Mercedes-Benz třídy E posílil na 702 koní a 1000 Nm

Mercedes-Benz E 63 AMG ve vrcholné verzi S 4Matic nabízí 585 koní a stovku za 3,6 s. Vám to pořád nestačí?

Stávající Mercedes-Benz třídy E ve svém vrcholném provedení 63 AMG umí nabídnout zájemcům o expresní svezení velmi solidní parametry, jenže jak známo, výkonu není nikdy dost. A tak aktuálně přichází německý úpravce Performmaster s možností posunout maximum tohoto modelu ještě výše.

Mercedes-Benz třídy E: Z Afriky do Goodwoodu na jednu nádrž

Mercedes-Benz třídy E: Z Afriky do Goodwoodu na jednu nádrž

Pod kapotou vrcholného „éčka“ je dvakrát přeplňovaný osmiválec o objemu 5,5 litru, který ve standardu, pokud se budeme bavit o silnější verzi S 4Matic, nabídne 430 kW (585 k) a 800 Nm. Po zásahu lidí od Performmaster se parametry motoru posunou na 516 kW (702 k) a 1000 Nm.

Mercedes-Benz E63 AMG: 585 koní, 4Matic a stovka za 3,6 s

Mercedes-Benz E63 AMG: 585 koní, 4Matic a stovka za 3,6 s

Přesná čísla týkající se zrychlení zatím k dispozici nejsou, jisté ovšem je, že tato disciplína nebude mít příliš dlouhé trvání. Už základní E 63 AMG S 4Matic s karoserií sedan totiž zrychlí na 100 km/h za 3,6 s.

Nejvyšší rychlost je 250 km/h a je samozřejmě daná omezovačem, za příplatek můžete dostat 300 km/h. Tento problém Performmaster snadno vyřeší. Upravený sedan pak zvládne až 320 km/h. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

25.  6.  2017 | Michal Žďárský | 10 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků