Mercedes-Benz třídy E kombi je venku, automobilce unikly oficiální snímky

Jen málokteré automobilce se v poslední době podařilo udržet svůj nový model v tajnosti až do jeho oficiálního představení. Vždy se našel někdo, pro koho bylo dostatečně zajímavé oficiální materiály vynést ven z firmy, nebo je přímo zveřejnit s menším či větším předstihem.

Výjimkou v tomto směru dozajista není německý Mercedes, kterému v posledních měsících předčasně unikly oficiální materiály týkající se snad úplně všech představených i dokonce ještě nepředstavených novinek pro následující měsíce. Jestli to automobilka dělá schválně, nebo je jí to prostě jedno, protože mediální humbuk spojený s předčasným únikem jakéhokoli interního materiálu se hodí, můžeme jen spekulovat. Faktem ale je, že k tomu došlo znova a tentokrát dotčeným modelem není nic menšího než nové „Éčkové” kombi.

Musíme si přiznat, že únik fotografií zrovna tohoto modelu nezpůsobí žádný velký poprask. Nový Mercedes třídy E jsme si již představili ve verzích sedan i kupé a od kombíku nebylo možné čekat žádné dramatické změny. A tak originálnímu sedanu vyšší střední třídy přibyl již méně originální batůžek, jehož povedenost můžete zhodnotit na celé plejádě připojených snímků.

Jejich únik bohužel neprovází žádné další informace, a tak si můžeme převážně jen zrekapitulovat naše očekávání a známá fakta.

Vůz by se měl představit v září na autosalonu ve Frankfurtu a v Evropě by měl zamířit do prodeje již v listopadu. Zbytek světa se pak dočká začátkem příštího roku. Nabídka motorů by měla zpočátku čítat šest agregátů - benzinové 1,8 R4 kompresor s 204 koňmi výkonu, 3,5 V6 s 292 koňmi a 5,5 V8 s 388 koňmi, dieselové pak 2,2 R4 s výkony 170 a 204 koní (jednoduché a dvojité přeplňování) a 3,0 V6 s 230 koňmi. Z přiložených fotografií můžete vysledovat i to, že hned od počátku prodejů by se nové E kombi mělo objevit jak s pohonem zadních kol, tak i jako čtyřkolka 4Matic.

Na podrobné představení vozu s kvalitnějšími fotografiemi si zřejmě budeme muset ještě pár dnů či týdnů počkat.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Mercedes-Benz třídy E kombi: a pak že bude až příští rok...
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

včera | Jan Mička | 2 příspěvky
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků