Mercedes-Benz třídy C Coupé přijíždí zatím bez verze C63 AMG

Kupé Mercedes třídy C právě dorazilo. Bohužel ale nemá nic než čtyřválce. Tady aspoň prozatím, silnější a větší motory přijdou.
Seznam kapitol
  1. Mercedes-Benz třídy C Coupé
  2. Fotogalerie: Mercedes třídy C Coupé

I když nadšenci asi netrpělivě čekají na ostrou verzi C63 AMG, automobilka Mercedes-Benz představuje zatím jen „obyčejnou“ verzi třídy C Coupé. AMG se odhalí 19. srpna, premiéru nové kupé zažije na autosalonu ve Frankfurtu a do prodeje zamíří v prosinci 2015.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Technicky se model C Coupé od obyčejného sedanu třídy C příliš neliší. Pod kapotou jsou zatím pouze čtyřválce, ale později dorazí i verze C63 AMG s osmiválcem

Mercedes C Coupé jezdí na prakticky stejném základu jako větší sedan s tím rozdílem, že byl podvozek všech verzí snížen o 15 mm a změnila se charakteristika pružin a tlumičů. Můžete mít adaptivní tlumiče a ocelové pružiny, nebo si připlatíte za podvozek Airmatic.

Test Mercedes-AMG GT S: Jeden den středem pozornosti

Test Mercedes-AMG GT S: Jeden den středem pozornosti

Pod přední kapotou jsou zatím uloženy jen samé čtyřválce. Začíná se u benzínové jednotky 1,6 l v C180 o výkonu 115 kW (156 k) a pokračuje k dvoulitru, který má ve verzi C200 výkon 135 kW (184 k), v modelu C250 155 kW (211 k) a v C300 nakonec 180 kW (245 k). 

Nicméně později určitě dorazí verze C450 AMG se šestiválcem. Bez dieselů by to ještě nešlo, takže v nabídce jsou prozatím dvě verze čtyřválce 2,1 l o výkonu 125 a 150 kW (170 a 204 k) se vstřikováním AdBlue, aby plnily normu Euro 6.

Vedle manuálních převodovek bude v nabídce samozřejmě i automat a snad nemusíme připomínat, že Mercedes třídy C Coupé je standardně zadokolka. K vybraným motorům ale půjde přikoupit pohon všech kol 4Matic.

Test Mercedes-Benz C 220 BlueTec kombi: Základní biturbo

Test Mercedes-Benz C 220 BlueTec kombi: Základní biturbo

Protože jde o Mercedes, opět bude vybaven armádou řidičských asistentů. Adaptivní tempomat, který funguje v rychlostech do 200 km/h, umí úplně zastavit a znovu se rozjet. Systém pro udržení v pruhu dokonce ani nepotřebuje značení na silnici. Je tu i systém nouzového brzdění, když řidič nereaguje na překážku.

Z komfortních prvků jmenujme třeba klimatizaci, která v součinnosti s navigací rozpozná tunel a automaticky přepne na vnitřní okruh. Rozšířily se i funkce konektivity a zábavní systém umí například vytvořit wi-fi hotspot.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Mercedes-Benz třídy C Coupé
  2. Fotogalerie: Mercedes třídy C Coupé
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

dnes | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků