Mercedes-Benz třídy B také prodělal facelift

Seznam kapitol
  1. Mercedes-Benz třídy B
  2. Fotogalerie: Mercedes-Benz třídy B

Automobilka Mercedes-Benz představuje facelift třídy B, který prvně uvidíme na autosalonu v Paříži. Pod kapotou najdeme diesely se spotřebou od 3,6 do 5,0 l/100 km, benzínové motory se spotřebou 5,4 až 6,6 l/100 km, jednu verzi na CNG a také plně elektrický model. Motory pohání přední nebo alternativně všechna kola.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Mercedes modernizovanou třídu B nabídne ve třech liniích výbavy Style, Urban a AMG Line. Když vynecháme úvahy nad smyslem AMG paketu na pětidveřovém kříženci mezi hatchbackem a MPV s naftovým motorem od Renaultu, každá linie má jinak koncipovanou výbavu a v případě AMG Line se pak liší i vzhledem nárazníků. Rozdíly najdeme i v interiéru.

Testy | Premiéry | Zajímavosti | Mercedes-Benz | Design

Test: Mercedes-Benz B 180 CDI - malá hvězda

Všechny základní detaily o motorech se dozvíte z přiložené tabulky. Snad ale neuškodí zmínit, že právě základní naftová patnáctistovka pochází z dílny automobilky Renault. Ano, v modelech B 160 CDI a B 180 CDI najdete motor, který všichni znají třeba z Méganu 1.5 dCi nebo Dacie Logan. Německá automobilka ale určitě zapracovala na odladění podle vlastních dynamických a akustických požadavků.

Modelobjemvýkon kW/ktoč.mom.l/100 km0-100 km/hrychlost
B 1801595 cm390/122200 Nm5,69,3 s200 km/h
B 180 BE1595 cm390/122200 Nm5,29,3 s190 km/h
B 2001595 cm3115/156250 Nm5,68,6 s220 km/h
B 220 4Matic1991 cm3135/184300 Nm6,57,5 s225 km/h
B 250 7G-DCT1991 cm3155/211350 Nm6,16,8 s240 km/h
B 200 CNG1991 cm3115/156270 Nm4,3 kg9,2 s200 km/h
B Electric-132/180340 Nm16,6 kWh7,9 s160 km/h
B 160 CDI1461 cm366/90240 Nm4,114,0 s180 km/h
B 180 CDI1461 cm380/109260 Nm4,111,6 s190 km/h
B 180 CDI BE1461 cm380/109260 Nm3,611,6 s190 km/h
B 200 CDI2143 cm3100/136300 Nm4,39,9 s210 km/h
B 220 CDI 7G-DCT2143 cm3130/177350 Nm4,18,3 s224 km/h

Pohon všech kol 4Matic je v nabídce standardně k modelu B 220 a přikoupit ho lze ještě k modelům B 250, B 200 CDI a B 220 CDI. Dvouspojková automatická převodovka 7G-DCT je standardně v modelech B 220 CDI a B 250. Co se samotné výbavy týče, samozřejmě byla rozšířena především výbava bezpečnostní o modernizované přednárazové systémy. K dispozici je i mnohem více příplatků, třeba internet na palubě a podobně.

Video | Retro | Luxusní auta | Mercedes-Benz | Sedany | Fascinace

Mercedes-Benz 450 SEL 6.9: vrchol evropského ledovce

Zajímavé také je, že verze na CNG a elektřinu si zachovaly praktičnost pětidveřového modelu bez kompromisů v oblasti prostoru pro posádku nebo zavazadla. Nádrže na plyn, respektive akumulátory jsou uloženy pod podlahou. Technické detaily o těchto modelech ale Mercedes zveřejní až v listopadu 2014.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Mercedes-Benz třídy B
  2. Fotogalerie: Mercedes-Benz třídy B
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

25.  6.  2017 | Michal Žďárský | 9 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků