Mercedes-Benz SLS AMG Electric: nejsilnější vůz v dějinách AMG

Značka Mercedes-Benz vystavuje své supersportovní kupé SLS AMG Coupe Electric Drive. S výkonem 750 koní jde o nejvýkonnější automobil, jaký kdy brány divize AMG opustil.

O tom, že ve Stuttgartu počítají s elektromobilem odvozeným ze sportovního modelu SLS AMG, jsme byli ujištění prakticky ve chvíli premiéry výchozího modelu. Produkční provedení typu Mercedes-Benz SLS AMG Coupe Electric Drive se však představilo až o tři roky později a svoji premiéru slaví na probíhajícím autosalonu v Paříži.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Nový SLS AMG Coupe Electric Drive září potutelně modrým leskem...

Oproti prvotním informacím oddělení AMG, jež mělo pod palcem také vývoj celého modelu SLS AMG, výkonové parametry ještě poněkud nabyly. Připomeňme, že o pohon vozu SLS AMG Coupe Electric Drive se stará čtveřice elektromotorů, jež jsou umístěny v blízkosti každého z kol a společně vykazují výkon 750 koní (552 kW) a točivý moment rovných 1 000 Nm.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Každé kolo má vlastní elektromotor

Podle výrobce vůz SLS AMG Coupe Electric Drive zrychlí z 0 na 100 km/h za 3,9 s a dosáhne nejvyšší rychlosti (nakonec bohužel omezené na) 250 km/h. Tento impozantní automobil disponuje také impozantní cenou. Ta byla v přepočtu stanovena na částku 10,4 mil. Kč, což je takřka dvakrát tolik co u standardního modelu SLS AMG Coupe…

TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků
TEST Honda PCX 125 vs. začátečník: Trapas hned na začátku!

Skútr Honda PCX 125

Skútr s motorem o objemu 125 kubických centimetrů můžete už pěkných pár let řídit pouze s řidičákem na auto. Je ale bezpečné vypustit „jednostopého eléva“ přímo do pražského provozu? To jsem se rozhodl vyzkoušet na vlastní kůži.

4.  8.  2018 | Jan Mička | 36 příspěvků