Mercedes-Benz třídy C na dalších fotkách. Venku jsou také technické údaje

Seznam kapitol
  1. Mercedes-Benz třídy C, Fotogalerie
  2. Technické údaje

Mercedes-Benz třídy C to má takříkajíc „za pár“. Do oficiální premiéry zbývají hodiny, nicméně zrovna v tomto případě už nebude mnoho co představovat. Německá novinka byla k vidění v nedávné minulosti už několikrát a dnes navíc ke všem dřívějším materiálům můžeme přidat další fotky a především kompletní technické údaje, které se dostaly na veřejnost prostřednictvím oficiálního katalogu.

Mercedes třídy C (W205) odhalen jak jinak než únikem – a kompletně!

Mercedes třídy C (W205) odhalen jak jinak než únikem – a kompletně!

Na úvod jsou připraveny verze C200 BlueTEC, C180 a C200. Naftový čtyřválec o objemu 2146 ccm nabídne maximální výkon 170 koní a vrchol točivého momentu 400 Nm. V kombinaci se sedmistupňovou převodovkou zvládne stovku za 7,8 s, s manuálem to je 8,1 s. Maximální rychlost dosahuje na 234 km/h a především kombinovaná spotřeba se má pohybovat hluboko pod pěti litry.

Benzinová část nabídky začíná na dvoulitru s výkonem 156 koní a pokračuje opět dvoulitrem naladěným na 184 koní. Přesné technické údaje najdete v následující kapitole. Také u zážehových motorů je na výběr mezi šestistupňovým manuálem nebo sedmistupňovým automatem.

Nový Mercedes-Benz třídy C bude možné objednat od 16. prosince

Nový Mercedes-Benz třídy C bude možné objednat od 16. prosince

Co se rozměrů týká, je nový Mercedes-Benz třídy C dlouhý 4686 mm, přičemž rozvor náprav dosahuje na 2840 mm. Do zavazadelníku pak naložíte v základu 480 litrů. Ve srovnání s odstupující generací to je o pět litrů více. Zároveň automobil narostl na délku o 95 mm, přičemž rozvor náprav přibral plných osm centimetrů.

Kompletní oficiální představení bude brzy následovat.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Mercedes-Benz třídy C, Fotogalerie
  2. Technické údaje
TEST BMW M140i: Dokonalost odsouzená k záhubě

TEST BMW M140i

Pokud toužíte po nejlepším ostrém hatchbacku na trhu, zapomeňte na Civic Type-R nebo Golf R. Chtějte M140i s manuálem a samosvorem a peněz nelitujte. Tohle je poslední příležitost k nákupu.

včera | Miro Mihálik | 22 příspěvků
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků