Mercedes-Benz SLR McLaren: supersport pro 21.století (fascinace)

marko  |  12. 07. 2003 18:29

Jeden Polák z Krakova si ho za dva roky postavil na podvozku původně rozstřelenýho 500 SEC z roku 1988 ještě bez katalyzátoru. Pak jsem ho viděl asi před čtyřma měsícema na jednom serveru na prodej za 500.000 euro - už tenkrát jsem tvrdil, že je to moc. To teď potvrdila zpráva od Mercedesu, která určila jeho cenu podstatně nižší. Ty proporce u auta z Polska mi nepřijdou až tak dobrý, viz.foto ( zur Galerie ) na:  http://www.autobild.de/suche/artikel.php?artikel_id=4302&A_SESS=e9888dc96302d1d98109be298ded8f6e   .

Odpovědět  |   | 
Flipper-Tom  |  14. 07. 2003 09:45

Měl jsem link i nanějakou zápaďáckou firmu která dělala v podstatě totéž ovšem na trochu profesionálnější úrovni :) a to vypadalo docela dobře - tedy většina lidí by na tom asi nepoznala že to úplně nový SLK je 10let starý :)

Odpovědět  |   | 
marko  |  14. 07. 2003 12:15

Na týhle adrese je firma, která přestavuje předešlý modely Mercedesu na aktuální. Jak to vypadá, nechť každý posoudí sám...

Odpovědět  |   | 
Jirka S.  |  14. 07. 2003 13:29

Ty vole - ta Elitte prestavba staryho "E" je docela husta,jinak to uz tak drasticky neni.

Odpovědět  |   | 
Flipper-Tom  |  14. 07. 2003 15:29

jo to je přesně ono :)

Odpovědět  |   | 
marko  |  15. 07. 2003 08:10

V tom případě jsi asi myslel SL :))

Odpovědět  |   | 
Flipper-Tom  |  15. 07. 2003 15:49

nejspíš, když jsem psal ten přechozí příspěvek, tak jsem ten link už aspoň půl roku neviděl... tak sorry že jsem to trochu pomotal :)

Odpovědět  |   | 
honza  |  15. 10. 2005 11:54

proporce polskeho SLR se mi zdaji lepsi nez u originalu:) je kompaktnejsi.. ten predlouhej predek u originalu mi k supersportu moc nejde(no nekam museli narvat ten obri motor)...puvodni koncept vision SLR mel mnohem lepsi proporce nez ta seriovka, ktera ma mnoho kompromisu.

Odpovědět  |   | 
Marek Litzman  |  15. 10. 2005 12:44

dlouhej předek není ani tak kvůli obřímu motoru, ale hlavně kvůli jeho uložení.

Odpovědět  |   | 
Koba  |  15. 10. 2005 17:47

v nejakom casopise som raz zazrel fotku tohto auta, ale ked som sa blizsie prizrel, tak to nebolo prave SLR, to si len nejaky blazon urobil takuto karoseriu na nejake stare auto (tusim to bolo BMW, ale nie som si isty)...  no sranda (o:
a len tak mimochodom, keby som uz mal tolko penazi, tak si radsej kupim Porsche carrera GT... s tym by som si isto uzil viac srandy

Odpovědět  |   | 
koffr  |  15. 10. 2005 18:41

ja vas varoval, zase ty zkurveny jávaskripty, koncim, seru na vas!

Odpovědět  |   | 
Roman Daněk  |  15. 10. 2005 20:07

Pokud jste si všiml, jde o upravu článku z roku 2003 do rubriky Fascinace. Původní velké obrázky jsou ještě ve starém javaskriptu, Fotogalerie pod článkem je nová, se kterou by neměl být problém.

Odpovědět  |   | 
-LK-  |  17. 10. 2005 08:21

Odpovědět  |   | 
Roman Daněk  |  18. 10. 2005 21:29

Ale no tak  Všichni víme, že to je v eurech  Za tuhle chybičku můžu a nemůžu, protože v editoru jsem to měl, ale nepřekopírovává se mi to do redakčního systému. Díky za upozornění, dam si na to příště větší pozor.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Opel Astra 1.4 Turbo CVT: Tříválec + CVT = Drahá poukázka na průšvih?

Opel Astra 1.4 Turbo CVT

Kompaktní Opel se při aktuálním faceliftu velmi výrazně změnil, jakkoli to tak na první pohled nevypadá. Všechny motory jsou nyní výhradně tříválcové a ten nejsilnější se pojí s převodovkou CVT. Zní to vám to jako zaručený recept na mizérii na kolech?

včera | Petr Schnagl | 22 příspěvků
Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik | 1 příspěvek

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A
Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu v podstatě nemá konkurenci

Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu …

Tesla Model 3 by měla k prvním českým zákazníkům dorazit na začátku příštího roku. Elektromobil s obdobnými parametry za tyto peníze tu zatím nemáme.

3.  10.  2019 | | 147 N/A
Do Česka zamířil ruský off-road, který nic nezastaví. Sherp ovšem nevyjde lacino

Do Česka zamířil ruský off-road, který nic …

K mání je univerzální verze Sherp Pro i Sherp pick-up s otevřenou ložnou plochou. Vozidla mohou pomáhat třeba při vyprošťování nebo sloužit jen tak pro zábavu.

16.  10.  2019 | | 28 N/A