Mercedes-Benz třídy C na dalších fotkách. Venku jsou také technické údaje

Seznam kapitol
  1. Mercedes-Benz třídy C, Fotogalerie
  2. Technické údaje

Mercedes-Benz třídy C to má takříkajíc „za pár“. Do oficiální premiéry zbývají hodiny, nicméně zrovna v tomto případě už nebude mnoho co představovat. Německá novinka byla k vidění v nedávné minulosti už několikrát a dnes navíc ke všem dřívějším materiálům můžeme přidat další fotky a především kompletní technické údaje, které se dostaly na veřejnost prostřednictvím oficiálního katalogu.

Video | Tajné | Mercedes-Benz | Paparazzi

Mercedes třídy C (W205) odhalen jak jinak než únikem – a kompletně!

Na úvod jsou připraveny verze C200 BlueTEC, C180 a C200. Naftový čtyřválec o objemu 2146 ccm nabídne maximální výkon 170 koní a vrchol točivého momentu 400 Nm. V kombinaci se sedmistupňovou převodovkou zvládne stovku za 7,8 s, s manuálem to je 8,1 s. Maximální rychlost dosahuje na 234 km/h a především kombinovaná spotřeba se má pohybovat hluboko pod pěti litry.

Benzinová část nabídky začíná na dvoulitru s výkonem 156 koní a pokračuje opět dvoulitrem naladěným na 184 koní. Přesné technické údaje najdete v následující kapitole. Také u zážehových motorů je na výběr mezi šestistupňovým manuálem nebo sedmistupňovým automatem.

Video | Premiéry | Mercedes-Benz

Nový Mercedes-Benz třídy C bude možné objednat od 16. prosince

Co se rozměrů týká, je nový Mercedes-Benz třídy C dlouhý 4686 mm, přičemž rozvor náprav dosahuje na 2840 mm. Do zavazadelníku pak naložíte v základu 480 litrů. Ve srovnání s odstupující generací to je o pět litrů více. Zároveň automobil narostl na délku o 95 mm, přičemž rozvor náprav přibral plných osm centimetrů.

Kompletní oficiální představení bude brzy následovat.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Mercedes-Benz třídy C, Fotogalerie
  2. Technické údaje
Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

dnes | Michal Žďárský | 1 příspěvek
Kia je podruhé vítězem testu počáteční kvality

Kia je podruhé vítězem testu počáteční kvality

J.D. Power každoročně pořádá anketu o kvalitě vozů na trhu v USA. Už druhý rok z něho nejlépe vyšla Kia se svým výsledkem 72 PP100.

včera | Daniel Havlina | 15 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 32 příspěvků