Mercedes-Benz třídy C (W205): paket AMG Line na prvních snímcích

Zcela nová generace nové třídy C už není tajemstvím, a jak se zdá, zatím jen velmi omezenou nabídku už brzy oživí nové prvky a sady.

Anabázi s postupným představováním nové generace modelu Mercedes-Benz třídy C (W205) jsme pro vás sledovali velmi bedlivě; pro stuttgartskou automobilku půjde o zásadní model, jenž se navíc stane nositelem nových stylistických a technických prvků, s nimiž se brzy začneme setkávat i u dalších modelů značky s trojcípou hvězdou ve znaku. Od poloviny prosince je venku také oficiální ceník třídy C (W205), který ale zatím obsahuje pouhé tři verze.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Připravovaný paket AMG Line pro novou generaci třídy C (W205)

Před několika dny se na jistém blogu příznivců automobilů značky Mercedes-Benz objevilo několik obrázků, jež by měly naznačovat podobu připravovaného stylistického paketu AMG Line. Oficiálně nic potvrzeno není, ovšem s ohledem na útržky i dosavadní praxi stylistů Mercedes-Benz podle všeho o žádný podvrh nejspíš nepůjde. Zatímco zájemci o skutečné „drsné“ verze AMG si zřejmě počkají až do konce příštího roku, paket AMG Line bude podle všeho představen už na lednovém autosalonu v Detroitu.

Mercedes-Benz třídy C (W205) přijíždí, u nás s cenou od 828 850 Kč

Mercedes-Benz třídy C (W205) přijíždí, u nás s cenou od 828 850 Kč

Při pohledu na přední část vozu si všimneme nového nárazníku s masivními mřížkami a lízátkem připomínajícího svými konturami nárazník typu Mercedes-Benz S65 AMG, ale také jiné současné pakety AMG Line (viz např. test Mercedes-Benz E 350 CDI Cabrio). Těšit se můžeme také na upravený zadní nárazník s náznakovým difuzorem a ozdobnými koncovkami výfuku a řadu chromovaných prvků, jež najdeme také okolo bočního zasklení či v prahových obkladech.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Nový paket AMG Line výrazně upraví především záď vozu

Součástí paketu AMG Line pro nový Mercedes-Benz třídy C (W205) budou také osmnáctipalcové lité ráfky, upravený podvozek se světlostí sníženou o 15 mm a posílená brzdová soustava.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

včera | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků