Mercedes-Benz SLK s přídí F1 (spy photos)

Tak si myslím, že původním záměrem při začátku prací na faceliftu kupé-cabria SLK bylo oslavit vítězství ve Formuli 1. Sami víte, jak to dopadlo. Přesto nelze popřít, že stříbrné formule s hvězdou na „nose” byly v letošním ročníku zatraceně rychlé. A kdo by nechtěl mít něco z formule ve svém vlastním autě?

Na přídi SLK je onen nos patrný už od nástupu současné generace, ovšem facelift asi podobnost s formulí ještě zvýrazní. Nos zůstane, byť mírně zmenšený, ale přibudou pod ním vzpěry podobné těm, které drží přední přítlačné křídlo formule. Ostatně celý přední nárazník bude jiný včetně tvarů otvorů sání vzduchu. Na zádi se objeví upravené svítilny a ani interiér nezůstane beze změn.

Co se nezmění, bude nabídka motorů. Nadále tak bude možno vybírat z benzínových jednotek o výkonu 163 až 360 koní. S inovovaným SLK se potkáme v Ženevě na jaře příštího roku.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Foto © Automedia
Prototyp Mercedesu SLK na firemním parkovišti ve Stuttgartu

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

včera | Michal Žďárský | 1 příspěvek
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků