provedení 63 AMG umí nabídnout zájemcům o expresní svezení velmi solidní parametry, jenže jak známo, výkonu není nikdy dost. A tak aktuálně přichází německý úpravce Performmaster s možností posunout maximum tohoto modelu ještě výše.

Mercedes-Benz třídy E: Z Afriky do Goodwoodu na jednu nádrž

Mercedes-Benz třídy E: Z Afriky do Goodwoodu na jednu nádrž

Pod kapotou vrcholného „éčka“ je dvakrát přeplňovaný osmiválec o objemu 5,5 litru, který ve standardu, pokud se budeme bavit o silnější verzi S 4Matic, nabídne 430 kW (585 k) a 800 Nm. Po zásahu lidí od Performmaster se parametry motoru posunou na 516 kW (702 k) a 1000 Nm.

Mercedes-Benz E63 AMG: 585 koní, 4Matic a stovka za 3,6 s

Mercedes-Benz E63 AMG: 585 koní, 4Matic a stovka za 3,6 s

Přesná čísla týkající se zrychlení zatím k dispozici nejsou, jisté ovšem je, že tato disciplína nebude mít příliš dlouhé trvání. Už základní E 63 AMG S 4Matic s karoserií sedan totiž zrychlí na 100 km/h za 3,6 s.

Nejvyšší rychlost je 250 km/h a je samozřejmě daná omezovačem, za příplatek můžete dostat 300 km/h. Tento problém Performmaster snadno vyřeší. Upravený sedan pak zvládne až 320 km/h. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion: Poslední funkční období

VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion

Nebude trvat dlouho a Arteon přenechá „funkci“ vlajkové lodi Volkswagenu nové generaci SUV Touareg. Než se tak stane, pojďme si něco říci o nejvýkonnějším provedení nabídky.

19.  4.  2018 | Jan Mička | 42 příspěvků
Minitest Peugeot 308 GTi: Skvělý hot-hatch! Dokud nestisknete „Sport“

Peugeot 308 GTi (minitest)

Vyzkoušeli jsme vrcholnou verzi modelu 308 druhé generace po modernizaci. Dokazuje, že mezi rychlými hatchbacky si může vybrat každý přesně dle svých potřeb a přání.

17.  4.  2018 | Milan Lažanský
TEST Lexus IS 300h: Není dokonalý, ale má k tomu blízko

Lexus IS 300h

Absenci vznětového motoru automobilka Lexus vyvažuje hybridním ústrojím. A jsem toho názoru, že pro model IS je to ta nejlepší možná varianta.

14.  4.  2018 | Jan Mička | 27 příspěvků