Mercedes-Benz SLR po Paris Hilton jel na běžný servis. Majitel se nestačil divit

41 komentářů

Struna
15. června • 19:23

Ked mas na opicu musíš mat aj na banány

Marek
13. června • 10:53

Tak tomu se říká natáhnout jako budíka.

bob
9. června • 9:39

Na 10 let staré auto s takovým výkonem je servis po 30 tisicích za ani ne mega luxus a prakticky zadarmo provoz... Například Zonda, Lambo, všechna podobná auta mají doporučený interval po max. 10 tisících a určitě tam v servisu neušetříte... Když chcete opici, musíte mít i na banány...

redmond
19. června • 17:23

ja kvoli opici chodim do krcmy, z bananov ziadna opica nie je.

František
8. června • 19:29

Tyc rizeni za 131 000? To byla z platiny nebo to byl vyvoj nove tyce, protoze od puvodni se ztratili data?
Baterka za 28 000, to je hybrid?
Uchyceni brzdovych hadicek 28 000? to jsou hadicky chyceny maglev technologii?
Vzpery dveri 104 000? ty jsou roboticke s umelou inteligenci?
Pokud servis rekne ze neco bude stat treba 1000USD tak finalni cena musi byt max. 1100USD pokud zakaznik neschvali navyseni rozpoctu. V pripade ze by s takovymto navysenim zakaznik nesouhlasil, tak mu musi servis vratit auto v puvodnim stavu, nebo jen s opravou na ktere se puvodne domluvili za puvodni sumu.

Vojta
13. června • 19:56

No ona to nebyla tyč řízení ale celé řízení, jen někdo neumí pořádně přeložit původní článek...

Lukas-e21
10. června • 16:50

No tyc rizeni klidne muze stat kilo, protze predpokladam, ze je el.nastavitelna a pokud nefunguje le.nastavovani musis koupit novou.
No a i na ecko te vklidu vyjde na 50, tak na unikatni SLR muze stat vklidu double.Ty ceny mi neprijdou az na naky polozky, ktery muzou byt klidne blbe prelozeny prestreleny.Je treba vychazet z toho, ze to bylo auto za 10mega, tak proste zde plati pravidlo o opici a bananech.

FlashCV
8. června • 23:03

Je to cely nejaky pritahany za usi. Navic nechapu,jak by majitelka mohla nicit servo i kdyby byla uplne pitoma. To same senzory tlaku v pneu. A vubec,je nutne to menit? To nefunguje? Takze to auto ani nedojelo do servisu a zakaznik ho prevzal s tim,ze neutahnul otocit volant napriklad? A co zaruky? Nekdo tu psal 30tis km,to je fakt vetsi smejd jak nase Ibiza (nove auto a jediny majitele jsme byli my) u ktere se menil alternator u pitomejch 60tis km, stabil. Tycky u 40tis se svickama a praskli pera u 60tis,podotykam praskly,nestihli se dozit ani pravidelneho servisu, dale pak se museli menit kotouce a desky vzadu,pac totalne zrezli a neprosli prvi technickou po 4 letech a to nepocitam ani vymena cele spojkove sady presto,ze znam jak lidi jezdi,ale my radit umime,nikdy nam na zadnem aute ani pouzitem a najeti dalsich 200tis km bez vymeny spojka neodesla,takze je dost mozny,ze nam spojky u ostatnich aut vydrzeli pres 400tis,pac pochybunu,ze je do 200tis nekdo menil. Pochopitelne vse vymeneno za druhosku,ale treba brzdy ATE, stab. Tycky Lemforder, spojkova sada LUK,pera sachs a prekvapive to drzi dele nez puvodni original. Neni to divne?

Bedřich
8. června • 16:55

Ojeli ho jako děffku😂😂😂 Na druhou stranu, když umí vydělat, musí i pustit zpátky. Mercedes servis taky potřebuje na výplaty 😁

Peppa
8. června • 17:18

Přesně tak, vyměnili díly které se nemohou ani za 330 tisíc km.

Peppa
8. června • 17:19

*opotřebit

Pantani
8. června • 15:45

Proč je tyč řízení za 100k?
Co je to "úchyty brzdových hadiček" za 28k?
Jsem ochoten pochopit, že tahle třída aut něco stojí, ale tohle je tak o řád nesmyslný! :-O

Dzordzik
9. června • 19:07

O řád? To je o několik hodně moc řádů nesmyslně předražené: Ale tak to musí být, jinak by tam snobi nejezdili. Takhle se můžou chlubit kolik desítek k EUR je stála výměna oleje. Např. tyč řízení je díl, který se v autě nemění po celou dobu jeho životnosti. Bohužel u tohoto Mercedesu je to jenom 30 000 km. Co už.

Jura
8. června • 15:42

Kdo chce opici, musí mít na banány. To platilo vždycky. Ono že si někdo koupí běžný vůz na běžné užívání neznamená že ho servis pořádně nepodojí, ceny některých dílů jsou evidentně vycucané z prstu a pokud na njaký díl není alternativní výrobce jsou ceny "náhodou" napájené do extrému.

Hobit
8. června • 14:46

Já myslel, že se mercedesy nikdy nebudou rozbít? Že že rozvíjí jen Tesla? Alespoň to tak vypadá podle titulků.
A ejhle kde jsou všichni ti hejtři co nastávají na Teslu?
Jejich oblíbená značka je po pár tisících kilometrech v takovýhle stavu kde se musí měnit tolik věcí!

Stringo
8. června • 14:54

Otázkou je, zda to bylo rozbité, v plánu výměn jsou občas zbytečnosti... Tesla je jeden velký komerční problém, původní záměr opravdu chytrých zakladatelů byl jiný, jenže investor Musk si Teslu přivlastnil a udělal z ní frašku...

Peppa
8. června • 17:17

Udělal z Tesly funkční automobilku!

Vasut74
9. června • 6:42

A uz vydelal i na autech nebo stale jen preprodej emisnich povolenek?

dacan.strom
8. června • 20:33

Musk je učenlivý, třeba od Číňanů se naučil poskládat auto tak, aby nic neupadlo.

emkejx
10. června • 9:03

Tesla Model 3 prvych niekolko tisic kusov by toto tvrdit nemohli...

E320
8. června • 13:57

Jsem jedinej komu je tady divny ze po 30 000 km se musi vymenit tolik veci? To musi bejt teda peknej smejd to auto. Jako ja mam mercedesy rad, sam ho mam doma. Ale moje benzinovy Ecko v automatiu ma nalitano pul milionu km. A kuprikladu servo ma puvodni...

Twan
8. června • 21:00

Ono to tak zvláštní není...původní majitel je bezmozek který mohl mraky věcí zničit při "řádění"/ničení. Co na ten seznam koukám, většina věcí tomu odpovídá. Také možná navštívilo neoriginální servis když se to po cestě porouchalo a hlavně to hodně stálo.

jank
8. června • 11:04

Cena servisu je podle mě v pořádku když vezmeme co je to za vůz, navíc mít auto kde jezdila Paris a Britney má už samo o sobě cenu..

emkejx
10. června • 9:02

veru v sedacke su este citit Hiltonkyne prdy

jank
13. června • 23:01

Paris bych vypil i potratovou vodu:-)

WRC Fabia R2 Twincharger
8. června • 11:42

Navíc jde o unikátní fáro se superchargerem ..člověk by se o to měl staratB-]

Ajk
8. června • 8:02

😂😂

WRC Fabia R2 Twincharger
7. června • 19:16

Taky jsem si minulý týden měnil všechny provozní kapaliny.. brzdovku, mechatroniku, chlazení motoru, DSG skříň..a tak různě a nefňukám. Sporťáky to holt potřebují preventivněB-]

petr r. (petrumr)
7. června • 19:22

jo škodovky jdou do peněz a je pořád tam co měnit, ale u tohohle mrcedesu chtěl majitel servisu vydělat a tak ho pěkně oloupil a nakonec mu ten olej a filtr ani nevyměnil, natož v převodovce, neměl ani odsávací zařízení natož aby se špinil sundáním vany.

WRC Fabia R2 Twincharger
7. června • 19:45

Vyšlo mě to celkově na pitomých 3500,-Kč a den práce v pitstopu u mě v garáži.. Radost být pilotemB-]

_Info_
7. června • 20:42
WRC Fabia R2 Twincharger
7. června • 20:55

Its some rude girly song.. Já chtěl jen říct, že jsem si pilotem, který je svědomitý, zručný a důkladný.. tudíž provozní náklady nízké a to jsem šel do kvalitních kapalin.B-]

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
_Info_
7. června • 21:00

Song is just perfect, suit you very well.
Každopádně tvůj eutiziasmus je nakažlivý

WRC Fabia R2 Twincharger
7. června • 22:42

..a hlavně držet se vždy výrobcem předepsaných kapalin a nedělat pokusyB-]

Michal2
9. června • 19:02

Auto dobře jede=málo žere.Hokusy pokusy s olejem a ještě z lidlu a servis je rád za ty co chtějí za každou cenu ušetřit.Taky základní věci dělám doma a servisu taky občas něco nechám.

WRC Fabia R2 Twincharger
9. června • 19:54

Dnes mi přišly brzdové destičky ATE za 1500,-
To mi trvá dlouho a nebaví mě to dělat .. když budu chtít.. se stavím v servisu.

_Info_
7. června • 21:02

Entuziasmus.

Twan
7. června • 21:54

Máš tam chybu ty mačo

_Info_
7. června • 19:12
jogurt
7. června • 20:31

originál říká následující rozhovor:
Zákazník: Dobrý den
Mercedes-Benz servis: Dobrý den, 1000$
Zákazník: Potřeboval bych vyměnit olej
Mercedes-Benz servis: Kdy se vám to hodí? 1000$
Zákazník: Zítra?
Mercedes-Benz servis: OK zítra je to + 2000$
Zákazník přijel pro auto: Dobrý den, kolik jsem dlužen?
Mercedes-Benz servis: 9450$, byly potřeba ještě gumičky stěračů a kapalina do ostřikovače.
...

_Info_
7. června • 20:41

Jo gumičky, to byl vždycky problém / Kaiser , Lábus /

Doporučujeme

Články odjinud