Mercedes-Benz třídy C Coupé přijíždí zatím bez verze C63 AMG

Kupé Mercedes třídy C právě dorazilo. Bohužel ale nemá nic než čtyřválce. Tady aspoň prozatím, silnější a větší motory přijdou.
Seznam kapitol
  1. Mercedes-Benz třídy C Coupé
  2. Fotogalerie: Mercedes třídy C Coupé

I když nadšenci asi netrpělivě čekají na ostrou verzi C63 AMG, automobilka Mercedes-Benz představuje zatím jen „obyčejnou“ verzi třídy C Coupé. AMG se odhalí 19. srpna, premiéru nové kupé zažije na autosalonu ve Frankfurtu a do prodeje zamíří v prosinci 2015.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Technicky se model C Coupé od obyčejného sedanu třídy C příliš neliší. Pod kapotou jsou zatím pouze čtyřválce, ale později dorazí i verze C63 AMG s osmiválcem

Mercedes C Coupé jezdí na prakticky stejném základu jako větší sedan s tím rozdílem, že byl podvozek všech verzí snížen o 15 mm a změnila se charakteristika pružin a tlumičů. Můžete mít adaptivní tlumiče a ocelové pružiny, nebo si připlatíte za podvozek Airmatic.

Test Mercedes-AMG GT S: Jeden den středem pozornosti

Test Mercedes-AMG GT S: Jeden den středem pozornosti

Pod přední kapotou jsou zatím uloženy jen samé čtyřválce. Začíná se u benzínové jednotky 1,6 l v C180 o výkonu 115 kW (156 k) a pokračuje k dvoulitru, který má ve verzi C200 výkon 135 kW (184 k), v modelu C250 155 kW (211 k) a v C300 nakonec 180 kW (245 k). 

Nicméně později určitě dorazí verze C450 AMG se šestiválcem. Bez dieselů by to ještě nešlo, takže v nabídce jsou prozatím dvě verze čtyřválce 2,1 l o výkonu 125 a 150 kW (170 a 204 k) se vstřikováním AdBlue, aby plnily normu Euro 6.

Vedle manuálních převodovek bude v nabídce samozřejmě i automat a snad nemusíme připomínat, že Mercedes třídy C Coupé je standardně zadokolka. K vybraným motorům ale půjde přikoupit pohon všech kol 4Matic.

Test Mercedes-Benz C 220 BlueTec kombi: Základní biturbo

Test Mercedes-Benz C 220 BlueTec kombi: Základní biturbo

Protože jde o Mercedes, opět bude vybaven armádou řidičských asistentů. Adaptivní tempomat, který funguje v rychlostech do 200 km/h, umí úplně zastavit a znovu se rozjet. Systém pro udržení v pruhu dokonce ani nepotřebuje značení na silnici. Je tu i systém nouzového brzdění, když řidič nereaguje na překážku.

Z komfortních prvků jmenujme třeba klimatizaci, která v součinnosti s navigací rozpozná tunel a automaticky přepne na vnitřní okruh. Rozšířily se i funkce konektivity a zábavní systém umí například vytvořit wi-fi hotspot.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Mercedes-Benz třídy C Coupé
  2. Fotogalerie: Mercedes třídy C Coupé
Minitest Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4: Pořád jako pírko!

Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4 (minitest)

Aktuální Vitara už nějakou dobu spoléhá výlučně na benzínové turbomotory a nedávno k nim nově přibylo i více bezpečnostních systémů. Jak jezdí se čtrnáctistovkou, manuálem a pohonem všech kol?

včera | Miro Mihálik | 4 příspěvky
Minitest Nissan Altima 2.5 CVT SV: Mnohem lepší, než se může zdát

Nissan Altima 2.5 CVT SV (minitest)

Větší japonské sedany Evropa téměř ignoruje, z vlastní zkušenosti z amerických cest vám ale můžeme říci, že je to docela škoda. Třeba Nissan Altima je skvělý vůz s neskutečnou spotřebou!

11.  12.  2018 | Miro Mihálik | 67 příspěvků
Minitest Mini Cooper S E Countryman All4: Nabíjejte, jinak smysl nedává

Mini Cooper S E Countryman All4 (minitest)

Bruselští byrokraté nám připravili podmínky, které už brzy spustí lavinu hybridů. Pojďte se s námi skrze benzin-elektrický Countryman podívat, jak bude vypadat všední realita příštích let.

8.  12.  2018 | Miro Mihálik | 12 příspěvků