Mercedes-Benz Sprinter přestavěli u Lexani do podoby hotelového pokoje

Nemá okna, asi aby kolemjdoucí nezáviděli. Do skříňového mercedesu Beleza se totiž budete těšit.

Na opulentní přestavby interiérů je zde především bulharský Vilner, ale i firma Lexani Motorcars už toho má za sebou hodně. Nyní přichází s přestavbou dodávky Mercedes-Benz Sprinter, přičemž o případných úpravách na voze samotném nejsou žádné informace. Tento pojízdný hotel by ale mohl dosáhnout úplně nových dimenzí, kdyby tvůrci vycházeli z osmiválcového Sprinteru Brabus

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
I takto mohou vypadat útroby skříňového Sprinteru

Vůz Mercedes-Benz Sprinter Beleza má být „prvotřídní kanceláří pro ty, kteří na cestách chtějí trochu pracovat a trochu si hrát“. Na palubě najdeme sklopný psací stůl, tiskárnu,  WiFi 4G či iPad s dokovací stanicí. Pro relaxaci Beleza nabízí televizi Samsung LD, PlayStation 3 a audiosoustavu Bose, přičemž těšit se můžete také na dvojici menších monitorů, ledničku či kávovar Nespresso.

Minitest Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD: Důvod, proč MPV nesmí zemřít

Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD (minitest)

Rostoucí zájem o crossovery a SUV už v nedávné minulosti poslal na odpočinek dva velikány segmentu MPV. Jak ale dokazuje stále prodávaný Seat Alhambra, tyto vozy jsou stále potřeba.

22.  2.  2018 | Jan Mička | 5 příspěvků
TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 78 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků