Mercedes-Benz třídy C na dalších fotkách. Venku jsou také technické údaje

Seznam kapitol
  1. Mercedes-Benz třídy C, Fotogalerie
  2. Technické údaje

Mercedes-Benz třídy C to má takříkajíc „za pár“. Do oficiální premiéry zbývají hodiny, nicméně zrovna v tomto případě už nebude mnoho co představovat. Německá novinka byla k vidění v nedávné minulosti už několikrát a dnes navíc ke všem dřívějším materiálům můžeme přidat další fotky a především kompletní technické údaje, které se dostaly na veřejnost prostřednictvím oficiálního katalogu.

Mercedes třídy C (W205) odhalen jak jinak než únikem – a kompletně!

Mercedes třídy C (W205) odhalen jak jinak než únikem – a kompletně!

Na úvod jsou připraveny verze C200 BlueTEC, C180 a C200. Naftový čtyřválec o objemu 2146 ccm nabídne maximální výkon 170 koní a vrchol točivého momentu 400 Nm. V kombinaci se sedmistupňovou převodovkou zvládne stovku za 7,8 s, s manuálem to je 8,1 s. Maximální rychlost dosahuje na 234 km/h a především kombinovaná spotřeba se má pohybovat hluboko pod pěti litry.

Benzinová část nabídky začíná na dvoulitru s výkonem 156 koní a pokračuje opět dvoulitrem naladěným na 184 koní. Přesné technické údaje najdete v následující kapitole. Také u zážehových motorů je na výběr mezi šestistupňovým manuálem nebo sedmistupňovým automatem.

Nový Mercedes-Benz třídy C bude možné objednat od 16. prosince

Nový Mercedes-Benz třídy C bude možné objednat od 16. prosince

Co se rozměrů týká, je nový Mercedes-Benz třídy C dlouhý 4686 mm, přičemž rozvor náprav dosahuje na 2840 mm. Do zavazadelníku pak naložíte v základu 480 litrů. Ve srovnání s odstupující generací to je o pět litrů více. Zároveň automobil narostl na délku o 95 mm, přičemž rozvor náprav přibral plných osm centimetrů.

Kompletní oficiální představení bude brzy následovat.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Mercedes-Benz třídy C, Fotogalerie
  2. Technické údaje
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

včera | Jan Mička | 2 příspěvky
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků