Mercedes-Benz SLK: facelift i pro AMG

Mercedes-Benz SLK: facelift i pro AMG

Faceliftovaný Mercedes SLK jsme vám představili již před pár dny. Oficiální informace automobilky se zmiňovaly i o vrcholném modelu 55 AMG, žádné fotografie inovované verze jsme se ale nedočkali. Obrazem vám tak vylepšené „áemgéčko” můžeme představit teprve nyní.

Již v našem stručném představení jsme konstatovali, že po technické stránce zůstane SLK 55 AMG nedotčeno. Pod jeho kapotou bude nadále bít atmosférický osmiválec o objemu 5,5 litru a výkonu 360 koní. O přenos výkonu se i nadále bude starat pouze sedmistupňový automat, s nímž vůz vystřelí na stovku za 4,9 sekundy.

Vizuálně se bude AMG od běžné verze značně odlišovat. Zatímco čtyř- a šestiválcové modely vsadily na přední nárazník ve stylu F1, který jim dodává značnou dávku agresivity, AMG jde úplně jinou cestou. Vzhled je v podstatě konzervativnější, ale černé doplňky, nižší světlá výška a pár odlišných detailů dělají z AMG velice atraktivní auto. Inu, posuďte sami.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Mercedes-Benz SLK 55 AMG 2008

 

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků