Mercedes-Benz třídy C Coupé přijíždí zatím bez verze C63 AMG

Kupé Mercedes třídy C právě dorazilo. Bohužel ale nemá nic než čtyřválce. Tady aspoň prozatím, silnější a větší motory přijdou.
Seznam kapitol
  1. Mercedes-Benz třídy C Coupé
  2. Fotogalerie: Mercedes třídy C Coupé

I když nadšenci asi netrpělivě čekají na ostrou verzi C63 AMG, automobilka Mercedes-Benz představuje zatím jen „obyčejnou“ verzi třídy C Coupé. AMG se odhalí 19. srpna, premiéru nové kupé zažije na autosalonu ve Frankfurtu a do prodeje zamíří v prosinci 2015.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Technicky se model C Coupé od obyčejného sedanu třídy C příliš neliší. Pod kapotou jsou zatím pouze čtyřválce, ale později dorazí i verze C63 AMG s osmiválcem

Mercedes C Coupé jezdí na prakticky stejném základu jako větší sedan s tím rozdílem, že byl podvozek všech verzí snížen o 15 mm a změnila se charakteristika pružin a tlumičů. Můžete mít adaptivní tlumiče a ocelové pružiny, nebo si připlatíte za podvozek Airmatic.

Test Mercedes-AMG GT S: Jeden den středem pozornosti

Test Mercedes-AMG GT S: Jeden den středem pozornosti

Pod přední kapotou jsou zatím uloženy jen samé čtyřválce. Začíná se u benzínové jednotky 1,6 l v C180 o výkonu 115 kW (156 k) a pokračuje k dvoulitru, který má ve verzi C200 výkon 135 kW (184 k), v modelu C250 155 kW (211 k) a v C300 nakonec 180 kW (245 k). 

Nicméně později určitě dorazí verze C450 AMG se šestiválcem. Bez dieselů by to ještě nešlo, takže v nabídce jsou prozatím dvě verze čtyřválce 2,1 l o výkonu 125 a 150 kW (170 a 204 k) se vstřikováním AdBlue, aby plnily normu Euro 6.

Vedle manuálních převodovek bude v nabídce samozřejmě i automat a snad nemusíme připomínat, že Mercedes třídy C Coupé je standardně zadokolka. K vybraným motorům ale půjde přikoupit pohon všech kol 4Matic.

Test Mercedes-Benz C 220 BlueTec kombi: Základní biturbo

Test Mercedes-Benz C 220 BlueTec kombi: Základní biturbo

Protože jde o Mercedes, opět bude vybaven armádou řidičských asistentů. Adaptivní tempomat, který funguje v rychlostech do 200 km/h, umí úplně zastavit a znovu se rozjet. Systém pro udržení v pruhu dokonce ani nepotřebuje značení na silnici. Je tu i systém nouzového brzdění, když řidič nereaguje na překážku.

Z komfortních prvků jmenujme třeba klimatizaci, která v součinnosti s navigací rozpozná tunel a automaticky přepne na vnitřní okruh. Rozšířily se i funkce konektivity a zábavní systém umí například vytvořit wi-fi hotspot.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Mercedes-Benz třídy C Coupé
  2. Fotogalerie: Mercedes třídy C Coupé
TEST BMW M140i: Dokonalost odsouzená k záhubě

BMW M140i

Pokud toužíte po nejlepším ostrém hatchbacku na trhu, zapomeňte na Civic Type-R nebo Golf R. Chtějte M140i s manuálem a samosvorem a peněz nelitujte. Tohle je poslední příležitost k nákupu.

23.  9.  2018 | Miro Mihálik | 30 příspěvků
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků