Mercedes-Benz třídy C má po faceliftu. Najdete vůbec nějaký rozdíl?

Facelift třídy C Mercedesu-Benz zahrnuje jak tradiční úpravu nárazníků, tak i zvětšení displejů a další dávku elektronických asistentů.

Jednou z premiér na stánku značky Mercedes-Benz na ženevském výstavišti Palexpo při blížícím se tradičním jarním evropském autosalonu, bude faceliftované provedení sedanu i kombi třídy C.

Změny designu exteriéru jsou spíše decentní, zajímavější je popis technických změn. Například si nyní bude možné objednat "céčko" s hlavními LED světlomety Multibeam. Obsahují 84 inidividuálně ovládaných LED, které ve zlomku sekundy umí reagovat na aktuální situaci před vozidlem.

Test ojetiny Mercedes-Benz třídy C (W204): Solidní a nesportovní

Test ojetiny Mercedes-Benz třídy C (W204): Solidní a nesportovní

V interiéru může být nyní namontován digitální přístrojový panel s rozlišením 1920 x 720 pixelů, před řidičem se také ocitne nový volant s dotykovými ovládacími ploškami a uprostřed palubní desky zvětšeny multimediální displej. Ten má úhlopříčku 10,25 palců.

Další změnami jsou například inovovaný head-up displej, touchpad na středové konzole s haptickou zpětnou vazbou, či dokonalejší systém hlasového ovládání jednotlivých funkcí auta. Například budete moci autu zavelet, aby spustilo vyhřívání sedaček.

Ve výbavě se také ocitnou další elektronické asistenční systémy. Kvůli tomu dostal vůz novou generaci kamer a radarů. Ty společnými silami zajišťují, že auto "vidí" až pět set metrů před svoji příď. Mercedes-Benz C proto bude mít teď také prvky semi-autonomní jízdy. Například bude na dálnici schopen samočinně měnit jízdní pruhy a plynule brzdit až do zastavení.

Mercedes-Benz C111 a C112 (1969 - 1991): Revoluční laboratoře

Mercedes-Benz C111 a C112 (1969 - 1991): Revoluční laboratoře

Přesné informace o nových motorech zatím známy nejsou. V Evropě se ovšem budou nabízet jak vznětové, tak i zážehové a plug-in hybridní pohonné jednotky.

Všechny tyto změny samozřejmě doplní i nové barvy a designy v interiéru a nové barvy karosérie. 

Speciál: Autosalon Ženeva 2018

Autosalon v Ženevě je jedna z největších událostí automobilového roku. Letošní ročník pro novináře začíná v pondělí 5. března, kdy bude vyhlášeno evropské Auto roku 2018 (COTY). Na úterý 6. a středu 7. března připadají hlavní tiskové dny, a od čtvrtka 8. do neděle 18. března je výstaviště Palexpo přístupné pro veřejnost.

Kompletní přehled očekávaných novinek

Nová Škoda Fabia • Kia CeedHyundai Santa FePeugeot 508 • Toyota AurisBMW X4 • Mercedes-Benz G • Jeep WranglerCupra • Lamborghini UrusJaguar I-PaceVolvo V60Citroën Berlingo • Porsche 911 GT3 RS VW I.D. Vizzion • Lexus UX Ferrari 488 Pista

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků