Mercedes-Benz SLS AMG Roadster jak jej neznáte

Americká společnost GWA pracuje na speciálním prototypu kombinujícím nejmodernější mechanické skupiny modelu Mercedes-Benz SLS AMG s klasickými křivkami řady W188 z padesátých let.

Kdo tvrdí, že zavedením samonosných karoserií odzvonilo osobitým kreacím slavných karosáren, ten má naprostou pravdu. Ovšem úsilí vybraných společností nás průběžně přesvědčuje o tom, že i za stávajících podmínek to zkrátka jde. Americká firma Gullwing America (GWA) nyní pod označením GWA 300 připravuje speciální stavbu pro nejmenovaného zákazníka z východní části Evropy.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Nová stavba GWA 300 ve společnosti originálu z roku 1955

No jistě, je to hybrid, ale přesto mu nelze upřít jistou dávku osobitosti, a kvitovat s povděkem je třeba také základ v moderní a drahé technice, neboť podobné kreace obvykle vycházejí z harampádí z vrakovišť. Tento prototyp bude využívat skupin modelu Mercedes-Benz SLS AMG Roadster, ovšem jeho tvarování má připomínat model Mercedes-Benz 300 SC (W188) z roku 1955, jenž vzniknul v počtu pouhých 92 exemplářů.

Mercedes SLS AMG Roadster je venku

Mercedes SLS AMG Roadster je venku

Karoserie z ručně vyrobených hliníkových panelů vyniká masivní, citelně skloněnou maskou chladiče, jež je právě tím prvkem, který vzpomínanou řadu W188 připomíná nejvěrněji. Nový roadster GWA dále nabídne moderní přední světlomety se zdroji pro denní svícení z LED, speciální výfukovou soustavu, stavitelné pérování nebo snímatelnou pevnou střechu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
GWA 300 s technikou Mercedes-Benz SLS AMG

Prototyp GWA 300 vyjíždí na specifických litých ráfcích s průměrem 21 palců vpředu a 22 palců vzadu, jež obouvají pneumatiky značky Continental.

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků