Mercedes-Benz třída C

Mercedes-Benz bude od ledna 2001 vyrábět vozy třídy C také ve svém brazilském závodě Juiz de Fora. Uvedl to Ben van Schaik, prezident Mercedes-Benz v Brazílii a CEO DaimlerChrysler v Latinské Americe.
Mercedes-Benz třída C
Mercedes-Benz bude od ledna 2001 vyrábět vozy třídy C také ve svém brazilském závodě Juiz de Fora. Uvedl to Ben van Schaik, prezident Mercedes-Benz v Brazílii a CEO DaimlerChrysler v Latinské Americe v rozhovoru s guvernérem brazilské spolkové země Minas Gerais, Itamarem Francem.

Stuttgartský výrobce automobilů reaguje montáží třídy C v Brazílii na velkou poptávku po těchto modelech na exportních trzích. Doposud se třída C vyráběla v Sindelfingenu a v Brémách.

V závodě Juiz de Fora se počítá s montáží C 240 (170 koní) a C 320 (218 koní) v provedení „Elegance“ a „Avantgarde“ na bázi tzv. CKDs (stavební části dovážené z Německa). Počáteční produkce 7.000 vozidel ročně je určena pro export; má být postupně rozšířena na roční kapacitu 10.000 vozidel.

V rámci montáže třídy C vznikne v brazilském závodě 300 nových pracovních míst.

Závod Mercedes-Benz v Juiz de Fora byl otevřen v dubnu 1999 a dosud zaměstnává 1220 spolupracovníků. V technicky vysoce moderním závodě se do této doby montovaly modely A 160 a A 190; roční produkce pro rok 2000 se pohybuje kolem 20.000 vozidel.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

včera | Miro Mihálik | 38 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků