Na ženevském autosalonu se malý roadster SLK představil s novým naftovým motorem SLK 280 CDI. Tento šestiválec nabízí maximální výkon 170 kW (231 k) a SLK se s ním rozjede na stovku za 6,3 s, maximálka je elektronicky omezena na 250 km/h. Ve standardu má verze s šestiválcem klimatizaci, šestikvalt, hlavové i boční airbagy či volant potažený kůži.
Daleko zajímavější je ale SLK 320 CDI triturbo. Jak už název napovídá, naftový šestiválec pod kapotou používá celkem tři turba; první dvě jsou klasická, každé pro jednu řadu válců; třetí pak sedí mezi nimi. Při běžné jízdě, kdy není požadován maximální výkon, běží jen dvě malá turba. Jakmile ale na to řidič šlápne, přidá se i to třetí, větší; zkrátka dvoustupňové přeplňování. Díky tomu dokáže SLK 320 CDI zrychlit na stovku za 5,3 s, přitom spotřeba by měla činit jen 7,5 l na sto km. Výkon motoru je naladěn na 210 kW a točivý moment dosahuje hodnoty 650 Nm. Exteriér tohoto modelu by se neměl lišit od verze SLK 55 AMG.