Mercedes-Benz třídy C má po faceliftu. Najdete vůbec nějaký rozdíl?

Facelift třídy C Mercedesu-Benz zahrnuje jak tradiční úpravu nárazníků, tak i zvětšení displejů a další dávku elektronických asistentů.

Jednou z premiér na stánku značky Mercedes-Benz na ženevském výstavišti Palexpo při blížícím se tradičním jarním evropském autosalonu, bude faceliftované provedení sedanu i kombi třídy C.

Změny designu exteriéru jsou spíše decentní, zajímavější je popis technických změn. Například si nyní bude možné objednat "céčko" s hlavními LED světlomety Multibeam. Obsahují 84 inidividuálně ovládaných LED, které ve zlomku sekundy umí reagovat na aktuální situaci před vozidlem.

Test ojetiny Mercedes-Benz třídy C (W204): Solidní a nesportovní

Test ojetiny Mercedes-Benz třídy C (W204): Solidní a nesportovní

V interiéru může být nyní namontován digitální přístrojový panel s rozlišením 1920 x 720 pixelů, před řidičem se také ocitne nový volant s dotykovými ovládacími ploškami a uprostřed palubní desky zvětšeny multimediální displej. Ten má úhlopříčku 10,25 palců.

Další změnami jsou například inovovaný head-up displej, touchpad na středové konzole s haptickou zpětnou vazbou, či dokonalejší systém hlasového ovládání jednotlivých funkcí auta. Například budete moci autu zavelet, aby spustilo vyhřívání sedaček.

Ve výbavě se také ocitnou další elektronické asistenční systémy. Kvůli tomu dostal vůz novou generaci kamer a radarů. Ty společnými silami zajišťují, že auto "vidí" až pět set metrů před svoji příď. Mercedes-Benz C proto bude mít teď také prvky semi-autonomní jízdy. Například bude na dálnici schopen samočinně měnit jízdní pruhy a plynule brzdit až do zastavení.

Mercedes-Benz C111 a C112 (1969 - 1991): Revoluční laboratoře

Mercedes-Benz C111 a C112 (1969 - 1991): Revoluční laboratoře

Přesné informace o nových motorech zatím známy nejsou. V Evropě se ovšem budou nabízet jak vznětové, tak i zážehové a plug-in hybridní pohonné jednotky.

Všechny tyto změny samozřejmě doplní i nové barvy a designy v interiéru a nové barvy karosérie. 

Speciál: Autosalon Ženeva 2018

Autosalon v Ženevě je jedna z největších událostí automobilového roku. Letošní ročník pro novináře začíná v pondělí 5. března, kdy bude vyhlášeno evropské Auto roku 2018 (COTY). Na úterý 6. a středu 7. března připadají hlavní tiskové dny, a od čtvrtka 8. do neděle 18. března je výstaviště Palexpo přístupné pro veřejnost.

Kompletní přehled očekávaných novinek

Nová Škoda Fabia • Kia CeedHyundai Santa FePeugeot 508 • Toyota AurisBMW X4 • Mercedes-Benz G • Jeep WranglerCupra • Lamborghini UrusJaguar I-PaceVolvo V60Citroën Berlingo • Porsche 911 GT3 RS VW I.D. Vizzion • Lexus UX Ferrari 488 Pista

Minitest Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4: Pořád jako pírko!

Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4 (minitest)

Aktuální Vitara už nějakou dobu spoléhá výlučně na benzínové turbomotory a nedávno k nim nově přibylo i více bezpečnostních systémů. Jak jezdí se čtrnáctistovkou, manuálem a pohonem všech kol?

13.  12.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků
Minitest Nissan Altima 2.5 CVT SV: Mnohem lepší, než se může zdát

Nissan Altima 2.5 CVT SV (minitest)

Větší japonské sedany Evropa téměř ignoruje, z vlastní zkušenosti z amerických cest vám ale můžeme říci, že je to docela škoda. Třeba Nissan Altima je skvělý vůz s neskutečnou spotřebou!

11.  12.  2018 | Miro Mihálik | 67 příspěvků
Minitest Mini Cooper S E Countryman All4: Nabíjejte, jinak smysl nedává

Mini Cooper S E Countryman All4 (minitest)

Bruselští byrokraté nám připravili podmínky, které už brzy spustí lavinu hybridů. Pojďte se s námi skrze benzin-elektrický Countryman podívat, jak bude vypadat všední realita příštích let.

8.  12.  2018 | Miro Mihálik | 12 příspěvků