Mercedes-Benz SLR McLaren 722 GT, okruhová specialita oficiálně

Německá automobilka Mercedes-Benz dokonale využívá svého modelu SLR. Poté, co přišla před nedávnem s edicí 722, došlo i na okruhový speciál, který je určen primárně pro ty, kteří by rádi jezdili s tímto vozem oficiální závody dle regulí FIA. Nedávno jsme vám přinesli první informace o této specialitce, nyní si můžeme vůz blíže představit.

Mercedes-Benz SLR McLaren 722 GT prošel očekávanými změnami. V první řadě se jedná o kompletní přepracovaní aerodynamiky a bodykitu. Ten je určen jen na okruhy, což lze jasně vidět ze snížení a z použitých spoilerů, křídla a difusoru. Po stránce vzhledu se tak jedná o klasické FIA GT.

Díky tomu, že z vozu zmizelo všechno zbytečné, váží nyní SLR jen 1 390 kg. O pohon se pak stará kompresorem přeplňovaný osmiválec o objemu 5,5 l s výkonem 500 kW (680 k) a točivý momentem 830 Nm. Zadní kola se pak postarají o dobrý přenos výkonu. Stovku zvládá tento speciál za 3,3 s a dosahuje maximální rychlosti 315 km/h. Sekvenční převodovka je pak poskládána tak, aby vyhovovala okruhovým jízdám, kdy je nutná velmi dobrá dynamika a stranou tak jde maximální rychlost.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Mercedes-Benz SLR McLaren 722 GT

 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků