Mercedes-Benz testuje Maybach

Německá automobilka Mercedes-Benz zahájila v prosinci praktické zkoušky modelu Maybach. Stalo se tak tři roky od představení studie Maybachu na autosalonu v Tokiu. Dosud se zkoušel podvozek a některé další systémy v karoseriích předchozí generace třídy S.
Mercedes-Benz testuje Maybach
Německá automobilka Mercedes-Benz zahájila v prosinci praktické zkoušky modelu Maybach. Stalo se tak tři roky od představení studie Maybachu na autosalonu v Tokiu. Dosud se zkoušel podvozek a některé další systémy v karoseriích předchozí generace třídy S.

Prvních 20 prototypů vyjíždí k jízdním zkouškám, které budou probíhat v různých částech planety Země.

Mercedes-Benz Maybach pokračuje v tradici velkých a luxusních automobilů s třícípou hvězdou na přídi. O tom, že Maybach bude útočit na postavení značek Rolls-Royce a Bentley není pochyb. Maybach je větší, než již zmíněná předchozí generace třídy S.

Maybach nabízí špičkové vybavení a velkou porci prostoru pro cestující na předních i zadních sedadlech. Mercedes-Benz chce svým zákazníkům poskytnout co největší prostor, aby si „svůj“ Maybach mohli objednat také v barvě karoserie, typu čalounění interiéru, jakou chtějí. Individuální úpravy se samozřejmě dotýkají celé řady dalších prvků.

O pohodlí cestujících se bude starat inovovaný systém vzduchového pérování, který Maybachu propůjčuje také výborné jízdní vlastnosti. Pod kapotou najdeme dvanáctiválec přeplňovaný dvojící turbodmychadel. Údaje o výkonu, však zatím nebyly zveřejněny. Vydáme-li se na stezku spekulací je možné předpokládat, že pohonná jednotka vychází z dvanáctiválce o objemu 5.8 l používaného v modelu S 600. Tento má výkon 270 kW, u Maybachu bychom pak mohli čekat výkon cca 340 kW.

První zákazníci se nového automobilu dočkají pravděpodobně v druhé polovině roku 2002.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků