Mercedes-Benz SLK Edition 10: Paket k deseti létům na výsluní

Je tomu již deset let, co byla na trh uvedena první generace Mercedesu SLK. A od té doby se prodalo přes 465 tisíc „eselkáček“. Na počest desátého výročí připravila automobilka limitovanou edici s výstižným názvem Edition 10. Půjde o exkluzivní provedení, které si nespletete zevnitř ani zvenku.

Na výběr budou tři barvy karoserie: zbrusu nová šedá metalíza s matným efektem, klasická černá a stříbrná iridium metalíza. Při pohledu zvenku jistě zaujmou nová 17palcová kola s desetipaprskovým designem, chromovým efektem a pneumatikami 225/45 vpředu a 245/40 vzadu.

V interiéru Edition 10 si našla místo kvalitní černá kůže, která toho pokrývá víc než bývá zvykem. Spolu se stříbrnými hliníkovými doplňky tak vdychuje do interiéru punc exkluzivity, kterou vám připomenou rovněž loga Edition 10 na mnoha místech a budíky s červeným cejchováním.

Limitovaná edice bude k dispozici se třemi motory. Základem bude SLK 200 Kompressor s výkonem 120 kW (163 k), další dva už budou mít pod kapotou šestiválce – SLK 280 s výkonem 170 kW (231 k) a SLK 350 s výkonem rovných 200 kW (272 k).

Pokud vás tenhle speciální model zaujal, měli byste svou objednávku rychle vyplnit. Mercedes jich totiž vyšle do světa jen 350, přičemž první kousky se k zákazníkům dostanou v lednu příštího roku.

A jak na tom bude s cenou? SLK 200 Kompressor vás vyjde na 37 730 Eur (1 063 000 Kč / 1 366 000 Sk), SLK 280 na 42 910 Eur (1 210 000 Kč / 1 553 000 Sk) a za vrcholnou motorizaci zaplatíte 47 670 Eur (1 344 000 Kč / 1 725 000 Sk). Ceny jsou to vcelku rozumné a nemáme pochyb, že se po Edition 10 jen zapráší...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Mercedes-Benz SLK Edition 10

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků