Mercedes-Benz třídy C má po faceliftu. Najdete vůbec nějaký rozdíl?

Facelift třídy C Mercedesu-Benz zahrnuje jak tradiční úpravu nárazníků, tak i zvětšení displejů a další dávku elektronických asistentů.

Jednou z premiér na stánku značky Mercedes-Benz na ženevském výstavišti Palexpo při blížícím se tradičním jarním evropském autosalonu, bude faceliftované provedení sedanu i kombi třídy C.

Změny designu exteriéru jsou spíše decentní, zajímavější je popis technických změn. Například si nyní bude možné objednat "céčko" s hlavními LED světlomety Multibeam. Obsahují 84 inidividuálně ovládaných LED, které ve zlomku sekundy umí reagovat na aktuální situaci před vozidlem.

Test ojetiny Mercedes-Benz třídy C (W204): Solidní a nesportovní

Test ojetiny Mercedes-Benz třídy C (W204): Solidní a nesportovní

V interiéru může být nyní namontován digitální přístrojový panel s rozlišením 1920 x 720 pixelů, před řidičem se také ocitne nový volant s dotykovými ovládacími ploškami a uprostřed palubní desky zvětšeny multimediální displej. Ten má úhlopříčku 10,25 palců.

Další změnami jsou například inovovaný head-up displej, touchpad na středové konzole s haptickou zpětnou vazbou, či dokonalejší systém hlasového ovládání jednotlivých funkcí auta. Například budete moci autu zavelet, aby spustilo vyhřívání sedaček.

Ve výbavě se také ocitnou další elektronické asistenční systémy. Kvůli tomu dostal vůz novou generaci kamer a radarů. Ty společnými silami zajišťují, že auto "vidí" až pět set metrů před svoji příď. Mercedes-Benz C proto bude mít teď také prvky semi-autonomní jízdy. Například bude na dálnici schopen samočinně měnit jízdní pruhy a plynule brzdit až do zastavení.

Mercedes-Benz C111 a C112 (1969 - 1991): Revoluční laboratoře

Mercedes-Benz C111 a C112 (1969 - 1991): Revoluční laboratoře

Přesné informace o nových motorech zatím známy nejsou. V Evropě se ovšem budou nabízet jak vznětové, tak i zážehové a plug-in hybridní pohonné jednotky.

Všechny tyto změny samozřejmě doplní i nové barvy a designy v interiéru a nové barvy karosérie. 

Speciál: Autosalon Ženeva 2018

Autosalon v Ženevě je jedna z největších událostí automobilového roku. Letošní ročník pro novináře začíná v pondělí 5. března, kdy bude vyhlášeno evropské Auto roku 2018 (COTY). Na úterý 6. a středu 7. března připadají hlavní tiskové dny, a od čtvrtka 8. do neděle 18. března je výstaviště Palexpo přístupné pro veřejnost.

Kompletní přehled očekávaných novinek

Nová Škoda Fabia • Kia CeedHyundai Santa FePeugeot 508 • Toyota AurisBMW X4 • Mercedes-Benz G • Jeep WranglerCupra • Lamborghini UrusJaguar I-PaceVolvo V60Citroën Berlingo • Porsche 911 GT3 RS VW I.D. Vizzion • Lexus UX Ferrari 488 Pista

Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků
TEST Nissan Leaf: Začneme už elektromobily brát vážně?

Nissan Leaf

Nissan je prvním mainstreamovým výrobcem, který nabízí svůj relativně dostupný elektromobil ve druhé generaci. Jedná se o konkurenční výhodu?

11.  9.  2018 | Milan Lažanský | 145 příspěvků