Mercedes-Benz třídy C v provedení kombi odhalen. Zde jsou první fotky

Na světě jsou první snímky ukazující Mercedes-Benz třídy C s karoserií kombi. Oficiálně se měl tento model ukázat až za pár dní, ale internet (jak už se mnohokrát potvrdilo) je rychlejší. Na přesné detaily si ovšem musíme ještě chvíli počkat.

Mercedes-Benz třídy C (W205): paket AMG Line na prvních snímcích

Mercedes-Benz třídy C (W205): paket AMG Line na prvních snímcích

Podle neoficiálních informací je nové C kombi dlouhé 4702 mm a na šířku měří 1810 mm. Rozvor náprav by měl dostat hodnotu 2840 mm. Objem zavazadelníku pak nabídne ve srovnání s sedanem, který zvládne pojmout 480 litrů, pouze o deset litrů více. Jak je vidět z prvních fotek, zadní sedadla jsou dělená v poměru 40:20:40.

Mercedes-Benz třídy C (W205) přijíždí, u nás s cenou od 828 850 Kč

Mercedes-Benz třídy C (W205) přijíždí, u nás s cenou od 828 850 Kč

Motorizace budou shodné se sedanem. Ten se aktuálně na českém trh nabízí ve verzích C 180 (156 k), C 200 (184 k) a s dieselovou dva-dvojkou označenou jako 220 BlueTEC. Další podrobnosti budou následovat.

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků