Mercedes-Benz třídy C má po faceliftu. Najdete vůbec nějaký rozdíl?

Facelift třídy C Mercedesu-Benz zahrnuje jak tradiční úpravu nárazníků, tak i zvětšení displejů a další dávku elektronických asistentů.

Jednou z premiér na stánku značky Mercedes-Benz na ženevském výstavišti Palexpo při blížícím se tradičním jarním evropském autosalonu, bude faceliftované provedení sedanu i kombi třídy C.

Změny designu exteriéru jsou spíše decentní, zajímavější je popis technických změn. Například si nyní bude možné objednat "céčko" s hlavními LED světlomety Multibeam. Obsahují 84 inidividuálně ovládaných LED, které ve zlomku sekundy umí reagovat na aktuální situaci před vozidlem.

Test ojetiny Mercedes-Benz třídy C (W204): Solidní a nesportovní

Test ojetiny Mercedes-Benz třídy C (W204): Solidní a nesportovní

V interiéru může být nyní namontován digitální přístrojový panel s rozlišením 1920 x 720 pixelů, před řidičem se také ocitne nový volant s dotykovými ovládacími ploškami a uprostřed palubní desky zvětšeny multimediální displej. Ten má úhlopříčku 10,25 palců.

Další změnami jsou například inovovaný head-up displej, touchpad na středové konzole s haptickou zpětnou vazbou, či dokonalejší systém hlasového ovládání jednotlivých funkcí auta. Například budete moci autu zavelet, aby spustilo vyhřívání sedaček.

Ve výbavě se také ocitnou další elektronické asistenční systémy. Kvůli tomu dostal vůz novou generaci kamer a radarů. Ty společnými silami zajišťují, že auto "vidí" až pět set metrů před svoji příď. Mercedes-Benz C proto bude mít teď také prvky semi-autonomní jízdy. Například bude na dálnici schopen samočinně měnit jízdní pruhy a plynule brzdit až do zastavení.

Mercedes-Benz C111 a C112 (1969 - 1991): Revoluční laboratoře

Mercedes-Benz C111 a C112 (1969 - 1991): Revoluční laboratoře

Přesné informace o nových motorech zatím známy nejsou. V Evropě se ovšem budou nabízet jak vznětové, tak i zážehové a plug-in hybridní pohonné jednotky.

Všechny tyto změny samozřejmě doplní i nové barvy a designy v interiéru a nové barvy karosérie. 

Speciál: Autosalon Ženeva 2018

Autosalon v Ženevě je jedna z největších událostí automobilového roku. Letošní ročník pro novináře začíná v pondělí 5. března, kdy bude vyhlášeno evropské Auto roku 2018 (COTY). Na úterý 6. a středu 7. března připadají hlavní tiskové dny, a od čtvrtka 8. do neděle 18. března je výstaviště Palexpo přístupné pro veřejnost.

Nová Škoda Fabia | Kia Ceed | Hyundai Santa Fe | Citroën Berlingo

Toyota Supra | BMW X4 | Mercedes-Benz G | Jeep Wrangler | PAL-V

McLaren Senna | Lamborghini Urus | Jaguar I-Pace | Ford Ka+

Morgan Aero GT | Polestar 1 | Porsche 911 GT3 RS | Cupra

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

včera | Radek Pecák | 10 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků