Mercedes-Benz třídy E kombi je venku, automobilce unikly oficiální snímky

Jen málokteré automobilce se v poslední době podařilo udržet svůj nový model v tajnosti až do jeho oficiálního představení. Vždy se našel někdo, pro koho bylo dostatečně zajímavé oficiální materiály vynést ven z firmy, nebo je přímo zveřejnit s menším či větším předstihem.

Výjimkou v tomto směru dozajista není německý Mercedes, kterému v posledních měsících předčasně unikly oficiální materiály týkající se snad úplně všech představených i dokonce ještě nepředstavených novinek pro následující měsíce. Jestli to automobilka dělá schválně, nebo je jí to prostě jedno, protože mediální humbuk spojený s předčasným únikem jakéhokoli interního materiálu se hodí, můžeme jen spekulovat. Faktem ale je, že k tomu došlo znova a tentokrát dotčeným modelem není nic menšího než nové „Éčkové” kombi.

Musíme si přiznat, že únik fotografií zrovna tohoto modelu nezpůsobí žádný velký poprask. Nový Mercedes třídy E jsme si již představili ve verzích sedan i kupé a od kombíku nebylo možné čekat žádné dramatické změny. A tak originálnímu sedanu vyšší střední třídy přibyl již méně originální batůžek, jehož povedenost můžete zhodnotit na celé plejádě připojených snímků.

Jejich únik bohužel neprovází žádné další informace, a tak si můžeme převážně jen zrekapitulovat naše očekávání a známá fakta.

Vůz by se měl představit v září na autosalonu ve Frankfurtu a v Evropě by měl zamířit do prodeje již v listopadu. Zbytek světa se pak dočká začátkem příštího roku. Nabídka motorů by měla zpočátku čítat šest agregátů - benzinové 1,8 R4 kompresor s 204 koňmi výkonu, 3,5 V6 s 292 koňmi a 5,5 V8 s 388 koňmi, dieselové pak 2,2 R4 s výkony 170 a 204 koní (jednoduché a dvojité přeplňování) a 3,0 V6 s 230 koňmi. Z přiložených fotografií můžete vysledovat i to, že hned od počátku prodejů by se nové E kombi mělo objevit jak s pohonem zadních kol, tak i jako čtyřkolka 4Matic.

Na podrobné představení vozu s kvalitnějšími fotografiemi si zřejmě budeme muset ještě pár dnů či týdnů počkat.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Mercedes-Benz třídy E kombi: a pak že bude až příští rok...
TEST Renault Mégane Grandtour GT dCi: Ekonomická nerovnice

Renault Mégane Grandtour GT dCi

Úsporných vozů s vizáží ostrých verzí se na českém trhu najde spousta. Zkoušený Mégane GT dCi je jedním z nich, jedna věc nám na něm ale nesedí. A motor to není.

včera | Jan Mička | 32 příspěvků
TEST Citroën Spacetourer XL 2.0 BlueHDi: Maximální pohodlí pro sedm

Citroën Spacetourer XL

Citroën v nové generaci svého užitkového vozu změnil partnera a zvelebil osobní verzi. Vyzkoušeli jsme to nejlepší, co nabídne Spacetourer.

21.  11.  2017 | Milan Lažanský | 12 příspěvků
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

19.  11.  2017 | David Rusol | 17 příspěvků