Mercedes-Benz SLS AMG jako MC700 od McChip

Ladičská společnost McChip-DKR tentokrát sáhla po skutečně ušlechtilém základu a přestavěla jej do podoby prototypu pojmenovaného MC700.

„Novodobý racek“ Mercedes-Benz SLS AMG slavil premiéru již před takřka čtyřmi lety, ale stále budí pozdvižení. Nyní se jednoho z vozů této řady ujala ladičská společnost McChip-DKR z německého Salzgitteru, která o sobě před časem dala vědět třeba zajímavým projektem Ford Focus RS McChip. Také v tomto případě byla věnována značná pozornost posílení pohonné jednotky.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Dvoubarevné lakování je pouze jedním z řady nových rysů vozu MC700

Připomeňme, že v základním nastavení dosahuje atmosféricky plněný vidlicový osmiválec AMG z objemu 6,2 l výkonu 571 koní (420 kW) a točivého momentu 650 Nm. Firma McChip-DKR připravila hned čtyři stupně zvyšování výkonu, přičemž některé z nich používají třeba soustavu přeplňování, výfukový systém Capristo a již ze jména společnosti očekávané nové programy řídicí jednotky.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Modifikace se dotkly jak pohonné jednotky, tak interiéru vozu

Cenové rozpětí těchto modifikací je však poměrně úzké a v přepočtu sahá od 1,8 do 2,0 mil. Kč, a ani rozpětí výkonů těchto čtyř stupňů není nijak rozsáhlé. Výkony se pohybují od 680 do 706 koní (500 až 519 kW) a špičky točivého momentu pak od 770 do 793 Nm. Za 331 000 Kč pak můžete získat také speciální závěsy kol z dílen KW a za dalších 153 000 Kč pak dostanete působivé dvoubarevné lakování.
 

Minitest Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT: Přepísknutý budget

Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT (minitest)

Pokud potřebujete levný kombík, důvod vynechat z výběru Tipo vážně nemáte. Fiat ho prodává za slušné peníze. Co když ale chcete diesel, automat a lepší výbavu? Bude Ital pořád ještě takové terno?

21.  10.  2018 | Miro Mihálik | 32 příspěvků
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků