Mercedes-Benz SLK Edition 10: Paket k deseti létům na výsluní

Je tomu již deset let, co byla na trh uvedena první generace Mercedesu SLK. A od té doby se prodalo přes 465 tisíc „eselkáček“. Na počest desátého výročí připravila automobilka limitovanou edici s výstižným názvem Edition 10. Půjde o exkluzivní provedení, které si nespletete zevnitř ani zvenku.

Na výběr budou tři barvy karoserie: zbrusu nová šedá metalíza s matným efektem, klasická černá a stříbrná iridium metalíza. Při pohledu zvenku jistě zaujmou nová 17palcová kola s desetipaprskovým designem, chromovým efektem a pneumatikami 225/45 vpředu a 245/40 vzadu.

V interiéru Edition 10 si našla místo kvalitní černá kůže, která toho pokrývá víc než bývá zvykem. Spolu se stříbrnými hliníkovými doplňky tak vdychuje do interiéru punc exkluzivity, kterou vám připomenou rovněž loga Edition 10 na mnoha místech a budíky s červeným cejchováním.

Limitovaná edice bude k dispozici se třemi motory. Základem bude SLK 200 Kompressor s výkonem 120 kW (163 k), další dva už budou mít pod kapotou šestiválce – SLK 280 s výkonem 170 kW (231 k) a SLK 350 s výkonem rovných 200 kW (272 k).

Pokud vás tenhle speciální model zaujal, měli byste svou objednávku rychle vyplnit. Mercedes jich totiž vyšle do světa jen 350, přičemž první kousky se k zákazníkům dostanou v lednu příštího roku.

A jak na tom bude s cenou? SLK 200 Kompressor vás vyjde na 37 730 Eur (1 063 000 Kč / 1 366 000 Sk), SLK 280 na 42 910 Eur (1 210 000 Kč / 1 553 000 Sk) a za vrcholnou motorizaci zaplatíte 47 670 Eur (1 344 000 Kč / 1 725 000 Sk). Ceny jsou to vcelku rozumné a nemáme pochyb, že se po Edition 10 jen zapráší...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Mercedes-Benz SLK Edition 10

TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

včera | Milan Lažanský | 49 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 25 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků