Mercedes-Benz SLK s přídí F1 (spy photos)

Tak si myslím, že původním záměrem při začátku prací na faceliftu kupé-cabria SLK bylo oslavit vítězství ve Formuli 1. Sami víte, jak to dopadlo. Přesto nelze popřít, že stříbrné formule s hvězdou na „nose” byly v letošním ročníku zatraceně rychlé. A kdo by nechtěl mít něco z formule ve svém vlastním autě?

Na přídi SLK je onen nos patrný už od nástupu současné generace, ovšem facelift asi podobnost s formulí ještě zvýrazní. Nos zůstane, byť mírně zmenšený, ale přibudou pod ním vzpěry podobné těm, které drží přední přítlačné křídlo formule. Ostatně celý přední nárazník bude jiný včetně tvarů otvorů sání vzduchu. Na zádi se objeví upravené svítilny a ani interiér nezůstane beze změn.

Co se nezmění, bude nabídka motorů. Nadále tak bude možno vybírat z benzínových jednotek o výkonu 163 až 360 koní. S inovovaným SLK se potkáme v Ženevě na jaře příštího roku.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Foto © Automedia
Prototyp Mercedesu SLK na firemním parkovišti ve Stuttgartu

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků