2007, to už bude asi i nová A4, nová trojka se BMW povedla, takže céčko bude muset být nejen kvalitní ale i nadupané aby mělo šanci, tím spíš že MB asi s cenou dolů nepůjde. PS Nejprodávanějším manažerským sedanem je v Německu A4, následovaná Passatem.
Docela by mě zajímala definice pojmu "manažerský sedan". Jmenovaná auta jsou "manažerská" možná tak u nás, kde ani na nejzákladnější modely renomovaných automobilek normální člověk nemá. V Německu bych je viděl jako obyčejná rodinná auta, jakých tam jezdí spousty. Výjimečnost začíná někde u S-klasse, BMW7, A8, atd. Pokud jde o Mercedes, tak jestli budou vyrábět to co je na fotce, tak potěš koště. Čím dál víc se utvrzuji v názoru, že vrcholem značky M-B byly modely W201 ("stodevadesátka"), W124 (předchůdce "E-klasse") a W140 ("mamut"). Krásný klasický design, absolutní spolehlivost. Od té doby začal sešup kamsi do hlubin průměrnosti a asijského designu.....
kdyz se ~75% a4 proda do firem, kde slouzi jako sluzebaky, pricemz delnici od pasu s tim asi nejezdi, myslim, ze se to da chapat jako "manazersky" vuz :)k tomu vrcholu znacky MB: pamatuju si, ze kdyz prisla w124, tak se mnozily stiznosti nespokojenych majitelu na pokles kvality ve srovnani s w123...
ja nevim co vy na to ale me se tohle líbí
Z Cééčka jsem už vyléčený,m.b.už nikdy,hodně nespolehlivý auta...,brr to snad radši korejce
Já proti MB C 220 CDI r.v. 01 nemůžu říc nic špatného. Mám najeto 200tis, závady jsem měl 2. Nefunkčí radio - ztratilo kontakt s anténou, a pak odešel motorek k nastavování sklonu xenonů. Oprava radia stála pár pakatel, oprava xenonu celkem 200 Eur. Nic dražšího mě nepotkalo. Před tím jsem měl E 270CDI, r.v. 99, koupené z druhé ruky. Při prodeji mělo najeto 250tis km a nic zásadního s tím nebylo. Možná jsem klikař, nevím. Německý tisk je plný kritiky současné verze MB E, prý je hodně nespolehlivá, přizanalo to i automobilka, ale co se týká současného C žádné takové hlasy se neozývají.
Máš pravdu. Jezdím MB třídy S. Je to nejvíce poruchové auto, kterým jsem kdy jezdil. Čekám, až mi skončí leasing a okamžitě prodávám. Dodnes lituji vydaných peněz a nervů.
Som šokovaný prave sa chastám kúpiť C180. Je lepšia volba nový Ford Focus 2L alebo Octávku 2L FSI ?
ani jedno ani druhe fabia 1.2 HTP uspokoji tvoje potreby uplne dokonale p.s. sam jazdnim uz niekolko rokov na C (jedna C180 a druhe C200) a bez problemov. jedine co sa jazdi do servisu tak na garancky .. vo firme boli aj MLka, tiez bez jedineho problemu. o
Ukludnil si ma lebo z toho auta sa človeku nechce vystúpit, akurát pedál plynu a brzdy by mal mať v jednej rovine. Nemáš problémy v zime vzhíadom na pohon zadnej nápravy?
v zime v pohode. aj tatry zvlada :) ono na zimu je mozne dokupit zatazove vrecka a je problem vyrieseny :) je to normalna vybava. su na to presne aj otvory v kufri. proste vlozis a pohoda. ale aj bez nich sa da. elektronika ta nepusti. ano je to velmi gut. ke budes kupovat ? inak uvidis, MB slovenske sa o zakaznikov stara, pravidelne zdarma pozvaky na autosalony, rozne firemne akcie, prospekty, casopis a kopu dalsich drobnosti :)
Ďakujem, čo píšeš je povzbudivé,ale ja by som chcel T model /s odpočtom/ takže viac menej ticheho a dynamického robotníka. Nemám vzťah k nafte pretože až tak veľa nenajazdím , ale napíš mi o spotrebe. Dosť mám obavy, je to predsa ťažká kára. Zajtra sa idem povoziť,na predvádzačky.Bude tam aj nové B-ečko, ale to asi nehrozí nakoľko v týchto VAN prevedeniach mi vadí ten autobusový posed keď máš pedále pod sebou,a chýba ti len cilinder na vyplnenie priestotu nad hlavou.
...to jsis měl koupit octávku....
nebo ojetý vůz?
"Současná jednička na trhu s manažerskými sedany je bezesporu BMW řady 3,..."Jsou nejaky statistiky, ktere toto dokladaji? Nevim jak je to v Cechach, ale v Nemecku - pokud se bavime o BMW - je to jednoznacne petkova rada. Viz. nize uvedeny link, konkretne kategorie do a nad 40000EUR. http://www.firmenauto.de/firmenauto/message.asp?messageId=2808I kdyby v Cechach byla "firemni pozice" trojkove rady lepsi, pochybuju ze je cesky trh tak dulezity, ze by se tim v Sindelfingen nekdo ridil.Cau Honza
V Čechách je jednička mezi manažerskými sedany Passat následován Oktávkou
Základní agregát s výrobním označením M271 o objemu 1.8 bude mít 110 kW (150 k) nebo 125 kW (170 k). Stejný, turbodmychadlem přeplňovaný, čtyřválec bude disponovat 140 kW (190 k).....Turbodmychadlem??? A kam se poděl legendární kompressor???
Zastavba kompresoru je dražší, tak se tomu ani nedivím.
Drazsi?? Kdyz se podivam na ceny turbodmychadel a kompresoru od prednich svetovych tunningovych firem tak je ta cena prinejmensim hodne podobna, a to jeste kompresor se instaluje oproti turbu velmi jednoduse. Ja bych to spis videl na to ze turbo pridava jak vetsi kroutak tak vykon. Samozrejme ze ted muze prijit namitka ze 190k z preplnovanyho 1.8 neni nic extra (asi jako 200k TFSI) co by se nedalo dosahnout kompresorem. Pak je tu taky moznost ze to porad bude kompresor a jsou spatny informace nebo preklad...
Kompresor je dražší a při porovnání stejného motoru s turbem má o min. 1l vyšší spotřebu. Používal se hlavně kvůli lineárnímu zátahu bez turbodíry a zvuku; umí u čtyřválce navodit dojem šestiválce, dnešní turba (elektronika) už mají turboefekt mizivý a všechny ostatní výhody si ponechaly. Takže i MB poslední mohykán přechází na turbo.
jak jste napsal tak je to přesně tak. turbo funguje na tepelné energii z výfuku, tedy jen zefektňuje proces spalování, je lehčí a a jde v před mílovými kroky, protože na vývoji turb ( nevím jak napsat množné číslo) pracují snad už všechny atomobilky a tuningové firmy tak na kompresoru jen MB a pár tuninerůps: to že MB od kompresorů odejde k turbu je informacve už asi 2 roky stará. compresor nechávali jen v modelech kde už byl. do všech novinek už přece dával jen turbo..
Turbo dava väcsi vykon a moment ale podla mna sa z principu nemoze vyrovnat kompresoru (ktory je pohanany od klukoveho hriadela) v reakcii na plyn. Snad turbu by v tom pomohol len ten system co maju WRC auta, neviem ako sa to vola ale vstrekuje to palivo priamo do vyfukoveho potrubia a turbo sa proste stale toci. To sposobuje vraj tie explozie z vyfuku. No neviem ako v seriovej vyrobe. A je fakt ze SL55 ma ovela krajsi zvuk ako SL65, pocul som ich.A k tomu C AMG. Na objem 5,4 a k tomu s preplnanim je vykon 410 k dost malo. Na taky vykon snad turbo/kompresor ani netreba,jedine mozno pre krutiaci moment. Ved len M5 E39 ma z 5 litrov 400 k v pohode pri "civilnych" 6600 rpm...
MB s kompresorama končí. Tvrděj že je to kvůli vyšší spolehlivostí turba, ale za vším hledej mamon...
a ja že za všetkým hľadaj ženu
Zaciname, vyvolavaci cena zakaznika je atmosfera. Kdo da vice? .... Ano, pan s kruhy dava turbo ... prida si nekdo? ... Vyborne, Bavor s padacim mostem pridava druhe turbo ... Prihodi si jeste nekdo? ... Dve turba, dve turba, kdo da vice ... Nikdo? ... Dve turba poprve, dve turba podruhe ... A pozor pan ze Stuttgartu dava tri turba .... Vyborne ... tak kdo da jeste vice .... za dnes tak vzacneho zakaznika to preci stoji ... stale tri turba ... prihodi nekdo? ... Tak vazeni, da nekdo za zakaznika ctyri turba?
Dobrý
Volkswagen dává 4 turba.
Ale MB bude mít třetí turbo v sérii. VW sice dělá čtyři turba, ale každé pro jednu řadu válců - pokud se nemýlím, je to v motoru Bentley W12.
...a v Bugatti Veyron W16.
4 turba bude mit Bugatti Veyron (proto ma taky oznaceni 16.4), ale pokud se nemylim, tak 4 turba mel i model Bugatti EB 110 a take vuz Edonis od firmy B Engeneering.
Nynější Céčko nemá Airmatic.SBC ani ABC,a v novém určitě nebude 5.4l-300kw na Kompressoru!!!!!!!!!!!!!!
K AMG: máte nějaký zdroj, kterému se dá alespoň trohcu věřit? Kdyžtak mi pošlete link (i na mail...).K Airmaticu: Nebylo to myšleno tak, že stará jej má a nová ne, ale že jej nedostane ani nová generace...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.