Mercedes-Benz třídy A: hit dnešních dnů

Mercedes-Benz třídy A: hit dnešních dnů

Šéf Mercedesu-Benz Dieter Zetsche uvedl v dnešním rozhovoru pro německý týdeník Die Zeit, že automobilka obdržela již 90 000 objednávek na novou generaci „áčkového“ Mercedesu, který byl poprvé odhalen na letošním ženevském autosalonu.

Naplňuje se tak jeho optimistické prohlášení z července letošního roku. Tehdy pravil: „Třída A bude hlavním představitelem naší ofenzívy v segmentu kompaktních vozů.“ 

Před několika dny vyhlásil Volkswagen, že získal již více než 40 000 objednávek na novou, sedmou generaci Golfu. Tento vůz soupeří s Mercedesem-Benz třídy A. 

Fotogalerie: Mercedes-Benz třídy A na nových fotkách

Fotogalerie: Mercedes-Benz třídy A na nových fotkách

Zetsche dále uvedl v rozhovoru pro Die Zeit, že stuttgartská automobilka letos zvýší odbyt svých vozů o 5 procent. Loni prodala rekordních 1,28 milionů aut.

A u toho Mercedes-Benz nechce skončit, jeho cíle jsou velmi ambiciózní. Automobilka hodlá zdvojnásobit dodávky Mercedesů a Smartů, v roce 2020 hodlá prodávat 2,6 milionu vozů. V tomto roce chce také podle svého šéfa automobilka sesadit z trůnu rivaly BMW a Audi.

U nás začínají ceny Mercedesu-Benz třídy A na 599 000 korunách (A 180 BlueEFFICIENCY, s čtyřválcovým zážehovým motorem, 90 kW / 122 k).
 

TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

včera | Milan Lažanský | 21 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků