Mercedes-Benz třídy C (W205) přijíždí, u nás s cenou od 828 850 Kč

25 komentářů

Mb ne...
17. prosince • 2:03

Fakt by mě zajímalo, zda už konečně udělali něco s antikorozní úravou. je fakt ostuda, když auto co si hraje na nejvyšší ligu, rezne jak nějakej wartburg... 3-[

furgon
17. prosince • 18:58

W202, W210, W203, W220, W163, W639... to byly přece etalony protikorozní ochrany :-D

brabus
29. prosince • 23:38

suhlas, w203 mi rezla neprijatelne vela na to, ze to ma byt premia. pisem to ako cloveks priamou skusenostou,ziadne take, ze sused to pocul od znameho svojho znameho!

Petr
17. prosince • 10:53

zase jeden zavistivý primitiv co lže jak tiskne, víte pliváním lží na to co si nemůžete dovolit svou ubohou situaci nezměníte

mex
17. prosince • 8:14

Nerika se, ze rezne jako Wartburk, ale ze rezne jako Skodovka :-P

Petr
16. prosince • 21:29

když vidím ceny testovaných Ochcávek, tak bych oželel nějaké nesmysly ve výbavě a raději koupil medvěda

furgon
17. prosince • 7:11

Několik MB jsem vlastnil i vlastním, ale při pohledu na w205 mampocit že jde o koncept Hyundaie. OIII za 8 kilo je rozhodně lepší volba jak céčko s motorem z renaultu...

Petr
17. prosince • 10:52

Zase jeden pohádkář co měl a má spoussssssty MB, ale dal by přednost Ochcávce. Ten motor z Renaultu je lepší než ten ve Škodovkách a když nechcete nejlevnější model, tak nemachrujte, připlaťte 50 tisíc a máte motor od MB.

JFK
19. prosince • 16:12

Petr - ty seš vážně hroznej dement, tebe ten soused s novou oktávkou musí hrozně štvát, co, komplexáčku :-))

mex
17. prosince • 8:19

si upad, ne? Nejses malinko posahanej? Lol prej Ochcafku misto Mercedesa, se prober, idiote.

Lukáš
17. prosince • 9:17

Tak ho hned neurážejte. Přece nemůžete srovnávat top verzi Oktávky se základním holasem MB na plecháčích. Pokud dáte vedle sebe srovnatelnou výbavu, bude OIII vždycky o cca 300t Kč levnější než C. Každý se pak může rozhodnout, jestli bude hledět na cenu při stejné výbavě a připlatí si nebo místo vybavené OIII vezme C v základu.

furgon
17. prosince • 18:54

Lukáši, zbytečné něco vysvětlovat, zdejší odborníci díky "osobním zkušenostem" a úrovni inteligence umí argumentovat leda tak obraty "idiot, vochcávka, spočtali jsme to na 50k apod" :-D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Lukáš
18. prosince • 11:54

Máš asi pravdu. Koukám ale na stránky Škody a MB. takže to shrnu:
OIII, 132kW, benzín, výbava elegance, manuál, cena 562.000,-.
MB C 200, 135 kW v základu, cena 901.000,-. Rozdíl 339.000,-.
OIII, 103 kW, benzín, výbava elegance, manuál, cena 510.000,-.
MB C 180, 110 kW v základu 829.000,-. Rozdíl 319.000,-
Nezdá se mi, že bys musel do OIII nasypat 300.000,-, abyses výbavou dostal na základ MB C. Ano, OIII může být dražší než MB, ale s nesrovnatelnou výbavou.

Petr
19. prosince • 2:07

Je jasné že střep z prvotní cenou 350 tisíc bude v mnoha konfiguracích levnější, ale řeč byla v těch Ochcávkách, které se cenou vyrovnají MB C a v takové kategorii je nesrovnatelně lepší MB C i když nebude mít plno nesmyslů co převybavená Ochcávka s trubkou namísto nápravy a jedním těsnění ve dveřích jak v době 105.

Petr
17. prosince • 10:48

Opravdu si myslíte, že ten človek je normální, když napíše, že je lepší Ochcávka za 8 stovek než MB C? A už vůbec nemluvím o tom, že lže, protože MB má vyšší výbavu a násobně více věcí ve standardu a při posledním testu jsme to počítali podle ceníků a když jste započítal výbavu byl MB o 50 tis. dražší.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Lukáš
18. prosince • 12:08

Každý může mít svůj názor. To, že má nějakou blbost ve výbavě MB, přeci ještě neznamená, že to musím automaticky cpát i do konfigurace OIII. Když ten prvek nepotřebuji, tak si jej tam nedám. Pak ta OIII vyjde mnohem levněji, viz. můj příspěvěk níže. U MB ale nemám šanci prvek nepotřebné výbavy vypustit a dostat se tak na nižší cenu. Já o céčku uvažoval při koupi nového auta před 3 roky. Tehdy byla cena základu někde kolem 900.000,- (sedan, nejslabší motor, manuál). Nakonec jsem koupil Mondeo (kombi, nejsilnější motor, dvojspojka). Ceníková cena stejná (samozřejmě jsem pak dostal velkou slevu), pro mně užitná hodnota u Mondea vyšší (malé dítě, proto kombi, manželka, proto dvojspojka, větší prostor, vyšší výkon) a svého tehdejšího rozhodnutí nelituji.

Petr
19. prosince • 2:03

O tom vůbec řeč nebyla! Reagoval jsem na názor že za 800 je lepší Ochcávka než MB C. Dokážete to pochopit? Ochcávka plná nesmyslů nikdy nebude lepší než oholený MB C.

Andy
17. prosince • 0:09

Proc ta arogance? Skodovka dela velmi dobra auta, ktera se projevila jako velmi kvalitni a technicky vyspela uz pred nejakou dobou. MB C je samozrejme jako vozidlo technicky vyspelejsi, ale urcite i Skoda ma co nabidnou uvazim-li, ze se na novou RS v dieslu dostanete v pomerne naslapane verzi na nejakych 650bez DPH. To, ze nemate vzduchovy podvozek ci lechtani na pytliku vuz asi moc nedela. Osobne je pro mne stale nejlepsim vozem pro ridice trojkove BMW, ale Skodovka ma muj respekt a mozna bych nekomu z vas doporucil se jit podivat na Dny otevrenych dveri.

><
16. prosince • 22:29

Tak tak. ;-)

Petr
16. prosince • 22:37

když si to člověk představí, že někam přijede kostitřasem Ochcávkou z alobalu, bez dvojitého těsnění ve dveřích s "jednoduchými" nápravami a za stejnou cenu s MB C, tak to snad nemůže vidět jen fanatik... PS: nemluvě o tom, že MB má i akční modely s výbavou navíc

LOL
17. prosince • 2:04

Octávka za stejnou cenu jako MB C? Tady si zas někdo nevzal pilulku :-P

mex
17. prosince • 8:18

jo je to pravda, ze ve Skodovce by mel zacit uradovat psychiatr, protoze ten osekany kram s tvrdymi nevzhlednymi plasty a trubkou misto zadni napravy mogl takhle nacenit jenom idiot. Zase na druhou stranu oni vi, ze za branami stoji ve fronte jina banda idiotu a ubozaku, co si to za ty penize koupi radsi nez auto. Je to smutne, kam jsme to dospeli :-/

><
16. prosince • 22:41

Někdy je potřeba i ta ochcávka, aby člověk před správným českým klientem nevypadal jako zloděj. V zahraničí je zase potřeba mercedes, aby člověk nevypadal jako neschopný jeliman. ;-)

mex
17. prosince • 8:31

:-D "neschopny jeliman" - presne a vyztizne, diky pobavil jsi me :-). Ale mistni fanatici v cele s Jerevanem se zrezlou Ochcavkou I v poslednim tazeni s Tebou souhlasit nebudou :-D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Antiautomat
17. prosince • 9:12

.... a ukazka klasickeho pretrvavajuceho syndromu u nas....
Tak napriklad na moju napastovanu a upratanu praobycajnu O1 (je naozaj v peknom stave) nebol problem v rajchu pocut ''Joo, was für ein schönes Auto :-)''. Zalezi na tom ako sa to cele berie. Trebars nemci su narod prakticky, einfach und ordentlich, to maju radi a podla toho (nielen podla nalepky na dekli) si vedia urobit aky taky zaver. A stale lepsia ta oktavka s normalnym clovekom ako m-b s trapnym nagelovanym debilkom, ktory sa na vas spoza zrkadloviek diva akokeby z inej galaxie a prave zozral kilo betonu a ktoremu su inteligentne sposoby zjavne neznama vec. Takyto zjav sa k tomu MB hodi skor ako past na oko, pripad to kazdodenny na nasich krizovatkach. Ono ked uz niekto berie auto ako cast svojho stylu, musi na to v prvom rade mat (hovorime o IQ), inak je ten celok nanajvys nuteny a nevyhnutne trapny. No a naopak, super prekvapko ked sa pristavil pan v MB (a poriadnom) na pokec ked som sa v tej mojej plechovke rypal, velmi inteligentny pan na pokec, ten sa proste do tej kary doslova hodil, ten to hrat nemusel :-) No a co sa tyka oktavky a cien, ono ta oktavka (ci sa to paci niekomu lebo nie) ma siroky zaber. Motormi aj vybavou. A zeby to bolo nejake uplne nepodarene auto, to sa neda povedat (aj ked robustnostou a odolnostou uz na prvu generaciu nema). Jedna sa po technickej stranke o priemer a tym si kazdy lahko najde zamienku 'kopnut si'. Ale zabudne pritom, ze ono ta oktavka ani nic ine byt nechce. Jedinym problemom (a to opravnene) je prehnana cena. Pri tej masovej produkcii a zdielani komponentov (navyse nijak extra dimenzovanych, viz prevodovky) by nebol problem radsej stiahnut cenu a pridat par (naozaj) vyhodne postavenych vybavovych balikov. No a v tom pripade nebudete posobit ako ''neschopny jeliman'', ale skor ako niekto s racionalnym usudkom. A to je prave to, co marketing tejto odnoze konzernu nepochopil.

Doporučujeme

Články odjinud