Mercedes-Benz třídy C kombi představen, je o 10 cm delší než dosud

Automobilka Mercedes-Benz představuje druhou karosářskou verzi své nové generace třídy C. Po sedanu W205 přichází, světe div se, kombi!
Seznam kapitol
  1. Mercedes-Benz třídy C kombi, Video
  2. Fotogalerie (40x foto)

První snímky nového kombíku třídy C jsme vám přinesli teprve před několika hodinami, ale nyní vám můžeme stuttgartskou novinkou představit v celé její kráse. S délkou 4 702 mm je o 96 mm delší než stávající provedení a přichází s rozvorem náprav prodlouženým o 80 mm (2 840 mm), což slibuje zejména nárůst prostoru pro kolena cestujících na zadních sedadlech. Celá přední část karoserie až po sloupky B byla převzata z aktuálního sedanu Mercedes-Benz třídy C (W205).

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Nový Mercedes-Benz třídy C v provedení kombi hraje zejména na notu zvětšeného vnitřního prostoru

Výrobce staví v prezentaci své horké novinky, jež bude zřejmě ve svých nejlevnějších verzích konkurovat i špičkově vybaveným Passatům a další středotřídní konfekci, právě na zvětšené nabídce vnitřního prostoru (a u kombíku, ruku na srdce, často o nic jiného nejde). Pro kolena vzadu údajně přibylo plných 45 mm, přičemž na 1 810 mm rozšířená karoserie (+ 40 mm) nabídne více místa v úrovni loktů i ramen, ale také pro hlavy.

Mercedes-Benz třídy C: první snímky verzí kupé, kombi a kabriolet

Mercedes-Benz třídy C: první snímky verzí kupé, kombi a kabriolet

Zavazadlový prostor má v základním uspořádání uložit 490 l zavazadel. Zadní opěradla mají elektricky sklápěné hlavové opěrky (výsostný prvek větších mercedesů z dob i dávno minulých) a jsou dělena v poměru 40:20:40, přičemž jejich úplným sklopením na sedáky naroste objem prostoru pro zavazadla až na 1 510 mm. Vzniklá plocha sice postrádá přechodovou hranu a ze stran podběhů zadních kol příliš omezená není, ale vzniklá plocha zcela rovná není.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Variabilita prostoru pro členy posádky a její zavazadla hraje prim

V závislosti na výbavě lze otevírat a zavírat víko zavazadlového prostoru elektricky pokynem tlačítka, případně bezdotykově obvyklým máchnutím nohou pod zadním nárazníkem. I přes celkem výrazné zvětšení vozu se podařilo konstruktérům snížit pohotovostní hmotnost nového kombíku Mercedes-Benz třídy C až o 65 kg, přičemž novinkou v daném segmentu je příplatkové vzduchové pérování Airmatic.

Nabídka pohonných jednotek pochopitelně kopíruje výchozí sedan, k mání jsou verze s pohonem zadních kol i s náhonem na všechna kola 4MATIC. Škála výkonů zážehových motorů pokrývá zatím rozpětí 156 až 333 koní (116, resp. 245 kW), diesely se pohybují mezi 115 a 204 koňmi (85/150 kW). Až nový Mercedes-Benz třídy C kombi v září vstoupí do prodejů, budou k mání také dvě hybridní verze C300 BlueTEC HYBRID a C350 BlueTEC HYBRID.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Mercedes-Benz třídy C kombi, Video
  2. Fotogalerie (40x foto)
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

dnes | Michal Žďárský | 1 příspěvek
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků