Mercedes-Benz třídy E: facelift také pro kupé a kabriolet

Po základním sedanu a kombi představil Mercedes facelift také pro kabriolet a kupé. Na co se můžeme těšit?

Na autosalonu v Detroitu bude k vidění kromě modernizovaného sedanu a kombi třídy E také kupé a kabriolet. Podobně jako už dříve představená provedení, také u těchto dvou verzí se můžeme těšit na kompletně přepracovanou přední část s novým nárazníkem stylizovaným do tvaru písmene V, nové světlomety, nechybí samozřejmě denní světla používající technologii LED, jiný nárazník najdeme i vzadu a nové jsou také zadní svítilny.

Mercedes-Benz třídy E po faceliftu se představuje na prvních fotkách

Mercedes-Benz třídy E po faceliftu se představuje na prvních fotkách

Do interiéru se nastěhoval nový tříramenný volant, přepracovaná středová konzole bez voliče automatické převodovky a samozřejmě nesmí chybět kvalitnější materiály. Kabriolet pak přidá navíc lépe odhlučněnou střechu a systém Aircrap, který automaticky ovládá větrný štít na horní hraně předního okna. V rámci faceliftu dostane E kupé a kabriolet například systém detekující chodce, přednárazový systém, adaptivní světlomety, aktivní parkovací asistent, čtení dopravních značek nebo kompletní sadu kamer, díky které můžete při parkování sledovat auto z ptačího pohledu.

Mercedes-Benz E (W212) s paketem na téma E63 AMG

Mercedes-Benz E (W212) s paketem na téma E63 AMG

Nabídka motorizací zahrnuje šest benzinových položek, přičemž ta základní vyprodukuje maximálně 184 koní, vrcholem je motor naladěný na 408 koní. Naftová nabídka začíná na výkonu 170 koní, končí u 265 koní a chybět nebude ani pohon všech kol 4Matic.

TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 8 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 85 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků